Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxxer
- 77 posts member since 2011
- last seen Dec 2011
Leuke track met verschrikkelijke kicks. Heerlijke sfeer, lekkere synth, de vocalen gaan nog. Maar die kicks verpesten het hele nummer voor mij.
-
T
Pecies dit. Ik schrok er een beetje van toen die icks erin kwamenwrote:Leuke track met verschrikkelijke kicks. Heerlijke sfeer, lekkere synth, de vocalen gaan nog. Maar die kicks verpesten het hele nummer voor mij.
Uhh.. wat is dit.. jammer van die kick, die verpesten het nummer imo. Heel jammer want zit super veel potentie in, ik zou deze wel is willen horen met een B-Front kick 
-
T
Met een b-front synth erbijwrote:Uhh.. wat is dit.. jammer van die kick, die verpesten het nummer imo. Heel jammer want zit super veel potentie in, ik zou deze wel is willen horen met een B-Front kick
Wooow, die kicks zijn ECHT EEN DRAMA
Voor de rest superdik, eeuwig zonde Vincent!
Voor de rest superdik, eeuwig zonde Vincent!
lelijke kicks, wat zeg ik poep kicks. de rest van de track spreekt mij ook niet aan
Nou Vincent lijkt me duidelijke taal hier. Iedereen is het er unaniem over eens dat de kicks lelijk zijn. Volgens mij is dit het eerste topic ooit waarin iedereen dezelfde mening heeft.
+1wrote:Leuke track met verschrikkelijke kicks. Heerlijke sfeer, lekkere synth, de vocalen gaan nog. Maar die kicks verpesten het hele nummer voor mij.
Dat heb ik sowieso (bijna) altijd bij tracks van The Vision: Grafkicks
nee kicks zijn echt niet mooi en horen vind ik ook niet bij de rest van de plaat, jammer verder leuke plaat 
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
wanneer komt deze track eindelijk is?