Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Zelfde stijl als XY, Contrast, Digital Playground, etc. Wel leuk.
Ben benieuwd wanneer ze met iets anders komen, vind er allemaal geen hol aan.wrote:Zelfde stijl als XY, Contrast, Digital Playground, etc.
Lijkt wel heel erg op Tyler Durden met Motion Control
Dacht al waar heb ik die plaat eerder gehoord
View on YouTube
Dacht al waar heb ik die plaat eerder gehoord
View on YouTube
dit dus, begin deed me meteen denken aan die Wildstylez Remix van Maneater op Hardbass 2009 geloof ik, had ook die melodie van Tyler Durden - Motion Controle gebruikt. Wel een prima plaatje verder, vind dat stijltje wel wat hebbenwrote:Lijkt wel heel erg op Tyler Durden met Motion Control
Dacht al waar heb ik die plaat eerder gehoord![]()
View on YouTube
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Hoeveel van zulke platen willen ze nog maken? 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Jammer van die vocals, te vaak gebruikt en te herkenbaar. De sounds ben ik nog niet heel zat, ookal wacht ik weer op een plaatje aka. Countdown
Kan hier, net zoals al hun laatste platen, helemaal niks mee.
Een beetje een wannabe XY en Contrast. Niet echt vernieuwend.
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Deze opbouw van een plaat kennen we voortaan ook wel weer van TNT na
Countdown en zijn volgers... Wel geinige melodie, volgens mij ook wel eens door Brennan Heart gebruikt.
Countdown en zijn volgers... Wel geinige melodie, volgens mij ook wel eens door Brennan Heart gebruikt.
Nog verder terug in de tijd kom je uit op JamX & DeLeon - Can U Dig It? (DuMonde Remix) uit 2002, heerlijke klassieker.wrote:Deze opbouw van een plaat kennen we voortaan ook wel weer van TNT na
XY vond ik nog wel leuk, de overige releases van de laatste tijd ben ik geen fan van. Ook van deze niet, helaas.
Best lekker plaatje, is goed voor paar nummertjes na deze mogen ze wel iets anders gaan doen.
Heerlijke track weer. Zelfde stijltje als vorige TnT plaatjes maar dat is totaal niet erg. Kan dit juist wel waarderen.
Dit, vind t wel lekker klinken.wrote:Heerlijke track weer. Zelfde stijltje als vorige TnT plaatjes maar dat is totaal niet erg. Kan dit juist wel waarderen.
Hier nog 1. moest ook direct aan GTA denken. TBY steelt wel vaken melodieën
uit de 80s