dat dacht ik dus ook al.wrote:Toen ik de titel zag, dacht ik... huh, hebben ze bleeding for the harder styles geremixed?
Maar op zich wel een fijne release!
Source: twitter.com
dat dacht ik dus ook al.wrote:Toen ik de titel zag, dacht ik... huh, hebben ze bleeding for the harder styles geremixed?
Inderdaadwrote:Feel U Here staat toch op Musical Impressions ?
Ik dacht hetzelfde, mashup ofzowrote:Toen ik de titel zag, dacht ik... huh, hebben ze bleeding for the harder styles geremixed?
ik ben het hier niet mee eens ... de hardcorehandjesindeluchtjwz doen het namelijk vaak goedwrote:2 voorbeelden van hoe het dus NIET moet zijn;
Een mainstream hardcorehandjesindeluchtjwz plaat.
En een verschrikkelijk slechte hardstyle remix.
-1
De vinyl rip is echt kut. Gelukkig heb ik 'm al een paar weken op een echte vinylwrote:deze zal niet zo lang meer duren met de web
heb zojuist de vinylrip gespot
nee maar dat is een voortekenwrote:De vinyl rip is echt kut. Gelukkig heb ik 'm al een paar weken op een echte vinylwrote:deze zal niet zo lang meer duren met de web
Overigens komt de web niet sneller of langzamer doordat de vinyl rip er is volgens mij.
Dachten we bij Deepack - Fire In Da Place en Josh & Wesz - I've Lost You E.P.'s ookwrote:nee maar dat is een voortekenwrote:De vinyl rip is echt kut. Gelukkig heb ik 'm al een paar weken op een echte vinylwrote:deze zal niet zo lang meer duren met de web
Overigens komt de web niet sneller of langzamer doordat de vinyl rip er is volgens mij.
wrote:Wat een prut release, ga deze dus never nooit draaien