Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Album 20 tracks

The Vision - Visions Of Hardstyle Volume 1 (DWXCD-04)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWXCD-04

Source: facebook.com

Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Beide kanten blijven door gaan, en zoals Raven zegt, doe gewoon je ding waar je op dat moment zin in hebt. Het gevarieerd producen kan ook alleen maar aangemoedigd worden imo.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Zoals anderen al zeiden: gewoon je eigen weg kiezen, muziek maken die jij vet vindt.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Absoluut beide blijven produceren. Kan het alleen maar aanmoedigen als artiesten verschillende 'soorten' muziek produceren. En zoals andere aangeven, vooral produceren wat jij vet vindt.
F
Hardtraxxer
119 posts member since 2011
last seen Dec 2018
Geweldige tracks heb je afgelopen jaren gemaakt. Euforisch en rauwer. Mijn interesse heb je altijd gehad in beide richtingen. Ga vooral door met hoe je bezig bent. Ik sluit me dus graag aan bij de andere reacties.

Suc6!
Hardtraxxer
143 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Doe waar je goed in bent, meer vragen de mensen niet van je. Lekker door blijven produceren jij word op een dag een grote artiest (eigenlijk ben je dat al)
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
The Vision wrote:Dat klopt ook! Alleen voor de boekers is het misschien lastig om mij te boeken, omdat ik euforisch en raw produceer..
Ran-D is toch wel een grote artiest die verschillende stijlen produceert. Living for the Moment en Under Attack zijn toch 2 heel verschillende stijlen, maar sloegen allebei meteen aan (bij verschillend publiek). Hetzelfde geldt voor The Twilight Zone/Rebel to The Grave en Animals/Antidote.
Ik heb er dan ook het grootste vertrouwen in dat die boekingen wel gaan komen als je zo doorgaat! ^^

Ik sluit me aan bij de rest:
wootum wrote:Absoluut beide blijven produceren. Kan het alleen maar aanmoedigen als artiesten verschillende 'soorten' muziek produceren. En zoals andere aangeven, vooral produceren wat jij vet vindt.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
The Vision wrote: Dat klopt ook! Alleen voor de boekers is het misschien lastig om mij te boeken, omdat ik euforisch en raw produceer.. Hopelijk wordt dit wel opgepakt na deze CD.
Wat vinden jullie, 1 kant op gaan of beide stijlen blijven produceren? Graag jullie mening ..:)
Gewoon lekker blijven doen wat je wilt. Als de kwaliteit constant blijft komen de boekingen vanzelf :). Zeker als je laat zien in iedere line-up te passen! Zeker niet geforceerd een kant op gaan, dat lijkt mij ten koste gaan van de kwaliteit.

edit: Misschien als je een paar collabs voor elkaar krijgt met de allergrootste jongens dat je meer exposure kan krijgen? Er zijn vast wel artiesten die daar voor te porren zijn :).
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Volledig eens met iedereen hierboven. Zijn rauwe kant vind ik persoonlijk niet vet maar de euforische tracks vind ik vaak echt heel erg goed; World Of Space, Sadness en vooral Dreamworld zijn geweldige platen!

Gewoon maken waar je zelf zin in hebt en als gasten je niet willen boeken omdat je (eigenlijk) te veelzijdig bent is dat alleen maar een trieste afspiegeling van hoe het wereldje in elkaar zit op dit moment :thumbup:
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
The Vision wrote:
Raven wrote:Ik denk dat The Vision helemaal prima zit bij DWX.
Dat klopt ook! Alleen voor de boekers is het misschien lastig om mij te boeken, omdat ik euforisch en raw produceer.. Hopelijk wordt dit wel opgepakt na deze CD.
Wat vinden jullie, 1 kant op gaan of beide stijlen blijven produceren? Graag jullie mening ..:)
Beide! Melodieën in je euforische tracks zijn echt heel sterk. Al gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar je hardere kant.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Raven wrote:Volg je inspiratie gewoon. Ben je in de mood om wat harders te produceren, dan doe je dat. Anders krijg je zo'n geforceerd zooitje (Vind ik/lijkt mij). Ik vind beide kanten van het spectrum vet van jou. Sometimes aan de ene kant en Pandorum aan de andere kant (Nog steeds een super vette track, vaker draaien!).

Luister naar deze wijze man. Geen zorgen, als je op dit niveau doorgaat zal een (echte) doorbraak niet lang op zich laten wachten.
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
Sadness wat een bazen plaat is dat zeg :worship:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Zoals hier al gezegd zijn beide kanten erg sterk. Ik neig meer naar de euforische kant, maar de rauwe kant is ook echt fijn. Artiesten zoals Geck-O of Audiofreq doen ook waar ze zelf zin in hebben en staan regelmatig op grote feesten. Lekker bezig :thumbup:
Q
Hardtraxx Veteran
Een paar tracks van The Vision worden hier exclusief op gereleased.
Als eerste:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Wat goed :cry: :worship:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Ja (L)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Als je zo door gaat als het afgelopen jaar kan het haast niet anders dat het als een trein gaat man, wat een kwaliteit heb je de laatste tijd afgeleverd... raw en euforisch.
S
:worship: :cry: :surrender: :yay:
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Wat is Sometimes een dikke plaat zeg! Ik herinner me de tijden nog van Soulseek, heerlijk om te zien hoe ver je nu bent gekomen! :thumbup:
S
The Vision wrote: Wat vinden jullie, 1 kant op gaan of beide stijlen blijven produceren? Graag jullie mening ..:)
Zijn wij niet om over te oordelen, doen waar je zelf achter staat.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Sometimes :worship: en idd zoals iedereen al zegt, blijf lekker doorgaan hoe je nu bezig bent. Als je zo doorgaat komt alles vanzelf wel en blijf vooral lekker veelzijdig en doe je eigen ding daar doe je zoal de mensen van de harder als van de wat zachtere kant een plezier mee en daar bereik je denk ik ook meer publiek mee :thumbsup:
Q
Hardtraxx Veteran
View on SoundCloud
I Am Alive @4:55
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
The Vision is ontzettend ondergewaardeerd. Dit jaar echt stuk voor stuk topplaten voorbij zien komen. Als ik een keuze moet maken tussen je stijlen, zou ik voor je euforische kant kiezen. Misschien kan je een tussenweg in je stijlen vinden. Een goede melodie met harde kicks vind ik persoonlijk ook erg fijn. Back In The Game heeft dat wel in zich.
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
I Am Alive heel dik.
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Sep 2016
Code White wrote:I Am Alive heel dik.
Dit. Nog niet eerder een preview van gehoord, maar deze pompt lekker door de speakers.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
The Vision wrote:beide stijlen blijven produceren
:thumbsup: