Greatness 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- GreatnessYouTube
- FriendsYouTube
Vind de release tegenvallen. De melodie van Friends loopt niet echt lekker, waardoor het afbreuk doet aan de rest. Greatness heeft kicks die niet echt overkomen, vooral de kicks in de intro vind ik niet sterk. Daarnaast is de melodie te "langzaam" in vergelijking met het tempo van de track, waardoor de climax in mijn oren saai klinkt. Qua sounds zit het verder wel goed in elkaar.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Lekkere release hoor! 
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
ik vind ze wel lekker maar net niet ofzo. ik mis wat.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
wrote:Friends is echt een dikke track!
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
ben ik nou de enigste die Greatness op Tartaros tracks vind lijken??
Nee, doet me daar ook sterk aan denken. Maar neemt niet weg dat Greatness echt een hele gave plaat iswrote:ben ik nou de enigste die Greatness op Tartaros tracks vind lijken??
Sterke release eindelijk weer van Vincent. Alleen met de weg die hij is ingeslagen, zou hij steeds minder bij DWX passen. Hoewel DWX dat rauwere werk wel kan gebruiken eigenlijk. Want verder doet niemand daar dat.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
het is een een gave plaat daar niet van maar ja beetje jammer dat het eigenlijk 100% Tartaros iswrote:Nee, doet me daar ook sterk aan denken. Maar neemt niet weg dat Greatness echt een hele gave plaat iswrote:ben ik nou de enigste die Greatness op Tartaros tracks vind lijken??
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Vind ze allebei wel fijn, maar vooral Friends erg vet! Dacht serieus dat er stond 'Gayness' ipv 'Greatness'.