Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Lekkere track, vind alleen de kick niet echt goed doorkomen.
Net zoals Beyond Dreams weer een dikke track 
Vette track! Aparte stijl, krijg er kippenvlees van
. Kicks doen het ook goed bij mij 
Kicks mogen nog wat meer naar voren komen in de afmix, dan kan het een hele dikke track worden 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Inderdaad, kippenvel-anti's. 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Mwa.. vind het niet heel veel aan eerlijk gezegd. Kicks vind ik ook niet al te best. Jammer.
Als de kicks nog iets beter worden is dit een pareltje.
Elke anti-drop staan m'n nekharen overeind
Dit, die kick is net nietwrote:Als de kicks nog iets beter worden is dit een pareltje.
-
TArtiest
- 294 posts member since 2010
- last seen 28 days ago
Aan de kick wordt gewerkt! Thnx verder voor de reacties! Maximum Power!
Heeeeeel erg vette plaat, origineel en fijne anti's. Maar denk inderdaad dat de kicks nog beter passen als ze wat lager/harder klonken. Maar daar wordt aan gewerkt zo te zien. Hulde voor dit soort reacties
wrote:Aan de kick wordt gewerkt! Thnx verder voor de reacties! Maximum Power!
Idd super dat The Vision hier mee leest en de reacties serieus lijkt te nemen
Deze plaat vind ik ook wel tof. Kicks mogen idd nog wat dieper en harder, maar de klank van de kick vind ik wel vet!
Deze plaat vind ik ook wel tof. Kicks mogen idd nog wat dieper en harder, maar de klank van de kick vind ik wel vet!
-
HHardtraxxer
- 205 posts member since 2011
- last seen May 2024
Zeer fijn deze en lekker anders dan anders!
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Aan de andere kant, ik vind niet dat artiesten zich moeten leiden door reacties van enkelen, maar dat bedoel ik meer in het algemeen.wrote:Idd super dat The Vision hier mee leest en de reacties serieus lijkt te nemen![]()
the vision is de laatste tijd goed bezig 
Het idee van de kick is wel gruwelijkwrote:Aan de kick wordt gewerkt! Thnx verder voor de reacties! Maximum Power!
-
TArtiest
- 294 posts member since 2010
- last seen 28 days ago
Ik vind dat de artiest zelf bepaald wat hij met 'kritiek' doet. Ik vind het leuk om er iets mee te doen.. Maar het klopt dat je niet iedereen tevreden kan stellen.
Belangrijkste is dat je achter je eigen muziek staat..
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Lekker heur! 
Tja je hebt kritiek gebaseerd op smaak en gebaseerd op feiten. Artiesten en ook de luisteraars/commentatoren hebben hier allemaal alleen een eigen interpetatie van, daardoor krijg je dat de ene kant het bestempelt als haat en de andere kant het bestempelt als commercie bijvoorbeeld, hoewel dit in enkele gevallen ook gewoon klopt.wrote:Ik vind dat de artiest zelf bepaald wat hij met 'kritiek' doet. Ik vind het leuk om er iets mee te doen.. Maar het klopt dat je niet iedereen tevreden kan stellen.
Maar over de track, heel vet. Alleen zou de kick inderdaad graag iets dieper en iets meer punch willen horen. Dat maakt de track imo echt een pareltje.