Straight to tha Beat

Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 4 tracks
The R3bels - Straight to da Beat E.P. (ITAL 002)
- Label
- Italian Hardstyle
- Catalogue number
- ITAL 002
- Pattern 1YouTube
- BlogYouTube
- Let Yourself GoYouTube
- Straight to da BeatYouTube
Hij staat op Hardstyle.com melden The R3bels via Twitter. 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
KOPEN KOPEN KOPEN!!!
het voordeel van digi labels is dat de tracks ook gewoon veel sneller uitkomen
leve de moderne technologie
leve de moderne technologie
Vind Pattern 1 de minste track van de 4. En Straight to da Beat is het mooist, die lui hebben lekkere kicks. 
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Ik ben het wel met je eens. Hoewel ik pattern 1 wel een keer wat anders is:)wrote:Vind Pattern 1 de minste track van de 4. En Straight to da Beat is het mooist, die lui hebben lekkere kicks.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
binnah 
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Straight to da beat

net even de web binnengehaald
en wat een kwaliteit

en wat een kwaliteit
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Pas EP's uitgebracht door italian hardstyle. En wel wat voor een EP's en dan moet de 3e nog uitgebracht worden die naar mijn mening de dikste van de 3 wordt! RAW STYLE EP =

ik zie um alleen maar in 192 kbps? of heb ik het verkeerd?
jij hebt het verkeerdwrote:ik zie um alleen maar in 192 kbps? of heb ik het verkeerd?
ik neem aan dat digitale releases niet meer in 192 bestaan
edit: helaas kan dit dus wel, maar ik zie duidelijk de 320 en de wav erook bij staan
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Dikke platen 
Pattern 1 is wel oké, de rest nogal standaard.
kvind de vorige 3 tracker beter maar kvind let yourself go en straight to da beat wel lekker
laat ik een keer anders wezen
laat ik voorop stellen dat ze alle 4 top zijn
maar ik vind blog egt geweldig die melodie

laat ik voorop stellen dat ze alle 4 top zijn
maar ik vind blog egt geweldig die melodie
Geniale 4 tracker gewoon. 4 tracks met andere insteek per track, maar toch iets herkenbaars The R3bels. Minste van de 4 vind ik Let Yourself Go, maar die is ook nog lekker!
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Ben het helemaal met je eens. Ik vind dat The R3bels nu weer met deze EP en de vorige toch iets unieks neerzetten. Totaal verschillende nummers maar toch weer herkenbaar, totaal NIET eentonig!wrote:Geniale 4 tracker gewoon. 4 tracks met andere insteek per track, maar toch iets herkenbaars The R3bels. Minste van de 4 vind ik Let Yourself Go, maar die is ook nog lekker!
zijn er dan toch mensen die er hetzelfde over denken als ik?wrote:Ik ben het wel met je eens. Hoewel ik pattern 1 wel een keer wat anders is:)wrote:Vind Pattern 1 de minste track van de 4. En Straight to da Beat is het mooist, die lui hebben lekkere kicks.
pattern 1 beukt live wel hard denk ik, maar is niet een plaat die ik thuis ff op zou zetten voor mijn eigen luisterplezier.
Ik vind van de overgebleven 3 let yourself go het lekkerste, maar ze mogen er alle 3 wezen