jullie zeggen nu beiden hetzelfdewrote:Dude, het is CLIMAX.wrote:ANTI anti qlimax.wrote:the vision noemt het zelfe en anti anti climax maar het is eigenlijk een normale climax ofzo
dat het dus GEEN anti qlimax is
of je moet die q bedoelen.
jullie zeggen nu beiden hetzelfdewrote:Dude, het is CLIMAX.wrote:ANTI anti qlimax.wrote:the vision noemt het zelfe en anti anti climax maar het is eigenlijk een normale climax ofzo
dat het dus GEEN anti qlimax is
+ een half, die melo is wel vet, maar deze is nog veeeeeel beter. Bassleader anthem gaat life net zo fijn =Dwrote:Wanneer komt dit spul nu een keer uit dan? En beter released hij de versie mét climax want die melo is toch wel vet!
het schijnt dat bassleader anthem 2011 er ook nog op moetwrote:Komt dit nog uit of?
Uhm ok...wrote:het schijnt dat bassleader anthem 2011 er ook nog op moetwrote:Komt dit nog uit of?
wrote:Uhm ok...wrote:het schijnt dat bassleader anthem 2011 er ook nog op moetwrote:Komt dit nog uit of?wanneer is dat dan?
die kickwrote:Had toch wel verwacht dat Pandorum hier op zou komen.. komt deze nog? Wat een knaller is dat![]()
View on YouTube
op een vinyl doen ze niet een track extra, dat zou alleen bij de digitale versie misschien kunnen gebeurenwrote:Weet iemand misschien wat de reden van de vertraging is? Of was de mei-release in de topicstart een gokje?
Zou er gewerkt worden om de climax-versie van The City Never Sleeps ook erop te zetten?
Hm, ja, beetje verkeerd verwoord door mij. Ik bedoelde: zouden ze wellicht de hele release omgooien?wrote:op een vinyl doen ze niet een track extra, dat zou alleen bij de digitale versie misschien kunnen gebeurenwrote:Weet iemand misschien wat de reden van de vertraging is? Of was de mei-release in de topicstart een gokje?
Zou er gewerkt worden om de climax-versie van The City Never Sleeps ook erop te zetten?
Zelfde verhaal als bij jullie release dus?wrote:als het aan DWX lag was ie al wel uit maar ligt nu voornamelijk aan Astral als ik het goed begrepen heb...
ahahhaahhahawrote:Uhm ok...wrote:het schijnt dat bassleader anthem 2011 er ook nog op moetwrote:Komt dit nog uit of?wanneer is dat dan?
Ben het met je eens, plus dat ik die pitchkicks drie keer niks vind ...wrote:A1. The Vision - The City Never Sleeps (Bassleader Anthem 2010)
Weer een anti-climax... Leuk hoor, de eerste 10 keer. En dan vind ik dit ook nog eens één van de lelijkste.
A2. The Vision - Drug Prevention
Blije troep en totaal geen pakkende melo.
B1. The Vision - Get Infected
Redelijke track, niets bijzonders helaas.
B2. The Vision - Planet Earth
Ook 13 in een dozijn track.
Koop geen van deze tracks..
Dat is weer een ander verhaal maar goed daar gaat het in dit topic niet overwrote:Zelfde verhaal als bij jullie release dus?wrote:als het aan DWX lag was ie al wel uit maar ligt nu voornamelijk aan Astral als ik het goed begrepen heb...