Het is ook nooit goed 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
TArtiest
- 294 posts member since 2010
- last seen 28 days ago
Haha, ik hou van lekkere volle kicks en dat mis ik hier eerlijk gezegd een beetjewrote:Het is ook nooit goed
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Heel vet.
Solutio & The I's openden er mee op Dreamfields! Klonk heel erg vet
!
-
TArtiest
- 294 posts member since 2010
- last seen 28 days ago
Cool! Was zeker een dikke ramset??
-
N
Zo, dit klinkt toch wel erg vet! Ik heb het al wel eens eerder gezegd dat zijn tracks van steeds hogere kwaliteit worden.
Hoewel ik 'vroeger' altijd vrij cynisch en sceptisch was over the Vision heeft ie toch zo langzaamaan zijn respect wel terugverdiend. Na al het gezeik wat ie over zich heen heeft gekregen mag dat ook best gezegd worden.
Hoewel ik 'vroeger' altijd vrij cynisch en sceptisch was over the Vision heeft ie toch zo langzaamaan zijn respect wel terugverdiend. Na al het gezeik wat ie over zich heen heeft gekregen mag dat ook best gezegd worden.
Helemaal mee eens.wrote:Zo, dit klinkt toch wel erg vet! Ik heb het al wel eens eerder gezegd dat zijn tracks van steeds hogere kwaliteit worden.
Dit.wrote:De kick had dieper mogen gaan, klinkt nu nog wat oppervlakkig en krachtloos. Maar de sounds er omheen klinken gaaf. Als de kick nog wat bij geschaafd wordt, kan dit een heel gaaf nummer worden
Vind het nummer echt heel vet, alleen de kick mist net dat beetje power. Sowieso beetje story-of-current-hardstyle.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Wat vet plaat is dit zeg! 
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
deze verdiend een bump!
Wat een dikke plaat is dit
Wat een dikke plaat is dit