wrote:Heb ik hem net voor niks zitten rippen
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
A
In de intro en outro klinkt de kick nog best ok, maar in de climax is 't echt om te janken 
Verder klinkt het heel rommelig en er lijkt wel een constante ruis in te zitten ofzo, was zowel in de trailer zo als in die rip van reverze.
Verder klinkt het heel rommelig en er lijkt wel een constante ruis in te zitten ofzo, was zowel in de trailer zo als in die rip van reverze.
AH BAH! Inderdaad...wrote:Weer die backstreetboys break.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:Hahahah die break![]()
De screeches in de intro zijn de enige geluiden die ik nog een beetje black-waardig vind... De kicks zijn kak, de break is inderdaad erg Backstreet Boys, en de melodie gaat ook nergens over. Waar is de tijd van Shock your senses, Fade to black, Blckr thn black... Dat waren nog eens duistere anthems!
Nee, dit is niks
Nee, dit is niks
Haha er zit 10x meer bass in de jingle van fearfm dan in de kicks in deze track, ik hoop voor hem dat het aan de streamkwaliteit ligt 
Jongens, kom op. Zo erg is dit niet. Kicks zijn wel een beetje hoog gepitcht en de vocals zijn idd wat 'backstreetboy-achtig', maar voor de rest zit de track naar mijn mening prima in elkaar.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
aan de reacties hier te lezen neem ik aan dat dit het meest slechte black anthem is die ooit is gemaakt,, dus ik ga de meoite niet nemen om te luisteren.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Luister hem alsnog maar voor de moeitewrote:aan de reacties hier te lezen neem ik aan dat dit het meest slechte black anthem is die ooit is gemaakt,, dus ik ga de meoite niet nemen om te luisteren.
Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de HQ versie! Moest even wennen aan de melodie enzo, maar vind hem eigenlijk heel sterk. Verder hoop ik dat de kicks een beetje een boost hebben gehad vergeleken met de trailer.
Trouwens Lyst dat is niet zo vreemd, de stream van fearfm is 128 kbps ofzo?! In ieder geval niet goed, plus recorden zal zeker wel kwaliteit verloren gaan en de jingles zijn wav bestandjes die optimale kwaliteit hebben.
Last edited by Dark Pact on 18 Mar 2012 12:58, edited 1 time in total.
-
NHardtraxxer
- 123 posts member since 2008
- last seen Jul 2015
ook dit jaar vocals van Ran-D zo te horen!
vind het hele nummer nie eens zo slecht..
vind het hele nummer nie eens zo slecht..
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
oke toch geluisterd maar vind het echt een kut anthem.. intro is niks + de kick in de intro ook niet. break is gewoon om te janken! en dan die climax is echt zwaar slecht en dan heb ik nog niks gezegd over de pitch... ik hoor geen bass wat ik hoor in die pitch is net alsof iemand met zijn nagel op het raam zit te tikken!
Ligt het aan mij, of zie ik nergens Audiofreq in de line up van Black staan? 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
maakt dat uit? Max Enforcer stond ook niet in de line-up en die had ook het anthem gemaaktwrote:Ligt het aan mij, of zie ik nergens Audiofreq in de line up van Black staan?
Okee, daar heb je een puntwrote:maakt dat uit? Max Enforcer stond ook niet in de line-up en die had ook het anthem gemaaktwrote:Ligt het aan mij, of zie ik nergens Audiofreq in de line up van Black staan?
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Overdrijven is ook een vak hier, niks mis met het anthem !
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
sorry ben ik het niet mee eens.. mensen geven hier hun mening over de track en vind niet dat ze overdrijven..wrote:Overdrijven is ook een vak hier, niks mis met het anthem !
Moeite met mensen z'n smaak te accepteren?wrote:Overdrijven is ook een vak hier, niks mis met het anthem !
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Evil activities stond er welwrote:Okee, daar heb je een puntwrote:maakt dat uit? Max Enforcer stond ook niet in de line-up en die had ook het anthem gemaaktwrote:Ligt het aan mij, of zie ik nergens Audiofreq in de line up van Black staan?
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Heb serieus heletijd gedacht aan een Zatox / PP anthem.
Maar toch van die kale aussie, wel chill nummertje.
De track is 'iPhone playlist-waardig' , maar vrees dat ik hem regelmatig zal doorklikken op shuffle
Maar toch van die kale aussie, wel chill nummertje.
De track is 'iPhone playlist-waardig' , maar vrees dat ik hem regelmatig zal doorklikken op shuffle
-
A
wrote:Als deze track niet van Ran-D is weet ik het ook niet meer.
wrote:Ik blijf erbij dat het de Da Tweekaz zijn
Ran-D heeft er sowieso iets mee te maken