Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01I'm Raving (Original Mix)
- 02I'm Raving (Old School Mix)
- 03I'm Raving (Radio Edit)
-
KHardtraxxer
- 334 posts member since 2014
- last seen 3 hours ago
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
KHardtraxxer
- 334 posts member since 2014
- last seen 3 hours ago
Coole track.
Maar man wat hoor ik hier "Walking in Memphis" in.
Maar man wat hoor ik hier "Walking in Memphis" in.
kut vocals, kut kicks, redelijke melodie. Geen anti +1
Vind het niet heel boeiend als ik eerlijk ben.
Vind het niet heel boeiend als ik eerlijk ben.
Tuneboy heeft aangegeven dat er ook een versie met gated kicks komt
M'n hoop daar dan maar op vestigen.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
View on YouTubewrote:Tuneboy heeft aangegeven dat er ook een versie met gated kicks komtM'n hoop daar dan maar op vestigen.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Het is ook nooit goed he
Wij willen raw! Fuck euphoric!
'Fuck raw met al die kickrolls en screeches, ongeinspireerd'
Wij willen euphoric! Genoeg raw nu!!
'Jezus wat cheesy'
Wij willen een oldschool plaat!
'Afgekaaid'

'Jezus wat cheesy'
'Afgekaaid'
Wat een onzin, als het niet goed uitgewerkt wordt kan alles toch nog kut klinken?wrote:Het is ook nooit goed he![]()
'Jezus wat cheesy'
'Afgekaaid'
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Mijn punt is dat mensen nooit tevreden zijn in deze scene. Dan wil iedereen dit, wordt er zo'n plaat gemaakt, niet goed. In 2013 wilde iedereen raw, 2 jaar later vond iedereen het kut. Euphoric kwam weer terug maar dat is nu ook weer 'cheesy'. Zie ook mensen alweer klagen over het Tijdmachine (en dergelijke concepten). 'Te veel 2012' of 'Had andere classics gewild'). Nu wordt er een early mix gemaakt van een plaat, weer niet goed. Wat een gezeik. Gewoon mijn mening.wrote:Wat een onzin, als het niet goed uitgewerkt wordt kan alles toch nog kut klinken?wrote:Het is ook nooit goed he![]()
'Jezus wat cheesy'
'Afgekaaid'
Deze versie is in ieder geval vele malen beter dan die uit de OP. Nog steeds niet het niveau van al die geweldige Saifam platen, maar beter dan ik de afgelopen jaren van ze gewend ben. Alleen de vocalen zijn nog steeds een no-go.
@OutsideSpacer
maareuhhh daar is het ook een forum voor he, en we blijven Nederlanders
Snap wel wat je bedoelt verder hoor, maar als er ergens 'te veel' van is dan ben je er al snel klaar mee natuurlijk, toen iedereen naar raw snakte werd je er niet zo mee dood gegooid als tegenwoordig, nu is het een verademing als er in de gemiddelde line-up eens een Audiofreq staat ofzo.
Nu er steeds meer classic feesten/stages zijn, krijg je weer tracks te horen die je jaren niet langs hebt horen komen, maar na de 10e keer Shiverz gaat de magie er ook wel weer vanaf natuurlijk. Denk dat je het zo een beetje moet zien
maareuhhh daar is het ook een forum voor he, en we blijven Nederlanders
Snap wel wat je bedoelt verder hoor, maar als er ergens 'te veel' van is dan ben je er al snel klaar mee natuurlijk, toen iedereen naar raw snakte werd je er niet zo mee dood gegooid als tegenwoordig, nu is het een verademing als er in de gemiddelde line-up eens een Audiofreq staat ofzo.
Nu er steeds meer classic feesten/stages zijn, krijg je weer tracks te horen die je jaren niet langs hebt horen komen, maar na de 10e keer Shiverz gaat de magie er ook wel weer vanaf natuurlijk. Denk dat je het zo een beetje moet zien
Zeg schat, ik vind de original gewoon lekkerder heur.wrote:Mijn punt is dat mensen nooit tevreden zijn in deze scene. Dan wil iedereen dit, wordt er zo'n plaat gemaakt, niet goed. In 2013 wilde iedereen raw, 2 jaar later vond iedereen het kut. Euphoric kwam weer terug maar dat is nu ook weer 'cheesy'. Zie ook mensen alweer klagen over het Tijdmachine (en dergelijke concepten). 'Te veel 2012' of 'Had andere classics gewild'). Nu wordt er een early mix gemaakt van een plaat, weer niet goed. Wat een gezeik. Gewoon mijn mening.wrote:Wat een onzin, als het niet goed uitgewerkt wordt kan alles toch nog kut klinken?wrote:Het is ook nooit goed he![]()
'Jezus wat cheesy'
'Afgekaaid'
Oldschool dub mix graag, wat een jankvocals. Verder wel leuk trackje.
-
AHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2015
- last seen Jan 2017
Een van de slechtste platen die de laatste jaren gemaakt is