Snoeihard ging het 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
J
Wel weer een dikke plaat zoals gewoonlijk, maar had er toch wat meer van verwacht. Mist wat drive voor mij, maar komt misschien nog wel als ik 'm vaker hoor. Laatste stuk is dan wel weer erg lekker.
Dit ging zo snoeihard. Wat een heerlijkheid zeg! 
Inderdaad ik wist even niet waar ik het moest zoeken!wrote:Dit ging zo snoeihard. Wat een heerlijkheid zeg!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Dit klinkt zo geniaal, die opbouw naar de climax!
Kicks in die rip klinken nogal raar, nog maar even wachten op hogere kwaliteit, maar ik moet me geen zorgen maken denk ik
Kicks in die rip klinken nogal raar, nog maar even wachten op hogere kwaliteit, maar ik moet me geen zorgen maken denk ik
Jaloers op feit dat je Welcome in je bezit hebt en ten tweede goede aftermovie!wrote:[youtube]
tevens mijn aftermovie samen met 2 klasgenoten van restylerz
helaas is de fade out ook bij de versie die we gekregen hebbenwrote:Jaloers op feit dat je Welcome in je bezit hebt en ten tweede goede aftermovie!wrote:[youtube]
tevens mijn aftermovie samen met 2 klasgenoten van restylerzGing goed los zo te zien
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Zo hoort het.
Wow wat een gekkenwerk dit. Geniaal nummer weer _O_
Krijg echt een enorme grijns op me gezicht als ik dit hoor
Dit is toch niet normaal meer, ultieme ragplaat

Dit is toch niet normaal meer, ultieme ragplaat
Last edited by Grozny on 21 Feb 2013 15:44, edited 2 times in total.
Deed me nog niet zoveel tijdens die Hard Bass rip maar nu 
Ik vind de midintro zo ontzettend gruwelijk
En dan vind ik het zo jammer dat ik de melodie en de climax juist weer niets vind
En dan vind ik het zo jammer dat ik de melodie en de climax juist weer niets vind
Pfwoaaahh wat een gruwelijke plaat!! 
-
N
Heerlijk! Heeft alles van een goede track.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Had de climax-kicks toch wel iets harder verwacht maar ze zijn zeker een vooruitgang t.o.v. de Don't Back Down release.
-
N
Haha wat had je verwacht, industrial kicks ofzo? Dit is toch best hard voor hardstyle begrippen? 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Meer Delete.wrote:Haha wat had je verwacht, industrial kicks ofzo? Dit is toch best hard voor hardstyle begrippen?
-
N
Oh ok. Is het dan niet zo dat ze de kicks van beide hebben gecombineerd tot deze kick? Dat dacht ik te hebben gelezen van Thera en ik herken er ook wat in van Delete kicks.wrote:Meer Delete.wrote:Haha wat had je verwacht, industrial kicks ofzo? Dit is toch best hard voor hardstyle begrippen?
Dit is een nieuwe kick, samen gemaakt. 
Vette track

Vette track