precies!wrote:Heerlijke tracks ben blij dat dit soort hardstyle met wat minder vrolijke melodietjes weer terugkomt oftewel gewoon keihard beuken
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
TNT aka Technoboy 'n Tuneboy - Double Dutch Darkies (TTC046)
- Label
- Titanic Records
- Catalogue number
- TTC046
- 01TNT - Double Dutch Darkey's (Technoboy Mix)
- 02TNT - Double Dutch Darkey's (Tuneboy Mix)
Ik nog niet.. Moet wachten tot hij op Juno of Dance-Tunes te pakken is, komt wel goed
.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heb em ook 
Die kick vind ik in de climax niet zo mooi klinken. Voor de rest een fijn nummertje. Mijn voorkeur gaat uit naar de Original Mix
8/10
het is een heel goeie release eindelijk na 2 jaar nog is een release van TNT
raw mix 9/10
original mix 7/10
raw mix 9/10
original mix 7/10
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
De RAW mix is BOM !wrote:Die kick vind ik in de climax niet zo mooi klinken. Voor de rest een fijn nummertje. Mijn voorkeur gaat uit naar de Original Mix8/10
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
En ja hoor....nu ook op dance tunes.
Kben met me nieuwe mix bezig en daar moest deze natuurlijk ook in zitten.
zit ik me uit te slofen met me creditcard bij saifam want wou hem toch in de mix hebben.
kben nog niet op het punt om hem erin te mixen en hij komt beschikbaar op dance tunes
Kben met me nieuwe mix bezig en daar moest deze natuurlijk ook in zitten.
zit ik me uit te slofen met me creditcard bij saifam want wou hem toch in de mix hebben.
kben nog niet op het punt om hem erin te mixen en hij komt beschikbaar op dance tunes
De RAW mix heeft een kick die echt nergens op slaatwrote:De RAW mix is BOM !wrote:Die kick vind ik in de climax niet zo mooi klinken. Voor de rest een fijn nummertje. Mijn voorkeur gaat uit naar de Original Mix8/10