B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022 1,372 postssince 2011
Er was toch iemand die eerder ook een HS bootleg van dit nummer maakte? Herinner het me van de Hardstyle Masterz (oid) podcast
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014 1,617 postssince 2012
Bart0ving wrote:Er was toch iemand die eerder ook een HS bootleg van dit nummer maakte? Herinner het me van de Hardstyle Masterz (oid) podcast
Klopt. Burn Soldier ;)
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2012 80 postssince 2011
haha, dit klinkt gvd nog lekker ook!
M
Hardtraxxer
last seen Aug 2013 71 postssince 2012
aangenaam verrast ! ^^ schrok een beetje toen ik het zag, origineel is bijna niet aan te tippen :$ maar ben nu wel erg benieuwd.
Kom maar op met die HQ :corn:
Hardtraxx Elite
last seen May 2014 2,581 postssince 2008
De hele scene wordt me echt veel te commercieel nu. House invloeden kon ik nog wel hebben, maar nu ze er ook nog trance bij gaan betrekken ben ik er goed klaar mee. Trance is en blijft voor homo's!

On a more serious note: lijkt wel alsof die gast vanaf de climax in de microfoon is gaan blazen :')
A
Sunboom wrote:Trance is en blijft voor homo's!
Uh-uh :')
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021 6,376 postssince 2010
Sunboom wrote:De hele scene wordt me echt veel te commercieel nu. House invloeden kon ik nog wel hebben, maar nu ze er ook nog trance bij gaan betrekken ben ik er goed klaar mee. Trance is en blijft voor homo's!

On a more serious note: lijkt wel alsof die gast vanaf de climax in de microfoon is gaan blazen :')
Je moeder heeft dit niet gewild.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2013 1,937 postssince 2010
Sunboom wrote:De hele scene wordt me echt veel te commercieel nu. House invloeden kon ik nog wel hebben, maar nu ze er ook nog trance bij gaan betrekken ben ik er goed klaar mee. Trance is en blijft voor homo's!

Dan ben je 20 met zo'n niveau, diep en diep triest.
Hardtraxxer
last seen Dec 2013 967 postssince 2010
Kippenvel! :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago 7,275 postssince 2009
Hidden Source wrote:

Volgens mij is hij sarcastisch :P
B
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2014 41 postssince 2012
Henk-Jan wrote:
Hidden Source wrote:

Volgens mij is hij sarcastisch :P
haha dat zijn ze allebei
Hardtraxx Elite
Mensen die mij ook maar een beetje hebben zien posten in andere topics weten inderdaad dat ik 100% sarcastisch was, voor zover dat nog niet bleek uit mijn post zelf ;).
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020 4,894 postssince 2010

:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago 3,214 postssince 2011
View on YouTube
Donders! wat een knaller,! alleen jammer dat hij zo kort duurt :)
Hardtraxx Addict
last seen May 2014 1,815 postssince 2010
:sick:
Hardtraxx Elite
Lekker hoor!
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023 1,827 postssince 2011
Sunboom wrote:Trance is en blijft voor homo's!
Wat een facking bullshit! :oh:
OT: Klinkt leuk voor tussendoor maar totaal niks bijzonders ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014 4,448 postssince 2011
Vette plaat :)
Hardtraxx Elite
2,372 postssince 2010
Jammer dit :(
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014 1,851 postssince 2009
Die melo uit het origineel gaf me vroeger altijd kippenvel, maar tegenwoordig doet trance me niet zo veel. Lekker om het nu in combinatie met hardstyle weer te luisteren. Leuk plaatje maar ook niet meer dan dat.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026 29,098 postssince 2011
Ik hou het wel bij het origineel.

Het klinkt voor geen hol bij hardstyle. Hoort gewoon verscheidene percussie doorheen.
N
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago 1,519 postssince 2012
Gelukkig is dit een bootleg, had echt moeten janken als dit een volwaardige release zou worden. Niet álles in hardstyle klinkt beter. :(
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017 3,923 postssince 2009
Vind hem wel dope. Energieke anticlimax, en als de melodie terugkomt geen pitchkick en vette kickrolls!
G
Hardtraxxer
last seen Sep 2018 91 postssince 2012
Kettingzaag wrote::sick:
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 4,391 postssince 2012
View on YouTube
… Share & Subscribe and soon this track will be yours for free!

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago