Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Unreleased Single

Titan - #TTN

1. 01#TTN
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Jahoor! klinkt wederom dik :)

Is hij nu toch zn eigen producties aan het doen?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Die pop :lol:

Track klinkt saai.
H
Hardtraxxer
58 posts member since 2013
last seen Oct 2014
Produceerde hij dan niet zelf ?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
hoihoudoe wrote:Produceerde hij dan niet zelf ?
Noop, vaak door Raoul http://www.discogs.com/artist/Titan+%2814%29
Bij Born To Fight staat er niet bij wie hem heeft gemaakt, maar alsgoedis was dat ook Raoul
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
patrickjeb wrote:
Bij Born To Fight staat er niet bij wie hem heeft gemaakt, maar alsgoedis was dat ook Raoul
Ik geloof Slim Shore vanaf Born to Fight. Daarvoor zany
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
PNXRMX wrote:
patrickjeb wrote:
Ik geloof Slim Shore vanaf Born to Fight. Daarvoor zany
Dacht ik ook ja.. Hij deed volgens mij wel zn eigen kicks. Maar weet iemand dan wie deze heeft gemaakt? aangezien dit eigenlijk de eerste keer is dat ik zo'n filmpje van hem zie.
I
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2013
last seen May 2014
Jordy_E wrote:Dacht ik ook ja.. Hij deed volgens mij wel zn eigen kicks. Maar weet iemand dan wie deze heeft gemaakt? aangezien dit eigenlijk de eerste keer is dat ik zo'n filmpje van hem zie.
Titan deed naar mijn wetens zijn producties voornamelijk zelf met hulp van Raoul en Michel. Hour Of The Night, Remember Me, Oscillators Remix, Clap You, Necropsy etc. My Angel en Born To Fight zijn co-produced door Slim Shore.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Laat hij Titan vs. Hardwear - Necropsy maar eens weggeven.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Kepro wrote:Laat hij Titan vs. Hardwear - Necropsy maar eens weggeven.
word wel tijd maar ook de versie van nu is lang niet zo goed als die rip versie die op youtube staat... maargoed beter geeft die 'm idd weg ^^
H
Hardtraxxer
58 posts member since 2013
last seen Oct 2014
Dat snap ik niet hoe kan je iemand zo ver krijgen om voor jou te produceren. Net als bij Alpha2 en Wildstylez. Dan stop je veel tijd in het maken van een nummer en dan gaat er iemand anders met de eer vandoor.
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Dikke plaat!
T
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Cruelty wrote:
hoihoudoe wrote:Dat snap ik niet hoe kan je iemand zo ver krijgen om voor jou te produceren. Net als bij Alpha2 en Wildstylez. Dan stop je veel tijd in het maken van een nummer en dan gaat er iemand anders met de eer vandoor.
money G
Volgens mij speelt dit geen rol meer. Alpha Twins maken nu (voor zover mij bekend is) weer hun eigen muziek.
Bij Titan weet ik dat niet. The Pitcher maakt nu ook z'n eigen muziek, maar je ziet in zijn clip van ain't nobody dat die helemaal niets doet in 'zijn studio' en er eigenlijk ook geen bal van snapt :p
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Volgens mij produceren ze allemaal nog niet zelf hoor. Laatste Pitcher platen klinken ook gewoon als 100% Pollen. Hoogstens een creatieve invloed.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
View on YouTube
Krijgt overigens een free release op 4 november.
T
Hardtraxxer
76 posts member since 2012
last seen May 2017
Tienus wrote:Bij Titan weet ik dat niet. The Pitcher maakt nu ook z'n eigen muziek
The Pitcher heeft altijd al z'n eigen muziek gemaakt . Titan produceert tegenwoordig zelf inderdaad. :)
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Mwoah. Ben grote Titan fan maar vind dit niet zo bijzonder.
Hardtraxxer
111 posts member since 2008
last seen Dec 2014
Twice wrote:
Tienus wrote:Bij Titan weet ik dat niet. The Pitcher maakt nu ook z'n eigen muziek
The Pitcher heeft altijd al z'n eigen muziek gemaakt . Titan produceert tegenwoordig zelf inderdaad. :)
Oja? Wie was Michel van Pollen dan? Volgens mij produceert Luc pas zelf sinds zijn album ongeveer. Na zijn album is het ook bergafwaarts gegaan.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
DutchEvolutionZ wrote:
Twice wrote:
Oja? Wie was Michel Pollen dan? Volgens mij produceert Luc pas zelf sinds zijn album ongeveer. Na zijn album is het ook bergafwaarts gegaan.
Michel doet nog steeds gewoon het meeste hoor :P
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
Oke, dacht dat ik had gelezen paar keer dat Luc alles zelf deed. Neemt niet weg dat The Pitcher verschrikkelijk is om aan te horen tegenwoordig. Zo jammer.
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
vind dit een hele dikke track!!! :drool: :drool: Heeft Titan niet laatst een facebook update gegeven wat betreft wie wel of niet zijn tracks nog produceert?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Misschien tussendoor ook wat over de track zelf zeggen? Want daar heb ik tot nu toe vrij weinig over gelezen.
Vind het zelf een beetje eentonig, maar ik ben misschien ook niet altijd even groot fan van Titan platen.
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
Heb inmiddels de track beluisterd en ben wel aardig tevreden. Volgens mij is dit echt zo'n track die je een paar keer moet luisteren voordat hij echt vet wordt. Beter dan Clap you gaat ie niet worden, maar ben dan ook wel echt fan van die plaat!
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Door wie het ook gemaakt is, vind dit toch wel een heel stuk minder klinken dan z'n vorige releases, die ik erg vet vond. Dit is echt te simpel, verschrikkelijk saaie track.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Vind dit eigenlijk toch verschrikkelijk matig. Kicks hebben totaal geen kracht en de rest is ook verre van spannend..