Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Bizar vette track! Perfecte combi tussen euforie en hard.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wow, lekker weer hoor 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Nogal een contrast in deze plaat, de melodie opbouw is echt zum kotsen en de climax daarentegen is weer heerlijk. Denk dat ik wat moet gaan knippen en plakken aan deze track. 
Ik heb het precies andersom. Ik vind de melo wel prima, maar die anti is mij denk ik iets te leeg.wrote:Nogal een contrast in deze plaat, de melodie opbouw is echt zum kotsen en de climax daarentegen is weer heerlijk.
Zoals bij zo veel Geck-O tracks moet ik hier denk ik ff aan wennen
heerlijke plaat weer van geck-o, euforisch met lekker veel energie 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dit.wrote: Ik heb het precies andersom. Ik vind de melo wel prima, maar die anti is mij denk ik iets te leeg.
Zoals bij zo veel Geck-O tracks moet ik hier denk ik ff aan wennen
Melodie is echt heerlijk imo
De anti vind ik niet echt super om eerlijk te zijn..
kwestie van wennen misschien!
Aah kak.. De opbouw met die melodie vind ik ZO lekker! En dan komt er zo'n leipe anti... 
PNXRMX zei op Loudness dat dit de remix van Geck-O was van de Thilo & Evanti track, maar ik vond hem echt dik live, die anti kwam onverwachts, maar deze track spreekt me toch zeker wel aan 
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
Voor mij juist 1 van de weinige Geck-O tracks die me meteen aanspreekt, echt heerlijk deze.

-
J
Heeeeeeeerlijk
Begin die Geck-o tracks stees meer te waarderen zeg, eerst Sticky Disco die me redelijk bekoorde en We Dance To The Beat die ik vet vond, gaat deze er weer overheen.

Begin die Geck-o tracks stees meer te waarderen zeg, eerst Sticky Disco die me redelijk bekoorde en We Dance To The Beat die ik vet vond, gaat deze er weer overheen.
-
N
Jezus wat een plaat! Ik hoop stiekem wel, wat waarschijnlijk niet zo is, dat er een tweede climax is met de melo erbij. Maar dit bouwt wel echt dik op, en echt een onverwachte vette anti. Dope!
View on YouTubewrote:Jezus wat een plaat! Ik hoop stiekem wel, wat waarschijnlijk niet zo is, dat er een tweede climax is met de melo erbij. Maar dit bouwt wel echt dik op, en echt een onverwachte vette anti. Dope!
op 2h32m27s meteen na de anti
Raar dat iemand niet de hele track online gooit als ie m uit de Magic Show set knipt
Maar de melodie is er dus gewoon ook bij
Last edited by DjThera on 28 Apr 2012 13:37, edited 1 time in total.
Ik vind die anti maar niets, past er ook totaaaal niet bij. Melodie en opbouw is echt fijn, maar 't bouwt dus op naar iets wat me niets doet 
Wel echt een anti-climax die de term goed duidelijk maakt.
Wel echt een anti-climax die de term goed duidelijk maakt.
Haha die anti vind ik niet zo op z'n plaats, alhoewel die er ook goed op klapt..
NIIICCEEE!!wrote:op 2h32m27s meteen na de antiwrote:Jezus wat een plaat! Ik hoop stiekem wel, wat waarschijnlijk niet zo is, dat er een tweede climax is met de melo erbij. Maar dit bouwt wel echt dik op, en echt een onverwachte vette anti. Dope!
Raar dat iemand niet de hele track online gooit als ie m uit de Magic Show set knipt![]()
Maar de melodie is er dus gewoon ook bij
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Naar het releasetopic? 
CATID is AID013
CATID is AID013
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Tja, AID012 is nog altijd niet uit. Zal ook nog wel even duren.
Verder komt hier waarschijnlijk de Lee Mac en DiabLik remix nog bij. Topic kan aangemaakt worden maar tot nu toe is alleen nog maar de #CatID bekend
Verder komt hier waarschijnlijk de Lee Mac en DiabLik remix nog bij. Topic kan aangemaakt worden maar tot nu toe is alleen nog maar de #CatID bekend
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Wat een geweldige plaat
Die anti
Die anti
Geluid is echt raar hierin