Heerlijk nummer dit!!!
Zoveel emotie in die melo...
echt een leuk zomerplaatje
Zoveel emotie in die melo...
echt een leuk zomerplaatje
Van Wildstylez. Dat heb ik uit hele betrouwbare bron vernomen.wrote:TheIntakerNL Baka-kun//J3fk33-kun
by Noisecontroller
Omfg o.0 @Noisecontroller / @NC_Bas - Unbroken (The R3bels Remix)... HEILIGGGG!!!!!! _O_
Denk dat nu wel duidelijk is van wie de Remix is toch?
ik bedoelde het ook niet als een officiële bron, deelde alleen even mee dat iemand dat daar had neergezet. scheelde uiteindelijk niet veel, unbroken remix. alleen andere artiest.wrote:Is geen goeie bron heb ik al paar keer ondervondenwrote:bij de yt comments staat dat het een Wildstylez remix is van Unbroken..![]()
Lekker plaatje hoor, en wat een humor hier haha. Een beetje doen alsof je die artiesten spreekt
Laat het los, Jezus Fuckwrote:Nou duidelijk, heb toch echt anders laten vertellen maargoed.
Kijk, één van The R3bels, das nou een betrouwbare bron.wrote:The R3bels hebben het zelfs op hun YT account geupload en nog steeds beweren dat het van een andere artiest is...![]()
Verder een HEERLIJKE TRACK!
pwnedwrote:Nou duidelijk, heb toch echt anders laten vertellen maargoed.
Als jij van een artiest zelf te horen krijgt dat deze track van hem is dan is het toch ook niet zo gek als je dat gelooft ?!wrote:pwnedwrote:Nou duidelijk, heb toch echt anders laten vertellen maargoed.
Kettingzaag.. Serieus..wrote:Goed bezig die wildstylez!
Ik wel. 1 vrij belangrijk ding...wrote: OT: Begin echt fan te worden van The R3bels, heb nog vrijwel niks slechts van hun gehoord.