Is eerlijk gezegd ook het eerste wat ik dacht. Vind de vocals maar zo-zo.wrote:Een non vocal edit zou niet misstaan denk ik
Rest van de track klinkt wel leuk
Is eerlijk gezegd ook het eerste wat ik dacht. Vind de vocals maar zo-zo.wrote:Een non vocal edit zou niet misstaan denk ik
Nope, Zany doet alleen de afmix en masteringwrote:Even een vraag: hoe zit dat met Titan? Maakt Zany nou zijn tracks?
in de livestream veranderde hij ook de toonhoogte van één geluidwrote:Nope, Zany doet alleen de afmix en masteringwrote:Even een vraag: hoe zit dat met Titan? Maakt Zany nou zijn tracks?
Weet je dat wel zeker?wrote:Nope, Zany doet alleen de afmix en masteringwrote:Even een vraag: hoe zit dat met Titan? Maakt Zany nou zijn tracks?
Op de site van Fusion staat toch produced bij Raoul van Grinsven ... ?wrote:Even een vraag: hoe zit dat met Titan? Maakt Zany nou zijn tracks?
Dat hoort toch bij de afmix/ mastering?wrote:in de livestream veranderde hij ook de toonhoogte van één geluidwrote:Nope, Zany doet alleen de afmix en masteringwrote:Even een vraag: hoe zit dat met Titan? Maakt Zany nou zijn tracks?
Vind dat Fusion beetje een scheitlabel aan het worden is qua releasen, Scantraxx heb er een aardig tempo in, en nu heb je in 3/4 weken alleen een Omegatypez release, en morgen komt er niks. dus volgende week maandag vast weer.wrote:Gisteren half uur naar dat filmpje in de studio gekeken.
Ik kende de track nog niet, en nu heb ik m al net zo vaak gehoord als Lose My Mind.![]()
Tsss Fusion released ook niet snel meer.![]()
Wel lekker trackje!