Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
J
Dikke intro, lekkere melodie, heerlijk plaatje eindelijk weer is van The R3belz 
Dit, kick had alleen nog wel beter gekund.wrote:Dikke intro, lekkere melodie, heerlijk plaatje eindelijk weer is van The R3belz
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Jammer van die kick, de intro klonk veelbelovend
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Intro is lekker, climax is vrij saai imo.
-
N
Last edited by Notoriouskaffa on 22 Feb 2013 15:43, edited 1 time in total.
Zoals het de laatste tijd meestal is bij The R3belz.wrote:Intro is lekker, climax is vrij saai imo.
Wel weer een leuk plaatje, maar zeker geen uitschieter.
Precies dit.wrote:Dit, kick had alleen nog wel beter gekund.wrote:Dikke intro, lekkere melodie, heerlijk plaatje eindelijk weer is van The R3belz
Doet me niet heel veel deze, klinkt wel leuk maar veel meer ook niet.
Dikke mid (zoals vaak bij The R3belz), slappe climax (zoals vaak bij The R3belz). Redelijk plaatje 
Ditwrote:Dikke mid (zoals vaak bij The R3belz), slappe climax (zoals vaak bij The R3belz). Redelijk plaatje
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Weer zo'n The R3belz plaat die ik niet vaak zal opzetten/snel vergeten wordt. Haperingen in de climax zijn ook niet echt lekker.
Wat een heerlijke track zeg, volgens mij ben ik echt de enige hier die zijn climaxen vetter vind dan z'n mid's.
Erg fijne zuivere synth en pakkende simpele melodie, geslaagde plaat.
Klinkt een beetje 13 in een dozijn, begon een tijdje terug echt fan van The R3belz te worden (Disturbia remix, Doom's Day remix, enz)
maar vind dat hij tegenwoordig iets teveel Zatox achterna gaat... best jammer moet ik zeggen!
geen slecht nummer overigens, maar springt er voor mij gewoon totaal niet uit
maar vind dat hij tegenwoordig iets teveel Zatox achterna gaat... best jammer moet ik zeggen!
geen slecht nummer overigens, maar springt er voor mij gewoon totaal niet uit
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Hele vette midintro moet ik zeggen maar climax is gewoon standaard 
Zijn mids gaan wat harder, maar de climax is meestal ook prima te doen idd. Leuke synth zit onder deze climax ook.wrote:Wat een heerlijke track zeg, volgens mij ben ik echt de enige hier die zijn climaxen vetter vind dan z'n mid's.Erg fijne zuivere synth en pakkende simpele melodie, geslaagde plaat.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
fijn plaatje!
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Beste R3belz plaat sinds lange tijd, melodie is erg pakkend en luistert heerlijk weg! 
Waarom zo'n random melodie-climax na zo'n vette mid-intro. Klinkt technisch ook niet bepaald geweldig overigens maar kan aan de bron van de audio liggen...