D
Hardtraxx Veteran
4,719 postssince 2008
Fucking ziek! Lang geleden dat ik nog zo bezeten ben geweest van een mid-intro als deze 
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
2,263 postssince 2011
Vette plaat zeg! 
Last edited by flevoboys on , edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
4,391 postssince 2012
Wanneer gaat Titan naar een label waar hij wel releases krijgt? Word af en toe een beetje moe van het release-beleid van Fusion... 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Deze moet komen ja! Wat een heeeeer-lijke plaat.
Deze is fucking gruwelijk
Eindelijk weer een top track van Titan!
Vind alleen die titel een beetje raar: Clap You.
Klinkt zo droog.
Klinkt zo droog.
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
1,848 postssince 2011
Born To Fight, My Angel en dit. Wát een producer is dit zeg, al vind ik 'm nog steeds een ondergewaardeerde naam. Dit is gruwelijk sloopwerk. Enige minpuntje, het lijkt soms alsof de kick wordt weggedrukt?
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
die climax
Laat Titan maar naar Sys-X gaan ofso.. Fusion qua release-beleid is echt bagger....
Laat Titan maar naar Sys-X gaan ofso.. Fusion qua release-beleid is echt bagger....
Produceert Zany niet voor Titan? Desalniettemin een hele dikke plaat!wrote:Born To Fight, My Angel en dit. Wát een producer is dit zeg, al vind ik 'm nog steeds een ondergewaardeerde naam. Dit is gruwelijk sloopwerk. Enige minpuntje, het lijkt soms alsof de kick wordt weggedrukt?
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
4,391 postssince 2012
Sys-x is anders ook niet de snelste...wrote:die climax![]()
![]()
![]()
Eigenlijk zou zo'n artiest bij DWX moeten zitten, die releasen tenminste elke week een 2-tracker
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
in ieder geval sneller als fusionwrote:Sys-x is anders ook niet de snelste...wrote:die climax![]()
![]()
![]()
Eigenlijk zou zo'n artiest bij DWX moeten zitten, die releasen tenminste elke week een 2-tracker
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Denk dat Fusion toch sneller is hoor. Heeft al veel meer releases dit kaar dan Sys-X. 
Vette plaat wederom! Alleen jammer vd titel.
Kan maar niet stoppen met het luisteren van deze plaat, die climax

A
Hardtraxx Elite
2,912 postssince 2013
http://www20.zippyshare.com/v/79422717/file.html
@ 00:46:40
Credits naar Thyron voor het draaien in Beyond Limits.

@ 00:46:40
Credits naar Thyron voor het draaien in Beyond Limits.
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
2,349 postssince 2012
Eindbazenplaat
Gruwelijke drive, heerlijke kicks, scherpe snijdende sounds en hoewel ik weinig van de vocalen versta vind ik die ook vet. Alles is vet aan deze
Gruwelijke drive, heerlijke kicks, scherpe snijdende sounds en hoewel ik weinig van de vocalen versta vind ik die ook vet. Alles is vet aan deze
T
Hardtraxxer
last seen Dec 2013
142 postssince 2011
Heerlijke kicks vind ik wel meevallen. Ze passen gewoon goed in dit nummer, niet al te hard, niet te soft. Maar door de drive past het er, naar mijn inzien, goed inwrote:Eindbazenplaat![]()
R
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
953 postssince 2009
Die Titan is echt baas! wat een klapper!