Bullshit. Op de defqon, qbase en emporium cd had hij een totaal andere lijst met alleen maar hitjes. Geef gewoon een keer toe dat hij nu zn best heb gedaan, ookal vind je zn muziek niet cool.wrote:Hij moest inderdaad wat dieper graven in zijn eigen discografie om een cd vol te krijgen. Dan krijg je idd een aantal eigen nummers die hij niet zo vaak draait :')wrote:Die van Frontliner is minder standaard dan die van Adaro. Who I Am, Dont Get Back, Good & Evil, Godz edit Powerr, Save Exit Planet, The Call of the Visionary, Be Amazed, Living for The Moment en On The Rise had ik nou niet echt verwacht!
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 72 tracks
Thrillogy 2013 - Mixed by Frontliner/Adaro/Partyraiser (BYMD053)
- Label
- Be Yourself Music
- Catalogue number
- BYMD053
- 01Frontliner Feat Ellie - Lose The Style (2013 Edit)
- 02Frontliner Feat MC Villain - Who I Am
- 03Frontliner - Discorecord (2013 Edit)
- 04Frontliner - Dream Dust
- 05Lowriders - Don't Get Back
- 06Technoboy - Rage
- 07Frontliner - Halos (2013 Edit)
- 08Chain Reaction - The Record Breaking
- 09Frontliner - Good & Evil
- 10Zatox & Activator - Make Some Noise
- 11Frontliner & B-Front - Godz Edit Powerrr!
- 12Frontliner & Max Enforcer - On The Go (2012 Edit)
- 13Frontliner Feat Katt Niall - (We Are) Indestructible
- 14Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginairy
- 15Frontliner - Save.Exit.Planet
- 16Frontliner - The Call Of The Visionary
- 17Frontliner - Symbols
- 18Frontliner - Weekend Warriors
- 19The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
- 20Noisecontrollers - Pillars Of Creation
- 21Outlander - Flying Space Monster
- 22D-Block & S-Te-Fan Feat Audiofreq - Drumz!
- 23Ran-D - Living For The Moment
- 24Frontliner - The First Cut (Technoboy Remix)
- 25Frontliner - On The Rise (Live Edit)
- 26Zatox & Hit N Run - Never More
- 27Adaro - History
- 28Toneshifterz - RAW Power
- 29Kronos - Victim Of Society
- 30Hard Driver - The Cold Angel (Frequencerz Remix)
- 31The Vision & X-Pander - Beyond Dreams
- 32Artic - I AM Eternal
- 33Outbreak Feat DV8 Rocks - Get The Mean
- 34Phuture Noize - Something
- 35B-Front & Re-volt - WAR
- 36E-Force - Freakz At Night
- 37Activator - Sparta
- 38Zany & MC Nolz - Dark Force
- 39Digital Punk - Invasion
- 40Adaro feat Danny Scandal - For The Street
- 41Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
- 42Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
- 43Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
- 44Degos & Re-Done - This Mind
- 45Crypsis - Trapped
- 46Moridin - Unleashed
- 47Meccano Twins & Art Of Fighters - The Dark Universe
- 48Endymion & Frequencerz - Inexcusable
- 49Meccano Twins - Tendrils Of Agony (Tieum Remix)
- 50Pzyco Beat Project - Pzy & Co
- 51Partyraiser - Like An Animal
- 52Andy The Core & F Noize - Sentenced
- 53System:Overload - Seks Drug & Rock 'N Roll
- 54Destructive Tendencies & Chrono - Fever Pitch
- 55Darkcontroller - Twisted Fuck (The Unfamous Mix)
- 56Para Italia - Ragga Trip
- 57Partyraiser & Drokz - Who's The Hardest?!
- 58Drokz & Partyraiser - Hardcore Bitches 40s & Blunts
- 59Partyraiser & Scrape Face - Dancing On Your Grave (Wars Industry Remix)
- 60Partyraiser & Darkcontroller - Our Power
- 61A-Kriv - Stream
- 62Partyraiser - From The West
- 63Darkcontroller & SAphira - 6 Demons
- 64Partyraiser & Darkcontroller - Our Power (Hardbouncer Remix)
- 65F Noize feat Glenx - Superman 2012
- 66Turbolenza - I Am The Creator (Hardbouncer Remix)
- 67Drokz & Mr Courage - Old Vs New
- 68Imperium Bass feat DJ TSX - Scream Disaster
- 69Paranoizer - Badness
- 70SRB - Dope Demand
- 71F Noize & Nekrosystem - Spaccamo Tutto
- 72Vextor feat MC Fixout - What The Hell
Source: junodownload.com
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer

De CD van Adaro is niet erg bijzonder, maar wel benieuwd naar Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix), die heb ik alleen nog maar in LQ zien langskomen.
Ja beter niet zeg. Pleur op hoor.wrote:Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer![]()
Dan heb ik sle.....wrote:Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer![]()
Snap de commotie niet zo goed rondom de Frontliner CD. Is het een keer niet een "standaard CD met alleen hitjes van nu", is het weer niet goed. Dat je Frontliner niet zo bijzonder vindt oké, maar om iedere move die hij maakt zo af te kraken slaat ook nergens op.
