Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Album 72 tracks

Thrillogy 2013 - Mixed by Frontliner/Adaro/Partyraiser (BYMD053)

Label
Be Yourself Music
Catalogue number
BYMD053

Source: junodownload.com

I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
chicken wrote:
iMark wrote:Die van Frontliner is minder standaard dan die van Adaro. Who I Am, Dont Get Back, Good & Evil, Godz edit Powerr, Save Exit Planet, The Call of the Visionary, Be Amazed, Living for The Moment en On The Rise had ik nou niet echt verwacht!
Hij moest inderdaad wat dieper graven in zijn eigen discografie om een cd vol te krijgen. Dan krijg je idd een aantal eigen nummers die hij niet zo vaak draait :')
Bullshit. Op de defqon, qbase en emporium cd had hij een totaal andere lijst met alleen maar hitjes. Geef gewoon een keer toe dat hij nu zn best heb gedaan, ookal vind je zn muziek niet cool.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer :worship: :lol:
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
De CD van Adaro is niet erg bijzonder, maar wel benieuwd naar Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix), die heb ik alleen nog maar in LQ zien langskomen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
JEFSKI wrote:Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer :worship: :lol:
Ja beter niet zeg. Pleur op hoor.
Hardtraxxer
246 posts member since 2013
last seen Jul 2016
Barry wat doe je!? :oh:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
JEFSKI wrote:Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer :worship: :lol:
Dan heb ik sle.....
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Snap de commotie niet zo goed rondom de Frontliner CD. Is het een keer niet een "standaard CD met alleen hitjes van nu", is het weer niet goed. Dat je Frontliner niet zo bijzonder vindt oké, maar om iedere move die hij maakt zo af te kraken slaat ook nergens op.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik denk dat men bedoelt dat meer dan de helft de platen op z'n CD van hem zijn. Maar goed hij zit verder ook niet bij een label, misschien dat dat er wat mee te maken heeft? Adaro kan namelijk nog een beetje A2 spul promoten zo.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Q-Dennis wrote:Barry wat doe je!? :oh:
Hetzelfde als altijd? En hij blijft er godverdomme nog voor beloond worden ook, dus waarom anders doen zal hij denken.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
patrickjeb wrote:
Dan heb ik sle.....
...cht nieuws?? Leg eens uit zodat Jefski zn kaartje kan verkopen :x
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
iMark wrote:
chicken wrote:
iMark wrote:Die van Frontliner is minder standaard dan die van Adaro. Who I Am, Dont Get Back, Good & Evil, Godz edit Powerr, Save Exit Planet, The Call of the Visionary, Be Amazed, Living for The Moment en On The Rise had ik nou niet echt verwacht!
Hij moest inderdaad wat dieper graven in zijn eigen discografie om een cd vol te krijgen. Dan krijg je idd een aantal eigen nummers die hij niet zo vaak draait :')
Bullshit. Op de defqon, qbase en emporium cd had hij een totaal andere lijst met alleen maar hitjes. Geef gewoon een keer toe dat hij nu zn best heb gedaan, ookal vind je zn muziek niet cool.
Als jij me uitlegt hoe deze meneer zijn best heeft gedaan?
N
CD3 is wel lekker volgens mij op die hardstyle plaat na. Nieuwe SRB zit hierop of is dat een ouder nummer? Veel liefhebbers zeiken Partyraiser af maar ik vind hem wel een baasje hoor. Of ja een behoorlijke baas als je hem ziet :D
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Frontliner :lol: :lol: :lol:
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Jezus CD 1 :lol:

Sommige tracks zijn leuk om op de CD te zien zoals Living for the Moment, Be Amazed een Degos & Re-Done track, maar voor de rest niets speciaals.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Partyraiser :thumbsup:
Frontliner valt een klein beetje in herhaling
Adaro gaat wel
Hardtraxxer
374 posts member since 2013
last seen Aug 2026
De adaro en partyraiser cd zien er goed uit
Met die cd van frontliner moet ik toch wel lachen :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Partyraiser :worship: :worship: :worship:
Wat een baas.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Inderdaad een redelijk standaard lijstje van Adaro, maar toch deze tracks: Phuture Noize Platen, Moridin, Trapped, This Mind :love: :woot: en dan aangevuld met het lekkere standaard spul maakt dit toch wel een lekker CD-tje om naar te luisteren hoor :thumbsup:
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Ben zeker een fan van Frontliner maar dit gaat wel te ver zit 1 nieuwe release tussen die van D-Block $ S-te-fan met AF, Vind niet nodig om al die oude tracks op een "nieuwe" cd te zien daar zet ik me ipod wel voor aan :list: :sleep:
Adaro heeft een lekekr lijstje! Ookal kenen we de meeste al :whistle:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Partyraiser! (L) Ga z'n zaal niet uitkomen denk ik, alleen bij de Sickest Squad denk ik, Frenchcore is niet mijn ding.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Frontliner - Halos (2013 edit) :/ :/ :/ :/ Gaat nergens over dit
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Adaro cd iets meer van verwacht. Aangezien ik Adaro altijd wel een held vind in zijn trackkeuze.
Alleen als ik aan t einde van de avond toevallig muntjes over heb neem ik de cd mee. :P
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Die Frontliner - Halos (2013 edit) gaat helemaal nergens over.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
iMark wrote:
chicken wrote:
Z'n best? Die gast is volgens mij gewoon te lam om even wat nieuwe tracks van andere DJ's erop te zetten. Nee om er wat verandering in te brengen kiest hij maar een paar oudere platen van zichzelf.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Eigenlijk wel logisch aangezien hij (en zij) in de belangstelling staat op Thrillogy..