Active topics in Tracks
Moderators
-
TArtiest
- 228 posts member since 2013
- last seen Sep 2015
Je mag hem ook wel recht zetten. Kan denk ik gewoon met windows movie maker.
-
TArtiest
- last seen Sep 2015
Vreemd, staat namelijk wel gewoon recht.. Youtube lijkt hem scheef te zetten.. Ga hem ff fixen!wrote:Je mag hem ook wel recht zetten. Kan denk ik gewoon met windows movie maker.
-
TArtiest
- last seen Sep 2015
Bij mij staat ie nu weer goed, als het bij jullie nog niet klopt hoor ik het wel! 
dit klinkt echt heel lekker
ga zo door man !!
waar haal je eigenlijk de tijd vandaan om zoveel te produceren? je zit gewoon nog op school neem ik aan? zijn je ouders niet knetter bang dat je door deze "hobby" gaat falen op school haha.
waar haal je eigenlijk de tijd vandaan om zoveel te produceren? je zit gewoon nog op school neem ik aan? zijn je ouders niet knetter bang dat je door deze "hobby" gaat falen op school haha.
-
TArtiest
- last seen Sep 2015
thanks!! Haha soms vraag ik het mezelf ook af! Heb mijn havo diploma al behaald en zit nu in het tweede jaar van mijn studie 'vrijetijdsmanagement' omdat ik 2 klassen heb overgeslagenwrote:dit klinkt echt heel lekkerga zo door man !!
Daarbuiten doe ik op zaterdagochtend/middag ook nog een producer cursus in Poppel, om hier en daar extra dingen bij te leren en zoveel mogelijk te perfectioneren..
Afgezien van school en muziek ook nog sport (basketbal), dus inderdaad, druk leventje!
Levert soms wel wat stress op, maar scheelt dat ik vrij weinig hoef te doen voor school! En mijn werktempo in de studio ligt denk ik ook wel hoog
En mijn ouders.. dat blijven ouders!
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
TArtiest
- last seen Sep 2015
View on YouTube
@25:51
Wanneer kunnen we je nieuwere platen beluisteren? (Lucid Dream, Forever Death, Face Of Evil, Sleepwalker Remix)wrote:View on YouTube
-
TArtiest
- last seen Sep 2015
Over Lucid Dream en Forever Death ben ik nog niet helemaal tevreden dus daar gaat nog niks mee gebeuren!wrote:Wanneer kunnen we je nieuwere platen beluisteren? (Lucid Dream, Forever Death, Face Of Evil, Sleepwalker Remix)wrote:filmpje
Even geduld dus nog
wel beetje jammer/toevallig dat er weer een track van een Fusion artiest komt die Starlight heet, weet niet of JoS er al eerder mee was, maar misschien iets om over na te denken?wrote:Over Lucid Dream en Forever Death ben ik nog niet helemaal tevreden dus daar gaat nog niks mee gebeuren!wrote:Wanneer kunnen we je nieuwere platen beluisteren? (Lucid Dream, Forever Death, Face Of Evil, Sleepwalker Remix)wrote:filmpjeSleepwalker remix en The Face of Evil heb ik vorige week pas (af)gemaakt, dus zijn voorlopig alleen live te horen!
Even geduld dus nog
klein detail natuurlijk, maarja daar zijn we hier voor he