Ik denk dat men bedoelt dat meer dan de helft de platen op z'n CD van hem zijn. Maar goed hij zit verder ook niet bij een label, misschien dat dat er wat mee te maken heeft? Adaro kan namelijk nog een beetje A2 spul promoten zo.
Hetzelfde als altijd? En hij blijft er godverdomme nog voor beloond worden ook, dus waarom anders doen zal hij denken.wrote:Barry wat doe je!?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
...cht nieuws?? Leg eens uit zodat Jefski zn kaartje kan verkopenwrote:Dan heb ik sle.....wrote:Als Frontliner op Qlimax zou staan, zou ik spontaan me Qlimax kaartje verkopen, wat een kerel en lijst weer![]()
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Als jij me uitlegt hoe deze meneer zijn best heeft gedaan?wrote:Bullshit. Op de defqon, qbase en emporium cd had hij een totaal andere lijst met alleen maar hitjes. Geef gewoon een keer toe dat hij nu zn best heb gedaan, ookal vind je zn muziek niet cool.wrote:Hij moest inderdaad wat dieper graven in zijn eigen discografie om een cd vol te krijgen. Dan krijg je idd een aantal eigen nummers die hij niet zo vaak draait :')wrote:Die van Frontliner is minder standaard dan die van Adaro. Who I Am, Dont Get Back, Good & Evil, Godz edit Powerr, Save Exit Planet, The Call of the Visionary, Be Amazed, Living for The Moment en On The Rise had ik nou niet echt verwacht!
-
N
CD3 is wel lekker volgens mij op die hardstyle plaat na. Nieuwe SRB zit hierop of is dat een ouder nummer? Veel liefhebbers zeiken Partyraiser af maar ik vind hem wel een baasje hoor. Of ja een behoorlijke baas als je hem ziet 
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Jezus CD 1
Sommige tracks zijn leuk om op de CD te zien zoals Living for the Moment, Be Amazed een Degos & Re-Done track, maar voor de rest niets speciaals.
Sommige tracks zijn leuk om op de CD te zien zoals Living for the Moment, Be Amazed een Degos & Re-Done track, maar voor de rest niets speciaals.
Partyraiser
Frontliner valt een klein beetje in herhaling
Adaro gaat wel
Frontliner valt een klein beetje in herhaling
Adaro gaat wel
De adaro en partyraiser cd zien er goed uit
Met die cd van frontliner moet ik toch wel lachen
Met die cd van frontliner moet ik toch wel lachen
Inderdaad een redelijk standaard lijstje van Adaro, maar toch deze tracks: Phuture Noize Platen, Moridin, Trapped, This Mind
en dan aangevuld met het lekkere standaard spul maakt dit toch wel een lekker CD-tje om naar te luisteren hoor 
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ben zeker een fan van Frontliner maar dit gaat wel te ver zit 1 nieuwe release tussen die van D-Block $ S-te-fan met AF, Vind niet nodig om al die oude tracks op een "nieuwe" cd te zien daar zet ik me ipod wel voor aan
Adaro heeft een lekekr lijstje! Ookal kenen we de meeste al
Adaro heeft een lekekr lijstje! Ookal kenen we de meeste al
Partyraiser!
Ga z'n zaal niet uitkomen denk ik, alleen bij de Sickest Squad denk ik, Frenchcore is niet mijn ding.
Frontliner - Halos (2013 edit)
Gaat nergens over dit
Adaro cd iets meer van verwacht. Aangezien ik Adaro altijd wel een held vind in zijn trackkeuze.
Alleen als ik aan t einde van de avond toevallig muntjes over heb neem ik de cd mee.
Alleen als ik aan t einde van de avond toevallig muntjes over heb neem ik de cd mee.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Die Frontliner - Halos (2013 edit) gaat helemaal nergens over.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Z'n best? Die gast is volgens mij gewoon te lam om even wat nieuwe tracks van andere DJ's erop te zetten. Nee om er wat verandering in te brengen kiest hij maar een paar oudere platen van zichzelf.wrote:Bullshit. Op de defqon, qbase en emporium cd had hij een totaal andere lijst met alleen maar hitjes. Geef gewoon een keer toe dat hij nu zn best heb gedaan, ookal vind je zn muziek niet cool.wrote:Hij moest inderdaad wat dieper graven in zijn eigen discografie om een cd vol te krijgen. Dan krijg je idd een aantal eigen nummers die hij niet zo vaak draait :')wrote:Die van Frontliner is minder standaard dan die van Adaro. Who I Am, Dont Get Back, Good & Evil, Godz edit Powerr, Save Exit Planet, The Call of the Visionary, Be Amazed, Living for The Moment en On The Rise had ik nou niet echt verwacht!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Eigenlijk wel logisch aangezien hij (en zij) in de belangstelling staat op Thrillogy..