Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

The R3belz - The City

Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Ik snap ook niet dat men zo negatief is, prima introotje en de climax melo is juist lekker zweverig! Echt lekkere track!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Het zijn inderdaad vooral de melodieën die minder worden. Intro klinkt gewoon zuiver ondanks dat die screeches nu wel uitgekauwd gaan worden. Maar de vette melo's zoals You're Not Alone, More and more, Motherland, Blog, Shine zijn er niet meer. Synthje vind ik dan wel weer vet. Al met al een leuk plaatje voor tussendoor maar niks bijzonders. Clip is wel echt knakenslecht trouwens.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
ik ben ook niet zo negatief als iedereen hier, vind het zeker minder dan zijn goude platen maar om nu te zeggen dat het kut sounds, kut synth etc. zijn, ben ik het niet mee eens. vind de intro nog best lekker maar de melodie is wel minder -.-
dit valt voor mij ook onder het kopje wegluister hardstyle :P
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
:aww: hallo zo slecht is deze helemaal niet,
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
wouzer wrote::aww: hallo zo slecht is deze helemaal niet,
Als je dit vergelijkt met wat ze/hij eerder maakte(n) wel -.-
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Die pitchkicks zijn ZOOOOO overbodig! De melo is op zich wel geinig, en als die gewoon een partij stevige kicks erbij had gekregen, was de track draaibaar geweest. Mss nu voor een mid-intro mixje :P
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Vind 'm zooo matig. :(
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
1 van de eerste R3belz/R3bels platen die me niet aanspreekt. Vind het maar een saai plaatje. Zonde!
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Kicks zijn gewoon normaal en te doen. Mid zit goed, Sfeer zit erin voor de dagjesmensen. alleen bij de melodie vind ik het een beetje standaard klinken. niet zijn beste producties maar ook zijn slechtste niet. nuff said
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Vind dit niks...

Even eromheen, waarom zijn Vamper & hemzelf eigenlijk uit elkaar?
Begrijp ook niet hoe uit die 2 ooit tracks als Bionicle en Temptation enzo kwam als je hun huidige tracks hoort.
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
ScavengerDJ wrote:Vind dit niks...

Begrijp ook niet hoe uit die 2 ooit tracks als Bionicle en Temptation enzo kwam als je hun huidige tracks hoort.
Ben je nu niet in de war met Maxter? Dat was de andere helft van The R3bels, dacht ik.
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
ScavengerDJ wrote:Vind dit niks...

Die andere helft van R3bels die er niet meer bij is, is niet Vamper.

Over de track zelf: vind 'm niet verkeerd. Melodie kon meer uitgehaald worden, verraste me echter nog wel bij de 2e climax ietsjes :) Hij kan beter en heeft beter gedaan. Ik blijf in ieder geval hopen dat dit een gevalletje ups en downs is en dat de kwaliteit van de tracks hierna weer verder omhoog gaan. :)
Meph0 wrote: Ben je nu niet in de war met Maxter? Dat was de andere helft van The R3bels, dacht ik.
Nee, die kerel die nu R3belz is, is ook Maxter.
T
Hardtraxxer
245 posts member since 2011
last seen Oct 2012
lol.. hij kan zooooooo veel beter xD