Als je Nightmare kicks wilt moet je vragen of Zany een edit wilt maken van die plaat 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Titan - Remember Me / Haunted / Midnight Freaks (FUSION105)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION105
- Remember MeYouTube
- Titan & B-Front - HauntedYouTube
- Titan & Jack Of Sound - Midnight FreaksYouTube
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Midnight freaks is net zoals Son of torture, dikke plaat maar de kicks lijken weer nergens op.
Midnight freaks prima plaat, kicks zijn inderdaad niet de beste maar het kan er mee door
Haunted, heerlijk die sfeer!! goede plaat verder.
Remember me vind ik niet veel aan.. het is wel hard en lomp maar verder vrij saai.
Haunted, heerlijk die sfeer!! goede plaat verder.
Remember me vind ik niet veel aan.. het is wel hard en lomp maar verder vrij saai.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
top release,
stop toch met lullen over die "kicks" dit en kicks dat..
het is goed !
het is goed !
Uuuh.. iets met mening en persoonlijke voorkeurwrote:top release,
het is goed !
Om dat op de dag van de release te doen is ook niet zo netjes!wrote:Als je Nightmare kicks wilt moet je vragen of Zany een edit wilt maken van die plaat
Schijnbaar dus niet hewrote:top release,
het is goed !
Wel duswrote:Schijnbaar dus niet hewrote:top release,
het is goed !
Waarom zeggen ze dan dat ze het geen goede kicks vinden, als ze het wel goede kicks vinden dan he 
Jij vind ze niet goed, die gast boven mij en ik welwrote:Waarom zeggen ze dan dat ze het geen goede kicks vinden, als ze het wel goede kicks vinden dan he
Ik deel de mening met Lyst en de rest die de kicks niks vinden, nog steeds een kwestie van smaak meneer Gie-lie-anwrote:Jij vind ze niet goed, die gast boven mij en ik welwrote:Waarom zeggen ze dan dat ze het geen goede kicks vinden, als ze het wel goede kicks vinden dan heDus niet lullen, ze zijn gewoon goed
![]()
Haha, en dan maar roepen dat "wij" alles dat raw is mooi vinden en daar niet kritisch bij zijnwrote:Ik deel de mening met Lyst en de rest die de kicks niks vinden, nog steeds een kwestie van smaak meneer Gie-lie-anwrote:Jij vind ze niet goed, die gast boven mij en ik welwrote:Waarom zeggen ze dan dat ze het geen goede kicks vinden, als ze het wel goede kicks vinden dan heDus niet lullen, ze zijn gewoon goed
![]()
Valt indd beetje door de mant haha! 
Ach, wat je er ook van vind, IK vind deze kicks gewoon lekker
!
Ik vind bij midnight freaks en remember me de platen zelf gruwelijk, maar ik krijg weinig tot geen energie van die kicks
Kraakt alleen maar, zit amper power in.
Haunted blijf ik een matig plaatje vinden
Haunted blijf ik een matig plaatje vinden
En toen werden alle meningen lichtjes bijgesteld, en werd deze release gewoon zwaar overhyped. 
Neemt er niets van weg dat het gewoon als nog een vette release is natuurlijk.
Neemt er niets van weg dat het gewoon als nog een vette release is natuurlijk.
Vind 't een super release
Kicks knalde echt prima zaterdag op Act of Sound... Jeuzus!
Zooo relaxed dat Fusion de releases pas vlak van tevoren bekend maken 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Nee dan is het alvast gemeldwrote:Om dat op de dag van de release te doen is ook niet zo netjes!wrote:Als je Nightmare kicks wilt moet je vragen of Zany een edit wilt maken van die plaat
Kicks verneuken Midnight Freaks totaal. Klinkt voor geen meter. Zonde, ik kreeg echt metersdik kippenvel van die LQ-sample, daar is weinig meer van over.
Haunted is wel superdik, heerlijk nummer, melodieus duister en sfeervol. Ook Remember Me is goed te doen, beukt lekker door.
Haunted is wel superdik, heerlijk nummer, melodieus duister en sfeervol. Ook Remember Me is goed te doen, beukt lekker door.
Midnight Freaks wel verneukt door de kicks maar Remember Me niet?wrote:Kicks verneuken Midnight Freaks totaal. Klinkt voor geen meter. Zonde, ik kreeg echt metersdik kippenvel van die LQ-sample, daar is weinig meer van over.
Idd, vind Remember Me Dotn V2.0wrote:Midnight Freaks wel verneukt door de kicks maar Remember Me niet?wrote:Kicks verneuken Midnight Freaks totaal. Klinkt voor geen meter. Zonde, ik kreeg echt metersdik kippenvel van die LQ-sample, daar is weinig meer van over.
Remember Me is gewoon slecht. Heb Midnight Freaks nu wat vaker gehoord en kicks vallen me toch wel mee. Beste nummer van de release. Haunted is misschien wel de "A New Dimension" of "Gangster's Don't Dance" van B-Front: Het eerste nummer van hem waarbij die tot vervelens toe zn sound gebruikt.