Atmozfears - Monster 2.0 ?
Klinkt leuk maar de overeenkomst is best groot
Active topics in Tracks
Moderators
- Embrace The Shadow (Test Mix)YouTube
-
TArtiest
- 228 posts member since 2013
- last seen Sep 2015
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Haha precies ook inderdaad. Dat vindt meneer Thryon niet zo leuk 
-
TArtiest
- last seen Sep 2015
Wiesdawrote:Thryon
-
TArtiest
- 52 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
Even beter je best doen de volgende keer 
Dit dus.wrote:Atmozfears - Monster 2.0 ?
Klinkt leuk maar de overeenkomst is best groot
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Als Monster nou eens gereleased word!wrote:Even beter je best doen de volgende keer
Oh wait nvm...
-
TArtiest
- last seen Sep 2015
Zoals over het algemeen de meesten weten, heb ik juist enorm veel respect voor Headhunterz en alle andere artiesten
Headhunterz is een van de personen die het meeste heeft bijgedragen aan de hele scene en een hoop voor ons allen heeft mogelijk gemaakt, daarom absoluut niks negatiefs tegenover hem
Sommige dingen zijn inderdaad wat onnodig, maar sommige reacties/posts zijn natuurlijk ook met een korreltje zout te nemen
Ga er meer op letten, dit soort berichtjes houden me extra scherp! Volgende keer liever via PM, dan kunnen we het in het topic weer over de track zelf houden!
Sommige dingen zijn inderdaad wat onnodig, maar sommige reacties/posts zijn natuurlijk ook met een korreltje zout te nemen
Ga er meer op letten, dit soort berichtjes houden me extra scherp! Volgende keer liever via PM, dan kunnen we het in het topic weer over de track zelf houden!
Oh oh de ironie...wrote:Met hoe je je op internet gedraagt kom je over als een raar arrogant persoon. Je zal irl best een tof persoon zijn, maar op internet, lees je posts ed. vind ik je dat dus echt niet.
Verder is t ronduit belachelijk dat je Thyron hier publiekelijk op aanvalt in een willekeurig topic van een track van hem, terwijl hier niet eens aanleiding toe is. Regel dat lekker via PB's als je je er zo aan stoort.