Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Thera ft Yuna-X - People
HS Unreleased Single

Thera ft Yuna-X - People

1. PeopleYouTube
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Artiest: Thera ft Yuna-X

Track(s): People

Sample/video: View on YouTube

Eerste track uit het filmpje.

Bron:
DjThera wrote:
dawasiknie wrote:Is wss Thera feat. Yuna-X - People ofzo
Klopt :)
Last edited by jambekkie on 23 Mar 2012 22:05, edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Problemen met rechten??
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hoewel t vast nog steeds beter is dan de gemiddelde Zatox/Psykopunkz-hardstyle van vandaag vind ik dit toch wel een beetje goedkoop klinken. Bekende vocal, simpel deuntje... mwah.

Maar ik wacht rustig af tot er een HQ komt.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
jambekkie wrote:Problemen met rechten??
Zal wel een DJ tool zijn.

Maar klinkt zo op het eerste gehoor wel oké. Moet hem nog horen in HQ om een beter oordeel.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 3 days ago
jambekkie wrote:Problemen met rechten??
Nee hoor :thumbup:
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Hiermee laat Thera wederom zien dat hij ook melodisch sterk kan produceren. Wat ik kan horen klinkt het lekker met zware kicks eronder, zoals in It's A Fine Day :).
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Me gusta. Wachtend op HQ voor definitief oordeel.
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Kwisniks wrote:Hiermee laat Thera wederom zien dat hij ook melodisch sterk kan produceren. Wat ik kan horen klinkt het lekker met zware kicks eronder, zoals in It's A Fine Day :).
Melodisch sterk nummer inderdaad. Maar vind zo'n lompe kick er dan juist niet onder passen. Net als bij It's a Fine Day...
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nee ik vind dit niks, evenals It's A Fine Day.

Hoor liever hardere platen van hem.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Die opmerking in het Theracords topic over break van Birdy was een grap maar het is nog waar ook. >.<

Sorry Pieter, maar als Psyko Punkz of DBSTF hiermee aan zouden komen zou ik het walgelijk vinden dus in dit geval ook.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Dakpan wrote: Sorry Pieter, maar als Psyko Punkz of DBSTF hiermee aan zouden komen zou ik het walgelijk vinden dus in dit geval ook.
Precies wat ik laatst tegen tommetjeuh zei. Als de Wasted Penguinz dit zouden maken had iedereen het afgekraakt en nu is het ineens wel mooi en goed..

Niks voor mij, maar natuurlijk moet een producer doen wat ie zelf wilt. :D Komt vast wel weer een andere track aan die me wel in de smaak valt.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
nee vind deze weer stukken minder als It's A Fine Day, wil nog hem nog wel even in HQ horen maar wat ik nu hoor is niet echt mijn ding
srry pieter.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Voor mij ook minder dan It's A Fine Day, maar nog niet slecht om te zeggen, het tempo ligt in ieder geval goed en imo maakt Yuna X er betere vocals van in vergelijking met dat originele nummer ;)
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Intervention wrote:nee vind deze weer stukken minder als It's A Fine Day, wil nog hem nog wel even in HQ horen maar wat ik nu hoor is niet echt mijn ding
srry pieter.
dit misschien is de HQ beter maar dit zou zo een DBSTF plaat of whatever zijn :/
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
vind hem echt vet moet ik zeggen!
people vind ik al een mooi nummer en dit heeft die echt prima verwerkt naar hardstyle!
wacht alleen nog even op de HQ :)

petje af thera :thumbup:
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ox_Ite wrote:Voor mij ook minder dan It's A Fine Day, maar nog niet slecht om te zeggen, het tempo ligt in ieder geval goed en imo maakt Yuna X er betere vocals van in vergelijking met dat originele nummer ;)
Eens. Niet slecht, maar niet bijzonder. De kick is wel wauw :drool:
A
hsgroningen wrote:
Ox_Ite wrote:Voor mij ook minder dan It's A Fine Day, maar nog niet slecht om te zeggen, het tempo ligt in ieder geval goed en imo maakt Yuna X er betere vocals van in vergelijking met dat originele nummer ;)
Hoe kun je dat nu al weten?
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Almighty wrote:
hsgroningen wrote:
Hoe kun je dat nu al weten?
Nou, van wat ik kan horen/voelen klinkt de kick wel nice :P
Hardtraxxer
190 posts member since 2011
last seen Apr 2017
nondeju had toch met die 2 apen mee moeten gaan naar da feestje in londenXD noujah volgende keer beter klinkt weer lkkr dit pieter!
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Dakpan wrote:Sorry Pieter, maar als Psyko Punkz of DBSTF hiermee aan zouden komen zou ik het walgelijk vinden dus in dit geval ook.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Ik vind deze ook wel lekker, vocal past in mijn ogen juist erg goed in dit nummer.
Dit nummer doet me iig meer als it's a fine day ;) .
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Zeker geen verkeerd plaatje, maar vindt eigenlijk wel dat Kristel der stem net te ''lief'' is voor deze tekst, er zit net niet dat volume en gevoel in wat ik het origineel wel vindt hebben. :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Ik vind de melodie best heel vet, en tja die vocals zijn misschien wat makkelijk maar ik vond dat altijd wel een mooi nummer.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Luister deze dus zo ongeveer iedere dag, wanneer kunnen we een release verwachten Pieter?? :)
M
Hardtraxxer
327 posts member since 2012
last seen Jul 2018
Thera release this shit!!!!! :innocent: