Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 44 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Tiësto ft. Poppy Baskcomb - Drifting (Wildstylez Remix)
HS Single

Tiësto ft. Poppy Baskcomb - Drifting (Wildstylez Remix) (???)

Label
Musical Freedom
  1. Drifting (Wildstylez Remix)YouTube
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 4 days ago
Tiësto ft. Poppy Baskcomb - Drifting (Wildstylez Remix) (???)

Label: Musical Freedom
WEB release: 23/08/2024

Tracks:
Tiësto ft. Poppy Baskcomb - Drifting (Wildstylez Remix)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Tussen al het raw is dit wel een verademing :D
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Klinkt vet idd!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
zweeve
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
zeker vet :thumbsup:
K
Hardtraxxer
128 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Lekker plaatje!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Oeh, dit klinkt nice zeg :D
Hardtraxx Veteran
4446 posts member since 2023
last seen 19 hours ago
Zit er uberhaupt een kick in de climax?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Zaagkick wrote:Zit er uberhaupt een kick in de climax?
Zegt de man die "zaagkick" heet op dit forum :P
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 47 minutes ago
Zaagkick wrote:Zit er uberhaupt een kick in de climax?
het is een betere kick dan 99% van de raw die nu uitkomt. dus ja
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Ik wist gewoon meteen na het posten van m'n bericht dat m'n username en de raw erbij betrokken zouden worden. :lol:

Wat een scheetjes deze kicks man. Heb genoeg Wildstylez kicks gehoord die (voor Widstylez standaarden) wel impact hebben. Maar dit. Als je deze kicks eronder gooit kan je net zo goed alleen de melodie afspelen. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Zaagkick wrote:Ik wist gewoon meteen na het posten van m'n bericht dat m'n username en de raw erbij betrokken zouden worden. :lol:

Wat een scheetjes deze kicks man. Heb genoeg Wildstylez kicks gehoord die (voor Widstylez standaarden) wel impact hebben. Maar dit. Als je deze kicks eronder gooit kan je net zo goed alleen de melodie afspelen. :lol:
Je hebt verder wel gelijk hoor, kicks klinken nog matig maar dat kan best door de opname zo klinken.
Even wachten tot de officiele releae als die er komt.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Zaagkick wrote:Ik wist gewoon meteen na het posten van m'n bericht dat m'n username en de raw erbij betrokken zouden worden. :lol:

Het is een radio opname Emre, bij de andere tracks klinkt het ook niet zoals je zou normaal zou verwachten.
Dus nog even geduldig afwachten.
En idd, hebben zaagkicks wel "impact" dan? xd
R
Hardtraxxer
130 posts member since 2014
last seen Feb 2024
Jaaa dit zijn ze :woot:
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Lekker plaatje :D
En wat betreft de kicks, dit is 100% beter dan alle harde raw kicks van tegenwoordig (en dan helemaal die klote "zaagkicks")
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Ik vind maar pak 'm beet 1 op de 20 zaagkicks goed hoor, die username is meer voor de grap :P

Wildstylez heeft natuurlijk nooit de hardste kicks gehad, maar die kicks waarmee de climax begint, moet ik letterlijk m'n volume hoog zetten om te horen dat er kicks afspelen ipv alleen melodie. Als we sommige raw tegenwoordig geen hardstyle meer mogen noemen omdat het te ver van 'wat hardstyle is' af ligt, waarom dit dan wel? Dan is dit (2:08 - 2:20) trance met een lichtelijk verhoogd bpm, dus er wordt wel een beetje met 2 maten gemeten en het is duidelijk dat er hier een voorkeur richting de softere kant van het genre heerst tegenwoordig. Prima, maar dan is dit net zo min 'hardstyle' als een overstuurde Gearbox plaat met een uptempo kick op het einde.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Zaagkick wrote:Ik vind maar pak 'm beet 1 op de 20 zaagkicks goed hoor, die username is meer voor de grap :P

Wildstylez heeft natuurlijk nooit de hardste kicks gehad, maar die kicks waarmee de climax begint, moet ik letterlijk m'n volume hoog zetten om te horen dat er kicks afspelen ipv alleen melodie. Als we sommige raw tegenwoordig geen hardstyle meer mogen noemen omdat het te ver van 'wat hardstyle is' af ligt, waarom dit dan wel? Dan is dit (2:08 - 2:20) trance met een lichtelijk verhoogd bpm, dus er wordt wel een beetje met 2 maten gemeten en het is duidelijk dat er hier een voorkeur richting de softere kant van het genre heerst tegenwoordig. Prima, maar dan is dit net zo min 'hardstyle' als een overstuurde Gearbox plaat met een uptempo kick op het einde.

Hardstyle is en blijft in essentie dansmuziek en dit kan je gewoon regelrecht onder slaapmuziek scharen.
Wacht gewoon tot er een betere versie online is en geef dan soortgelijk commentaar, nu slaat het als een kut op een pakje boter..
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Ja m'n reactie komt wat feller over dan de bedoeling was. En idd, ff wachten op de HQ. Maar ergens snap ik toch niet hoe dit soort platen (nog een recent voorbeeld: Brennan Heart - Lose You Tonight met net zo'n nauwelijks hoorbare kick) dan volgens de kenners wel 'hardstyle' is, maar de moderne xtra raw niet. En ja, ik weet dat deze uitspraak recht tegen de stroming hier ingaat :lol: maar oprecht, kan iemand het mij uitleggen?

Edit: Die 'gebruikelijke' dong kick op t einde bedoel ik niet, enkel 2:08 - 2:20. Pleur toch op met die dance kicks die regelrecht uit een popnummer zouden kunnen komen man.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 47 minutes ago
Zaagkick wrote: Dan is dit (2:08 - 2:20) trance met een lichtelijk verhoogd bpm
nou is dit ook wel waar als je het mij vraagt.

echt hardstyle? nee.

maar het is geen omsamenhangende tyfusherrie. dit luistert 1000x fijner.

en ja het blijft een brakke opname. Hardstyle klinkt altijd bezopen over de radio.
K
Hardtraxxer
128 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Rawfanaten wanneer ze erachter komen dat een hardstyle plaat meer is dan een wedstrijdje wie de meest achterlijke kick kan maken
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Love it, Wildstylez weet altijd een hele prettige sfeer met zijn producties op te roepen. Heel herkenbaar, maar toch wel fris.
Hardtraxxer
93 posts member since 2023
meer van dit
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Zaagkick wrote: Wildstylez heeft natuurlijk nooit de hardste kicks gehad
Clubbin', The Phantom Beat, The Zero Hour (ja P1 dus samen gemaakt), al z'n werk onder Seizure, allemaal nooit geluisterd? :P
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Goeie kick & bass
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
corneelwr wrote:
Zaagkick wrote: Wildstylez heeft natuurlijk nooit de hardste kicks gehad
Clubbin', The Phantom Beat, The Zero Hour (ja P1 dus samen gemaakt), al z'n werk onder Seizure, allemaal nooit geluisterd? :P
Ja oke, klopt, maar dat is wel eerder uitzondering dan regel als je z’n gehele discografie bekijkt