Als iemand het wist..wrote:wrote:Wanneer komt deze nou uit?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- NightmareYouTube
- Strength & FuryYouTube
Dit is toch wel de plaat waar ik het meest op zit te wachten 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
+1wrote:Dit is toch wel de plaat waar ik het meest op zit te wachten van Fusion:)
+2wrote:+1wrote:Dit is toch wel de plaat waar ik het meest op zit te wachten van Fusion:)
Wat een release zeg. Nightmare vind ik vetter dan Strength en Fury. Weer eens iets anders dan die melodieuze style wat ik de laatste tijd alleen maar heb gehoord. (Ik dus, niet wat er de laatste tijd allemaal is.
denk mihael pollenwrote:Voor een eerste release klinkt dit zeeeeer goed! Wie zal het produceren?
Titan loopt toch al een tijdje mee met hardstyle, dus ik neem aan dat ie zelf produceert.
hij heette geloof ik Pinas ofzoiets
hij heette geloof ik Pinas ofzoiets
Hier heeft Zany/Pollen sws wat mee te maken. De kicks uit Nightmare komen rechtstreeks uit 2 Devine, Purify Your Senses en Mr. Monster outro
Klopt, zany en pollen hebben iets met deze plaat te maken
zany vertelde in een interview (volgens mij was dat harder style magazine) dat hij samen met pollen bezig is met een nieuw project namelijk: Titan
zany vertelde in een interview (volgens mij was dat harder style magazine) dat hij samen met pollen bezig is met een nieuw project namelijk: Titan
Volgens mij produceert Titan volledig zelf, en krijgt hij adviezen van Zany en Pollen 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Ben allang blij dat er weer wat duistere hardstyle komtwrote:Hier heeft Zany/Pollen sws wat mee te maken. De kicks uit Nightmare komen rechtstreeks uit 2 Devine, Purify Your Senses en Mr. Monster outro
+1wrote:Ben allang blij dat er weer wat duistere hardstyle komtwrote:Hier heeft Zany/Pollen sws wat mee te maken. De kicks uit Nightmare komen rechtstreeks uit 2 Devine, Purify Your Senses en Mr. Monster outro
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Nightmare klinkt goed! de rest moet ik nog beluisteren ^__^
Ik kan echt geen genoeg krijgen van Nightmare. Wat een melodie zeg.

wrote:Volgens mij produceert Titan volledig zelf, en krijgt hij adviezen van Zany en Pollen
je wil niet weten hoeveel djs er niet zelf producen
en dan nog krijgt iemand zonder release (op een groot label) egt niet zon perfecte track
het is dat ik geen vinyls meer koop maar wil de producers wel nalezen op de hoes
Heb Nightmare vanmrguh ff geluistert via Hard Bass cd maar DAMN! die knalt er lekker op

-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind ze alle 2 wel netjes!
Mooie release!
-
D
Nightmare
strenght & fury nog niet gehoord
strenght & fury nog niet gehoord
Al iets meer bekend over de release datum of nummer?
Is er nou al iets bekend? Zie dat de laatste post met dezelfde vraag al tijdje geleden is
vind die Strenght & Fury echt lekker 
Titan
Wat een held
Nummers zijn allebei lekker ruig ! Me likie
Wat een held
Nummers zijn allebei lekker ruig ! Me likie