Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Cover: Thyron - Pain Is Temporary
HS Unreleased Single

Thyron - Pain Is Temporary

1. Pain Is TemporarySoundCloud
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Artiest: Thyron

Track(s): Pain Is Temporary

Sample/video:

View on SoundCloud

Bron: Thyron
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
pfff. Als je dit te hard op een koptelefoon luistert, is de pain helemaal niet temporary.
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
zeke wrote:pfff. Als je dit te hard op een koptelefoon luistert, is de pain helemaal niet temporary.
Helaas las ik deze comment te laat. Je zou verwachten dat producers wel weten hoe je fatsoenlijk een exportje moet maken van audio..
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Melodie is wel gaaf, maar die kicks >.< Vooral dat laatste stuk, die kicks stuiteren echt alle kanten op.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 18 days ago
Is er nou niemand bij dat label die hier een stokje voor steekt? Als er met een hamer op een golfplaat wordt geslagen komen er nog betere kicks uit..
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
zeke wrote:pfff. Als je dit te hard op een koptelefoon luistert, is de pain helemaal niet temporary.
:lol:
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
joostmakaay wrote:Is er nou niemand bij dat label die hier een stokje voor steekt? Als er met een hamer op een golfplaat wordt geslagen komen er nog betere kicks uit..
Hij zit bij Gearbox he, zegt wel genoeg denk ik.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Klinkt zo overstuur... Ruist enorm. De kicks zijn ook niet om aan te horen. :sick: :sick:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nou, zelfs voor Gearbox termen is dit slecht. Vind Physika, Rebelion, Rooler, Luminite en best wat artiesten die er op zitten beter dan dit klinken. Alleen Malice en hier en daar NCrypta zou ik onder de zelfde noemer zetten. Zeker gezien Thyron eerst nog wel platen had die beter in elkaar staken zoals Murder Me.

Maar ik heb het idee dat hij gewoon wordt geholpen bij dat soort platen. De verschillen in zijn producties samen met zijn bekende geschiedenis van sounds e.d. jatten maakt het een beetje te overduidelijk.
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
Broken Balance wrote:Nou, zelfs voor Gearbox termen is dit slecht. Vind Physika, Rebelion, Rooler, Luminite en best wat artiesten die er op zitten beter dan dit klinken. Alleen Malice en hier en daar NCrypta zou ik onder de zelfde noemer zetten. Zeker gezien Thyron eerst nog wel platen had die beter in elkaar staken zoals Murder Me.

Maar ik heb het idee dat hij gewoon wordt geholpen bij dat soort platen. De verschillen in zijn producties samen met zijn bekende geschiedenis van sounds e.d. jatten maakt het een beetje te overduidelijk.
Ja oke, namen als Physika en Rooler steken er wel bovenuit als ik eerlijk ben. De rest heb ik toch niks mee :)
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Het ding is, Thyron kan producen en soms komt er echt wel iets redelijk uit. Ik vind How It's Done bijvoorbeeld (origineel en de edit) gewoon echt fucking dik.
De verschillende kicks van die track moeten live echt vet klinken.

En dan hoor je dit, die kicks en vooral de pitchkicks...
Godverdomme man :(
Last edited by Vincent_ on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
en soms komt er echt wel iets redellijk uit.
het idee dat hij gewoon wordt geholpen bij dat soort platen.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 5 hours ago