Meh... Vind het ook meuk
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Lekkere drive er in! 
Sinds Recession ein-de-lijk weer een plaat van The Prophet die ik vet vind. Haalt het nog lang niet bij die plaat maar zoals gezegd, veel en veel beter dan die meuk van 'm van de laatste jaren.
Heerlijke plaat. Zeer positief verrast
Alleen die clip is echt kut.... heeft ie zijn fotoboek van zijn jeugd er compleet ingegooid ofzo?
Alleen die clip is echt kut.... heeft ie zijn fotoboek van zijn jeugd er compleet ingegooid ofzo?
Wat vind je er kut aan? Vind het juist gaaf gedaan, al die oude beelden.wrote: Alleen die clip is echt kut....
Nah ik weet niet. Vind het beetje apart, wel leuk verzonnen maar daar blijft het bij. Maarja ieder zijn meningwrote:Wat vind je er kut aan? Vind het juist gaaf gedaan, al die oude beelden.wrote: Alleen die clip is echt kut....
Vind die plaatjes achter elkaar ook wel aardig ja, het is alleen geen clip.
Ik vind het ook een vette clip.
Alleen viel het me wel meteen op dat er een plaatje van de nieuwe Simpsons bij zit, en Obi Wan Kenobi uit Star Wars Episode 3, wat dus niet retro is
Ohja en ook een vette track
Alleen viel het me wel meteen op dat er een plaatje van de nieuwe Simpsons bij zit, en Obi Wan Kenobi uit Star Wars Episode 3, wat dus niet retro is
Ohja en ook een vette track
Eindelijk weer eens wat leuks van de profeet
Inderdaad, het heeft even geduurd maar dit mag er wezen!wrote:Eindelijk weer eens wat leuks van de profeet
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vette track! Clip is ook cool. En heeft hij zichzelf er nou ook ingestopt?
1:49
Prima plaatje eigenlijk, luistert lekker weg, hoop dat de Prophet deze weg een beetje aanhoudt, want hij laat nu wel zien dat hij het nog kan.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 hour ago
Erg leeg en simplistisch, maar beter dan wat hij normaal maakte.
Het had een mashup van Summer of Hardstyle & Counterfeit kunnen zijn hahawrote:Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle 2.0
Heerlijke plaat. Veel drive, lekkere reverse en die sounds van Counterfeit zijn fijn om terug te horen 
Dat dus. Counterfeitwrote:Heerlijke plaat. Veel drive, lekkere reverse en die sounds van Counterfeit zijn fijn om terug te horen
http://www.trackitdown.net/track/the-pr ... 28341.html
...nou beest...
The Prophet unleashes this rap sampled beast on the Scantraxx label!
...nou beest...
Ik kan er wel op feesten, maar het blijft beschamend dat de Scantraxx baas nog steeds op Fruityloops-niveau produceert terwijl zijn 'onderdanen' allemaal hard aan de weg timmeren om het productieniveau van hardstyle steeds volwassener te maken.
Die reversebass klapte er gister bij Last World goed op!
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Wat is er nou weer mis met Fruityloops?wrote:Ik kan er wel op feesten, maar het blijft beschamend dat de Scantraxx baas nog steeds op Fruityloops-niveau produceert terwijl zijn 'onderdanen' allemaal hard aan de weg timmeren om het productieniveau van hardstyle steeds volwassener te maken.
-
S
Gefeliciteerd, u bent genomineerd voor "de domste opmerking van de week verkiezing. "wrote:Ik kan er wel op feesten, maar het blijft beschamend dat de Scantraxx baas nog steeds op Fruityloops-niveau produceert terwijl zijn 'onderdanen' allemaal hard aan de weg timmeren om het productieniveau van hardstyle steeds volwassener te maken.
Haha sukkel.wrote:Ik kan er wel op feesten, maar het blijft beschamend dat de Scantraxx baas nog steeds op Fruityloops-niveau produceert terwijl zijn 'onderdanen' allemaal hard aan de weg timmeren om het productieniveau van hardstyle steeds volwassener te maken.