midnight freaks fap fap 
en weer een zieke artworkwrote:
http://www.fusionbv.com/records/titan-h ... freaks/173
Zany heeft er dus ook gewoon aan meegewerkt.
en weer een zieke artworkwrote:
Omg deze MOET ik gewoon hebben als hij uit is

Zullen wel snel op fusionbv.nl verschijnen.wrote:waarom zijn er nog helemaal geen hq previews?
De vocalen zijn ook door een zekere Raoul van Grinsven a.k.a. Zany ingesproken.wrote:
Ik snap gewoon niet dat je die kicks niet lekker vind, dit gaat toch door merg en beenwrote:Vind haunted niet super... standaard B-Front sounds, kick is gelukkig ietsjes opgepompt, maar alsnog typische B-Front plaat... had net zo goed een solo track kunnen zijn
Indd, ben ik met je eens! Melo is lekker duister aleen er ontbreekt kracht vind ik! Hij zal live ongetwijfeld wel hard gaan, maar ik wil thuis achter me computer ook wat! Jammerwrote:Vind haunted niet super... standaard B-Front sounds, kick is gelukkig ietsjes opgepompt, maar alsnog typische B-Front plaat... had net zo goed een solo track kunnen zijn
Als je raw liefhebber bent en je grote voorbeeld is Beholder dan vind je B-Front al snel tegenvallen op het gebied van kickswrote:Ik snap gewoon niet dat je die kicks niet lekker vind, dit gaat toch door merg en beenwrote:Vind haunted niet super... standaard B-Front sounds, kick is gelukkig ietsjes opgepompt, maar alsnog typische B-Front plaat... had net zo goed een solo track kunnen zijn![]()
EDIT: beginpost ook even aangepast
Snap niet waarom jij je zo vast blijft klampen aan Beholder. Oke hij heeft vroeger een paar leuke releases gehad(allemaal collabs maar dat terzijde) maar is nu meer vergane glorie. Die recente met Zany zijn ook niet alles en op Loudness was die om te janken maar daar was jij niet bij.wrote:Als je raw liefhebber bent en je grote voorbeeld is Beholder dan vind je B-Front al snel tegenvallen op het gebied van kickswrote:Ik snap gewoon niet dat je die kicks niet lekker vind, dit gaat toch door merg en beenwrote:Vind haunted niet super... standaard B-Front sounds, kick is gelukkig ietsjes opgepompt, maar alsnog typische B-Front plaat... had net zo goed een solo track kunnen zijn![]()
EDIT: beginpost ook even aangepast
Deze is overigens al beter, is ietsjes aangedikt, iets meer raw in de punch zeg maar, alleen alsnog kan het allemaal nog tikkeltje harder imo.
Artwork is btw weer super geil! Meteen een nieuwe achtergrondAlleen gecentreerd mis ik net een stuk van de onderkant en uitrekken is lelijk
Het heeft even geduurd maar zoals je eerder al vermelde begint B-Front zijn 'emmer' ook al druppels over de rand te vertonen dus zal niet heel lang duren voordat het gaat zoals het nu bij Ran-D/Zatox gaat tenzij die met nieuwe dingen komt natuurlijk. Z'n collabs blijven goud.wrote:Hoef je ook niet te snappen
Ik snap niet waarom B-Front weg komt met geintjes waar andere producers niet mee weg komen.
- Lange breaks
- zelfde sounds
- zachte kicks.
Maargoed, zo snap ik ook niet waarom mensen nog geloven in God en de fabeltjeskrant.
Het is allemaal een groot mysterie
Ik geef Zany genoeg credits voor z'n collabs, maar ik hoor elke plaat van Beholder duidelijk een bepaalde invloed waarvan ik dus weet dat die van hem af komt.wrote:Feit bij Beholder is dat tegenwoordig en vroeger ook voor 95% al z'n platen collabs waren, dus komt het raar over dat juist hij je voorbeeld is. B-Front gooit er nog genoeg solo's uit dus kan het begrijpen dat hij iemand z'n voorbeeld is. Als jij ipv The Beholder Zany & The Beholder als voorbeeld zag was het al een stuk logischer.
Heb alleen fun projecten in eigen producties topic, moet je even kijken daar, laatste was een intro ofzo.wrote:Oke dan is het duidelijk voor mij.
Wanneer laat je eens wat horen van jezelf? Mag best aangezien je zo actief bent in DJ/Producers topic. Schijnt ook wel te weten waar je t over hebt dus ben benieuwd.