Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
pfff. Als je dit te hard op een koptelefoon luistert, is de pain helemaal niet temporary.
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Helaas las ik deze comment te laat. Je zou verwachten dat producers wel weten hoe je fatsoenlijk een exportje moet maken van audio..wrote:pfff. Als je dit te hard op een koptelefoon luistert, is de pain helemaal niet temporary.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Melodie is wel gaaf, maar die kicks
Vooral dat laatste stuk, die kicks stuiteren echt alle kanten op.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 18 days ago
Is er nou niemand bij dat label die hier een stokje voor steekt? Als er met een hamer op een golfplaat wordt geslagen komen er nog betere kicks uit..
wrote:pfff. Als je dit te hard op een koptelefoon luistert, is de pain helemaal niet temporary.
Hij zit bij Gearbox he, zegt wel genoeg denk ik.wrote:Is er nou niemand bij dat label die hier een stokje voor steekt? Als er met een hamer op een golfplaat wordt geslagen komen er nog betere kicks uit..
Klinkt zo overstuur... Ruist enorm. De kicks zijn ook niet om aan te horen.

Nou, zelfs voor Gearbox termen is dit slecht. Vind Physika, Rebelion, Rooler, Luminite en best wat artiesten die er op zitten beter dan dit klinken. Alleen Malice en hier en daar NCrypta zou ik onder de zelfde noemer zetten. Zeker gezien Thyron eerst nog wel platen had die beter in elkaar staken zoals Murder Me.
Maar ik heb het idee dat hij gewoon wordt geholpen bij dat soort platen. De verschillen in zijn producties samen met zijn bekende geschiedenis van sounds e.d. jatten maakt het een beetje te overduidelijk.
Maar ik heb het idee dat hij gewoon wordt geholpen bij dat soort platen. De verschillen in zijn producties samen met zijn bekende geschiedenis van sounds e.d. jatten maakt het een beetje te overduidelijk.
Ja oke, namen als Physika en Rooler steken er wel bovenuit als ik eerlijk ben. De rest heb ik toch niks meewrote:Nou, zelfs voor Gearbox termen is dit slecht. Vind Physika, Rebelion, Rooler, Luminite en best wat artiesten die er op zitten beter dan dit klinken. Alleen Malice en hier en daar NCrypta zou ik onder de zelfde noemer zetten. Zeker gezien Thyron eerst nog wel platen had die beter in elkaar staken zoals Murder Me.
Het ding is, Thyron kan producen en soms komt er echt wel iets redelijk uit. Ik vind How It's Done bijvoorbeeld (origineel en de edit) gewoon echt fucking dik.
De verschillende kicks van die track moeten live echt vet klinken.
En dan hoor je dit, die kicks en vooral de pitchkicks...
Godverdomme man
De verschillende kicks van die track moeten live echt vet klinken.
En dan hoor je dit, die kicks en vooral de pitchkicks...
Godverdomme man
Last edited by Vincent_ on , edited 1 time in total.
en soms komt er echt wel iets redellijk uit.
het idee dat hij gewoon wordt geholpen bij dat soort platen.
Kan dicht:
Thyron - My Way (GBDA010)
Thyron - My Way (GBDA010)