Decibel Anthem is van Zany vs Max Enforcerwrote:Tweede statement is gewoon niet waar. Een muziekje bij de trailer hoeft geen anthem te zijn. Dit is in het bijzonder voor Decibel waar dit al meerdere jaren zo is.wrote:Ten eerste: Dit is geen album sampler.
First Match is ook een anthem van Decibel en die komen altijd uitzonderlijk uit.
First Match 2011 kan prima een sampler zijn voor bijvoorbeeld vinyl of een full versie als de CD toch niet full tracks bevat. Je weet het nooit.
Ik zou als ik jou was gewoon even wachten met dit soort statements tot je echt informatie hebt.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - First Match 2011 (TTC067)
- Label
- Titanic Records
- Catalogue number
- TTC067
- First Match 2011YouTube
- ScaredYouTube
Source: freaky.nl
2 hele vette tracks, lekker energiek
Top release!
Top release!
-
T
Inderdaad, kijk maar van vorig jaar, Max enforcer - Gold stond ook onder de trailer. Was ook geen anthem.wrote:Tweede statement is gewoon niet waar. Een muziekje bij de trailer hoeft geen anthem te zijn. Dit is in het bijzonder voor Decibel waar dit al meerdere jaren zo is.wrote:Ten eerste: Dit is geen album sampler.
First Match is ook een anthem van Decibel en die komen altijd uitzonderlijk uit.
First Match 2011 kan prima een sampler zijn voor bijvoorbeeld vinyl of een full versie als de CD toch niet full tracks bevat. Je weet het nooit.
Ik zou als ik jou was gewoon even wachten met dit soort statements tot je echt informatie hebt.
De maker van de anthem van decibel dit jaar is trouwens Max Enforcer
ja en daar voor Sunblast en daarvoor 2 Best Enemies - Phases (TBY Mix) 
First Match
zoals gezegd lekkere climax en heerlijk zomers.
zoals gezegd lekkere climax en heerlijk zomers.
Nu ga ik ook heel hard twijfelen aan je uitspraak dat de tracks op het album allemaal full zijn.wrote:Ten eerste: Dit is geen album sampler.
Volgens mij baseer je alles op je onderbuikgevoel en breng je het vervolgens als een feit.
First Match 2011 is geen anthem van Decibel want daar zijn waarschijnlijk Max Enforcer & Zany mee bezig + het staat nergens dat First Match 2011 de anthem is/wordt.
Het zijn er tweewrote:Wat een heerlijk nummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
CHardtraxxer
- 83 posts member since 2011
- last seen May 2011
Achja, we zullen wel zien.wrote:Nu ga ik ook heel hard twijfelen aan je uitspraak dat de tracks op het album allemaal full zijn.wrote:Ten eerste: Dit is geen album sampler.
Volgens mij baseer je alles op je onderbuikgevoel en breng je het vervolgens als een feit.
En ik baseer dit niet op mijn onderbuikgevoelens. Ik volg twitters van dj's elke.
Vandaar dat ik weet dat het fulls zijn.
Maar als ze zo'n nummer onder het filmpje zetten, dacht ik dat dat het anthem was
Nooit doen dus. Omdat het meestal zo is hoeft hiet niet altijd zo te zijn.wrote: Maar als ze zo'n nummer onder het filmpje zetten, dacht ik dat dat het anthem was
Datwrote:Nooit doen dus. Omdat het meestal zo is hoeft hiet niet altijd zo te zijn.wrote: Maar als ze zo'n nummer onder het filmpje zetten, dacht ik dat dat het anthem was
-
D
ik MOET dit album hebben 
Dit is niet het albumwrote:ik MOET dit album hebben
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
First match echt heerlijk plaat gelijk zomers gevoel,

Geen First Match (Geck-o Remix)?
Jammer, nog even wachten dus!
Scared is trouwens best vet.
Scared is trouwens best vet.
Ben wel blij dat dit de eerste sampler is, hebben we First Match 2011 lekker snel.
Die First Match 2011 melodie is nogal op dit liedje gebaseerd: http://www.youtube.com/watch?v=YzhqBiSE7eY
First Match 2011 erg lekker
Scared niet verkeerd
Scared niet verkeerd
Dat zei ik 2 maanden geleden ook alwrote:Die First Match 2011 melodie is nogal op dit liedje gebaseerd: http://www.youtube.com/watch?v=YzhqBiSE7eY
En bovendien heet dat nummer niet de Bongo Song maar Played-a-Live
First Match 2011 is zoon pareltje
Scared is samen met Punk Fanatic de minste plaat van het album...
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Je bedoelt zeker een van de betere?wrote:First Match 2011 is zo'n pareltje![]()
En mensen die steeds muziekfragmenten zoeken van andere artiesten en dan andere nummers gaan vergelijken en zeggen dat het gejat is, moeten daarmee kappen!
Lekker lang zinnetje
Ze moeten helemaal nikswrote:Je bedoelt zeker een van de betere?wrote:First Match 2011 is zo'n pareltje![]()
En mensen die steeds muziekfragmenten zoeken van andere artiesten en dan andere nummers gaan vergelijken en zeggen dat het gejat is, moeten daarmee kappen!
Lekker lang zinnetje
Ik vind het altijd wel leuk als vergelijkingen gemaakt worden, alleen zijn ze soms wat ver gezocht.