Klaar nuwrote:Alleen heb je A1 en B1 nog altijd fout staan.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
The R3belz - Armageddon E.P. (ITAL019)
- Label
- Italian Hardstyle
- Catalogue number
- ITAL019
- ArmageddonYouTube
- Reactivating The BionicleYouTube
Source: djshop.de
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Reactivating The Bionicle is echt heerlijk 
zooooo nice
, vooral RTB is echt awesome!! 
Reactivating is echt gruwelijk vet
Bij Armageddon vind ik alleen de mid echt super, de climax vind ik echt te saai voor woorden met vreselijke pitchkicks
-
T
Fijne release dit 
Ken ik me in vinden.wrote:Reactivating is echt gruwelijk vetBij Armageddon vind ik alleen de mid echt super, de climax vind ik echt te saai voor woorden met vreselijke pitchkicks
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Beide knallen lekker door hoor.
Zou die dan toch maandag al komen?TheR3belz The R3belz
Wow what a great reaction! Thanks a lot guys ò/ Just few days and the Armageddon EP will be available on Hardstyle.com !!![]()
Vind Armageddon niet eens bij Reactivating the Bionicle in the neighbourhood komen om eerlijk te zijn.wrote:Beide knallen lekker door hoor.
Laten we het hopenwrote:Zou die dan toch maandag al komen?TheR3belz The R3belz
Wow what a great reaction! Thanks a lot guys ò/ Just few days and the Armageddon EP will be available on Hardstyle.com !!![]()
Lol hier precies hetzelfdewrote:Reactivating The BionicleKan ik die nog net op mn 1e gig draaien
Armageddon: wowjoh had ik niet verwacht van the R3belz, geile mid-intro, super vette melodie, mega vette plaat
RTB: weer een geile mid-intro
, daarna de climax die me dan weer niet pakt jammer vind het nog steeds geen slechte plaat daarom.
RTB: weer een geile mid-intro
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Allebij niet interessant helaas =(
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Leuke release. Vooral Reactivating the Bionicle
-
K
- 7 posts member since 2011
- last seen Dec 2011
Allebei zijn het weer ziek lekkere nummers van hem!
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Noemen ze dit een E.P. ?
Verder niets te klagen over de kwaliteit!! Wat een knallers!!

Verder niets te klagen over de kwaliteit!! Wat een knallers!!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
En vind Armageddon voorlopig nog niet echt lekkerwrote:Reactivating The Bionicle![]()
Hard leerswrote:En vind Armageddon voorlopig nog niet echt lekkerwrote:Reactivating The Bionicle![]()
Eindelijk weer is wat knaps op het releases lijstje ! volgenden week gelukkig 
Reactivate The Bionicle: Haalt het bij lange na niet bij het origineel. Dat is toch wel de beste rauwe track van The R3bel(s/z). Wel een aardige plaat maar origineel is vele malen rauwer en harder.
Armageddon: Ook deze pakt me niet echt. Geen slechte plaat maar die sceeches in de intro ken ik nu wel en hij heeft betere melo's gemaakt.
Al met al een aardige release maar ben beter gewend van deze man.
Armageddon: Ook deze pakt me niet echt. Geen slechte plaat maar die sceeches in de intro ken ik nu wel en hij heeft betere melo's gemaakt.
Al met al een aardige release maar ben beter gewend van deze man.
Reactivating The Bionicle is echt zwaar baas
Maar wat heeft dit met de originele Bionicle te maken dan? Het lijkt er namelijk niet eens op
.