Wauw 1 plaatje en we gaan al ingrijpen?wrote:Nauw even stoppen met die plaatjes!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Released EP 2 tracks
The Prophet - Punk MF/BOOOM!!! (SCAN096)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCAN096
- Punk MFYouTube
- BOOOM!!!YouTube
Source: youtube.com
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heb er 4 verwijderd. Dit allemaal dankzij de quote knop.wrote: Wauw 1 plaatje en we gaan al ingrijpen?
Bovendien zouden er alleen maar meer plaatjes verschijnen. Preventief dus
Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
Krijg ik reacties als dat ik een dikke nerd ben, respect voor hem moet hebben of anders moet opdonderen naar de noisecontrollers of headhunterz, dat hij dag en nacht in de studio zit te bikkelen (is ook duidelijk te horen aan zijn nieuwe tracks?
) en uiteraard dat ik anders gewoon stil zou moeten zijn
ja man..
http://www.facebook.com/djtheprophet?re ... theprophet
Krijg ik reacties als dat ik een dikke nerd ben, respect voor hem moet hebben of anders moet opdonderen naar de noisecontrollers of headhunterz, dat hij dag en nacht in de studio zit te bikkelen (is ook duidelijk te horen aan zijn nieuwe tracks?
Bitches and ho's. Coke in my nose? BOOOM!!!
Leuk erop gebaseerd.
Grappig en 'oldskool', maar hij had wel kunnen verwachten als hij zo op Scantraxx released dat hij shitstorm aan jankerts krijgen. Hij had het anders moeten aanpakken als hij dit echt wilde releasen. Doe het dan gratis ofzo.
Leuk erop gebaseerd.
Grappig en 'oldskool', maar hij had wel kunnen verwachten als hij zo op Scantraxx released dat hij shitstorm aan jankerts krijgen. Hij had het anders moeten aanpakken als hij dit echt wilde releasen. Doe het dan gratis ofzo.
Last edited by westlife on 07 Aug 2012 15:27, edited 1 time in total.
Omg
Profeet ga toch met pensioen..
Profeet ga toch met pensioen..
Last edited by BuzzLightyear on 07 Aug 2012 15:26, edited 1 time in total.
Nou, wat een leuk volk hebben wij dan hier op Hardtraxx. Fucking grappig.wrote:Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Haha! Mijn duim heb jewrote:Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
Krijg ik reacties als dat ik een dikke nerd ben, respect voor hem moet hebben of anders moet opdonderen naar de noisecontrollers of headhunterz, dat hij dag en nacht in de studio zit te bikkelen (is ook duidelijk te horen aan zijn nieuwe tracks?) en uiteraard dat ik anders gewoon stil zou moeten zijn
ja man..
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Is ook een beetje sneu toch?wrote: zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
Volgens mij doet die gewoon zijn eigen zin en dan krijg je dingen als dit... en blijkbaar vindt de meerderheid dat niet erg leuk.
Niet dat ik er zelf veel aan vind maar zoiets draait soms ook positief uit.
Al had ik wel erger verwacht na het lezen van de comments hier... maar ik neem aan dat er wel wat overdreven wordt omdat het weer The Prophet is.
Niet dat ik er zelf veel aan vind maar zoiets draait soms ook positief uit.
Al had ik wel erger verwacht na het lezen van de comments hier... maar ik neem aan dat er wel wat overdreven wordt omdat het weer The Prophet is.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Het leuke is dat hij hem zelf ook heeft geliked haha xDwrote:Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
Krijg ik reacties als dat ik een dikke nerd ben, respect voor hem moet hebben of anders moet opdonderen naar de noisecontrollers of headhunterz, dat hij dag en nacht in de studio zit te bikkelen (is ook duidelijk te horen aan zijn nieuwe tracks?) en uiteraard dat ik anders gewoon stil zou moeten zijn
ja man..
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Best wel ja. Moraalridder opmerking incoming:wrote:Is ook een beetje sneu toch?wrote: zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
Ik vond dat hij met Mindkiller aardig op weg was, maar dat heeft hij weer tenietgedaan door deze twee tracks. Desalniettemin vind ik het totaal geen reden om iemand te vertellen dat ie maar met pensioen moet gaan, al is het voor de grap of vind je zijn producties echt helemaal niets. Stel je voor dat jij een carrière (ja mensen, dat heeft hij
Einde betoog.
Ik had er ook op gereageerd dat ik het bagger van de bovenste plank vond.. Heeft ie het verwijderd, evenals een aantal andere negatieve reacties. :')wrote:Het leuke is dat hij hem zelf ook heeft geliked haha xDwrote:Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
ja man..
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Vind ik ook. Vind niet dat je publiekelijk dingen moet afkraken als anderen het wel mooi vinden. Gewoon ieder in zijn waarde laten en de dingen luisteren die je wél tof vindt. Ik zet ook niet bij elke rappert zijn FB een kutreactie.wrote:Is ook een beetje sneu toch?wrote: zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
-
_Hardtraxxer
- 88 posts member since 2012
- last seen May 2013
is nu al zo zo laagwrote:How baas dit is triest. Stel je voor dat the prophet het jumpstyle publiek nu gaat dienen. Dan daalt zijn doelgroep ineens sterk.
Ben ik nu achterlijk of stond er eerder nog een plaatje van zijn facebook met negatieve comments in een van de 3 topics? Je gaat me niet vertellen dat die ook weg is gehaald net als de comments. Noord Korea²
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wil je daar een eerlijk antwoord op?wrote:Ben ik nu achterlijk of stond er eerder nog een plaatje van zijn facebook met negatieve comments in een van de 3 topics?
The Prophet - BOOOM
heb je meer likes dan mij?wrote:