Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Cover: Titan - In Your Face
HS Single

Titan - In Your Face (FUSION327)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUSION327
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 8 hours ago

Label: Fusion Records
WEB release: 30/01/2017

Tracks:
Titan - In Your Face

Samples:
View on Facebook

Bron:
http://hardstyle-releases.com/titan-fusion327/
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Pfoehhh dit is wel enorm saai zeg, vgm vind Titan het erg moeilijk om zich te weten te onderscheiden tegenwoordig. Zit hier gewoon niks in dat er voor mij uitspringt, terwijl je van iemand als Titan toch wel meer verwacht.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Ik vind die vocals er helemaal niet bij passen. Vind deze gewoon echt slecht voor iemand die toch lang in de scene zit. Dan hebben de broekies van fusion toch betere tracks. Jammer
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Rickzel wrote:Pfoehhh dit is wel enorm saai zeg, vgm vind Titan het erg moeilijk om zich te weten te onderscheiden tegenwoordig. Zit hier gewoon niks in dat er voor mij uitspringt, terwijl je van iemand als Titan toch wel meer verwacht.
Rickzel wrote:Suicide en Dark Days met Thyron waren toch prima platen met melodie. Laat hem een keer een overdreven rammel plaat maken. Mij boeit het ook niet zoveel tot nu toe, net alsof hij met 1 studio previewtje laat zien dat ie niks meer kan :P
Wil nu niet in de aanval gaan tegen je, maar spreek je je zelf niet een beetje tegen? Ik sprak hem laatst in Leiden
en daar vertelde hij mij dat wat hij maakt hij vet vind. Deze valt ook niet echt in mijn straatje maar ben wel overtuigt dat er vette dingen komen op het album.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
ja spreek mezelf behoorlijk tegen, dat is het verschil tussen een snippet en een volledige preview track, en een paar maanden :lol:

Als het zo lang stil is en hij komt alleen met The King en deze plaat aanzetten dan word ik er toch niet heel vrolijk van... Ben nog steeds van mening dat hij daadwerkelijk nog wel iets kan, en mijn verwachtingen zijn elke keer nog vrij hoog. Maar toen ik de preview in HQ hoorde voelde ik alleen maar teleurstelling :(
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Wat een saaie plaat zeg... Nee, Titan heeft het al een lange tijd niet meer :/
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Vette plaat! Goeie kicks en een flinke portie drive, ik houd hier wel van :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Gebruik van kickswitches in een track juich ik alleen maar toe. Maar dit lijkt meer op een onsamenhangend geheel.
Er zitten zeker goede punten in de track maar ook een paar waarbij ik zo iets heb van waarom.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Sommige kicks/kickswitches vind ik wel heel vet in de deze plaat. Verder vind ik hem maar saai en stoor ik me aan de vocals.