Haha sorry, was vdk gisterwrote:wrote:Skedoedelefloepswrote:T'n'T is gewoon uber tof en dit bewijst t nogmaals.
??
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
TNT aka Technoboy 'N Tuneboy - Yeah! / Pulsation (TTC061)
- Label
- Titanic Records
- Catalogue number
- TTC061
- 01Yeah!
- 02Yeah! (Old School Mix)
- 03Pulsation
Source: technoboy.it
-
M
Yeah vind ik nog wel lkkr
pulsation is niet helemaal mijn ding
had er wel wat meer van verwacht
pulsation is niet helemaal mijn ding
had er wel wat meer van verwacht
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
owja dan is mijn naam natuurlijk een bron van inspiratie voor t alcohol in je bloedwrote: Haha sorry, was vdk gister
-
M
Ja iddwrote:owja dan is mijn naam natuurlijk een bron van inspiratie voor t alcohol in je bloedwrote: Haha sorry, was vdk gister
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Yeah! staat full op de nieuwe cd van Showtek
ja volgens mij is Yeah al full te krijgen...zeg het als ik me vergiswrote:Full op cd..? :')
De WEB versie van de CD danwrote:Full op cd..? :')
-
VHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
1) Yeah!, klinkt meer als het bekende oude stamp werk, ben benieuwd als ik deze plaat hoor op een feest ik ook daadwerkelijk mensen zie stampen!
(Zal wel niet)
2) Pulsation, goeie plaat, gaat met de tijd mee. Niks mis mee, verder ook niet zoveel op aan te merken.
2) Pulsation, goeie plaat, gaat met de tijd mee. Niks mis mee, verder ook niet zoveel op aan te merken.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
T is toch echt zo ik heb hem alwrote:ja volgens mij is Yeah al full te krijgen...zeg het als ik me vergiswrote:Full op cd..? :')
aardige release, maar had beter verwacht
Op Decibel draaide Stephanie hem in de Euphoria tent.. Heb niet goed om me heen gekeken, ma ik ging er wel helemaal op loswrote:1) Yeah!, klinkt meer als het bekende oude stamp werk, ben benieuwd als ik deze plaat hoor op een feest ik ook daadwerkelijk mensen zie stampen!(Zal wel niet)
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Je naam is perfect om te zien of je dronken bent oid. Kun je het typen, ben je compleet van de wereld. Want nuchter zal het mij nooit lukken denk ikwrote:owja dan is mijn naam natuurlijk een bron van inspiratie voor t alcohol in je bloedwrote: Haha sorry, was vdk gister
Nee dus haha!
-
M
Hahahhahwrote:Je naam is perfect om te zien of je dronken bent oid. Kun je het typen, ben je compleet van de wereld. Want nuchter zal het mij nooit lukken denk ikwrote:owja dan is mijn naam natuurlijk een bron van inspiratie voor t alcohol in je bloedwrote: Haha sorry, was vdk gisterSkoedelefloeps?
Nee dus haha!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
t is een gavewrote:Hahahhahwrote:
Je naam is perfect om te zien of je dronken bent oid. Kun je het typen, ben je compleet van de wereld. Want nuchter zal het mij nooit lukken denk ikSkoedelefloeps?
Nee dus haha!
Er staat 5 okt.
Is ie al wel uit? Volgens mij niet ofwel??
Wel lekkere release overigens
EDIT: Sorry al gevonden
Is ie al wel uit? Volgens mij niet ofwel??
Wel lekkere release overigens
EDIT: Sorry al gevonden
aardige release dan met name Pulsation
De beide heren kunnen veel beter dan dit! 
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
de mid van yeah is dik
maar saifam is zo langzaam zeg
maar saifam is zo langzaam zeg
Echt irritant dat er nooit Technoboy Releases staan op Hardstyle.com 
-
DHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2010
- last seen Nov 2011