Ik vroeg via twitter wanneer er meer bekend gemaakt werd over het anthem en ik kreeg als reactie dat dat binnenkort bekend werd. Lijkt me dus dat er gewoon eentje komt.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Mark With A K - Music Is My Alibi
- 02Transfarmers - Work That Shit
- 03The Insiders - Fuck That Shit
- 04Michael Jackin - I’m Loco
- 05Bestien - Perkulator
- 06Davoodi & Gave - Balrog (Gave mix)
- 07Q-IC & Lethal MG - Punk Shock (Playboyz remix)
- 08iTraxx - Have You Ever Been Mellow
- 09Qrank & Detektor - Pop The Trunk
- 10Dr. Rude & Qatja S - Opzij Die Slip (Dany BPM remix)
- 11Transfarmers - The Incredible
- 12Demoniak - Demonized
- 13Gave - Kamino
- 14Jones - Voodoo Screech
- 15Transfarmers & Dr. Phunk - Booty Bounce
- 16Pat B & G-Swatt feat MC Toxicalz - Take It Or Leave It
- 17Dany BPM - Nature
- 18Lethal MG - Switch The Crossfade
- 19Forenzik - Break Down
- 20Critical Mass - Burning Love(Dr. Rude rmx)
- 21Dr. Rude & Mark With A K - Get Back MF
- 22Mode Seven - Wanted In Tibet
- 23Dr. Rude - All I Need
- 24Ruthless - Madness
- 25Jacky Core - Fantasy (Ruthless remix)
Vraag me af wat de reden is voor dat gezeik met die anthems de laatste tijd..
Anthem word binnenkort aangekondigt, check de Twitter van Q-Dance maar! 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
2 posts boven je...wrote:Anthem word binnenkort aangekondigt, check de Twitter van Q-Dance maar!
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
wrote: 2. Wild Motherfuckers - We Don’t Care
14. Bass Modulators - Anthem Of Summer
15. Technoboy, Tuneboy & Ellie - Promise Me
21. Gunz For Hire - Bolivia
9. Tommyknocker feat The Wishmaster - Supernatural
12. Miss K8 – Halucin8
13. Promo & Tha Playah feat Snowflake – Open (Upside Down)
19. Neophyte & Tha Playah feat Alee – Tijdbom
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
basssszzzhunterzzss madafakaaah
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Okee?wrote:basssszzzhunterzzss madafakaaah
t is weekend, laat em..wrote:Okee?wrote:basssszzzhunterzzss madafakaaah
wrote: 14. Bass Modulators - Anthem Of Summer
Is toch een anthem
ha-hawrote:wrote: 14. Bass Modulators - Anthem Of Summer
Is toch een anthem
Niks mis mee. Ben benieuwd naar cd 2. Vind de laatste tijd jump/tek wel vet! En als je dan al opent met Music Is My Alibi moet ie wel goed beuken.
Ik denk dat we dat anthem ook wel onder onze schoen kunnen schrijven als ie er 9 dagen van tevoren nog niet is. Achja boeie, ik ga er niet minder hard om beuken 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Anthem van vorig jaar was toch meuk vond ik.
Draai maar A Lost World in de plaats
Draai maar A Lost World in de plaats
-
S
Tatanka - A true story, slechte lyrics, wel goede track.
Toch weer jammer dat de hele CD 150 BPM is, heb je met die PC mixes
Edit: nog een minpunt, de tracks zijn zwaar kut geknipt tot nu toe, mid-intro van robot begint bij het bestand van de vorige track, en zo is dat bij meerdere tracks.
Edit: nog een minpunt, de tracks zijn zwaar kut geknipt tot nu toe, mid-intro van robot begint bij het bestand van de vorige track, en zo is dat bij meerdere tracks.
Dan pitch je het.wrote:Toch weer jammer dat de hele CD 150 BPM is, heb je met die PC mixes
Met Windows Media Player?wrote:Dan pitch je het.wrote:Toch weer jammer dat de hele CD 150 BPM is, heb je met die PC mixes
Want met Windows Media Player wordt er gemixt.wrote:Met Windows Media Player?wrote:Dan pitch je het.wrote:Toch weer jammer dat de hele CD 150 BPM is, heb je met die PC mixes
het gaat er over hoe ik zelf de cd kan pitchen nu die al gemixt is.
Ik heb geen zin om 'm via m'n dj gear af te spelen en hem telkens te pitchen, en ik ga niet met audacity elk nummer bewerken zodat de tracks steeds een hoger BPM hebben. Alles in VDJ laden is ook geen optie.
ofwel: Zatox had gewoon een pitch envelope of iets dergelijks op de hele cd moeten zetten, en de nummers hadden beter geknipt moeten worden.
Ik heb geen zin om 'm via m'n dj gear af te spelen en hem telkens te pitchen, en ik ga niet met audacity elk nummer bewerken zodat de tracks steeds een hoger BPM hebben. Alles in VDJ laden is ook geen optie.
ofwel: Zatox had gewoon een pitch envelope of iets dergelijks op de hele cd moeten zetten, en de nummers hadden beter geknipt moeten worden.
Nou, als je een keer de was moet doen of een film gaat kijken laad je de cd in VDJ, pitchen, opnemen, geluid uit, je ding doen, klaar. Niet zo zeuren.
Ik zeur niet, ik heb kritiek.
Bovendien wil ik losse nummers, en niet constant hetzelfde tempo maar een opbouwend tempo, van 150 tot 154 bijvoorbeeld. En dit zou ik niet zelf moeten doen, dit moet degene doen die de CD mixt.
Bovendien wil ik losse nummers, en niet constant hetzelfde tempo maar een opbouwend tempo, van 150 tot 154 bijvoorbeeld. En dit zou ik niet zelf moeten doen, dit moet degene doen die de CD mixt.
Want alles moet volgens jouw manier gebeuren idd.
Dus ik mag geen kritiek hebben op de dingen waarvan ik vind dat ze beter kunnen?wrote:Want alles moet volgens jouw manier gebeuren idd.
Moet ook ik alles maar weer in de hemel prijzen, of anders gewoon m'n bek dicht houden? Ik begin die mentaliteit van sommigen hier aardig zat te worden, dat er geen kritiek gegeven mag worden.