Dit! Die anti doet gewoon zoveel afbreuk aan de plaat, terwijl er zoveel potentie inzit.wrote:Een second mix met de melodie als climax zal niet misstaan. Nu is het een beetje standaard.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Titan & The Machine - Apocalypse (FUSION244)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION244
- 01Apocalypse (Original Edit)
- 02Apocalypse (Original Mix)
Inderdaad, gewoon een melodie climax ertussen doen. Mid-intro vind ik namelijk echt genieten.wrote:Dit! Die anti doet gewoon zoveel afbreuk aan de plaat, terwijl er zoveel potentie inzit.wrote:Een second mix met de melodie als climax zal niet misstaan. Nu is het een beetje standaard.
Ik heb nog een beetje hoop dat er een melodie als climax in de full zit. Dan zou deze plaat écht hoog gaan eindigen bij mij. Of inderdaad een 'melodic version' zoals bij Ghost van Deetox en The Strangerz. 
Eerste climax heeft echte een heerlijke dirve
Daarna is er helaas niks meer aan.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Die melo is echt geweldig!! Jammer dat er een anti achter komt, hoewel ik de anti zeker niet verkeerd vindt.
Please plak er nog een melo versie eraan. Dan kan die wel eens hoog gaan eindigen in mijn playlist
Please plak er nog een melo versie eraan. Dan kan die wel eens hoog gaan eindigen in mijn playlist
Ja inderdaad zeg! Hoe haal je het in je hoofd om hier een anti achter te gooien
Supervette melodie
Supervette melodie
Aargh.. wat een letterlijke anticlimax zeg! Zonde, hier had meer in gezeten
vrij vlotjes trouwens voor fusion praktijken.
Mid is standaard, maar gaat.
Climax heeft aardig wat drive
Climax heeft aardig wat drive
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Heel jammer van de anti, had hier wel iets willen horen als Thera - The Paranormal. Gewoon lekker die melo meepakken!
eerste stuk blijft zo vet steeds live

Dit soort kicks
melodie is wel vet. Rest erg standaard.
Was toch door gegaan met die melodie
Door die anti is het weer zo'n standaard nikszeggende track geworden..
Nogmaals dit. Had nog gehoopt op een tweede mix, maar nu is dit nummer niet aan mij besteed. Ik hoop toch nog op een editje hiervan, want er zit gewoon echt potentie in deze plaat, die volledig om zeep is geholpen door die generieke anticlimax.wrote:Was toch door gegaan met die melodieDoor die anti is het weer zo'n standaard nikszeggende track geworden..
Precies zoals jij zegt een melodic version, want dit zou véél beter zijnwrote:Ik heb nog een beetje hoop dat er een melodie als climax in de full zit. Dan zou deze plaat écht hoog gaan eindigen bij mij. Of inderdaad een 'melodic version' zoals bij Ghost van Deetox en The Strangerz.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hij heeft vandaag aangegeven dat die de melodie niet goed in een climax verwerkt kreeg. Hij is nu bezig met een nieuwe plaat met een melodie in de climaxwrote:Was toch door gegaan met die melodieDoor die anti is het weer zo'n standaard nikszeggende track geworden..
Vind het wel een beetje een matig excuus. The Machine is toch ervaren genoeg in het produceren om hem hierbij te helpen? En anders kon Slim Shore hier ook misschien zelfs hulp bij bieden. Ik hoop in ieder geval echt dat er nog een keer naar deze track wordt gekeken.wrote:Hij heeft vandaag aangegeven dat die de melodie niet goed in een climax verwerkt kreeg. Hij is nu bezig met een nieuwe plaat met een melodie in de climaxwrote:Was toch door gegaan met die melodieDoor die anti is het weer zo'n standaard nikszeggende track geworden..