Geweldige release dit 
als deze op vinyl komt zeker halen
wrote:Maar ik moet zeggen het experimenteren met industrial smaakt zeker wel naar meer hahaha
Je moet ook alle tracks luisteren he, niet alleen de 1ewrote:Vind het niet zo heel veel, sorry, niet mijn stijl, ben van de hardcore afgegaan omdat ik ut nix vond, neigt naar hardcore, kweet niet heel goed wat ik van de tracks moet denken, kwestie van smaak danWel mijn complimenten voor Dj Thera en andere. Vind ut knap van Therarecords dat ze dit zo neerzetten
Heb ze allen gehoordwrote:Je moet ook alle tracks luisteren he, niet alleen de 1ewrote:Vind het niet zo heel veel, sorry, niet mijn stijl, ben van de hardcore afgegaan omdat ik ut nix vond, neigt naar hardcore, kweet niet heel goed wat ik van de tracks moet denken, kwestie van smaak danWel mijn complimenten voor Dj Thera en andere. Vind ut knap van Therarecords dat ze dit zo neerzetten
Sowieso een top release, vooral Punk
Birth Of A Flame nog op reset gedraaid 1.5 week gelee. Wat een dikke trackwrote:Thnx voor de reactiesEn zoals zo vaak bij ons geldt, hoor ze es n keer live op een feest en je weet nie wat je meemaakt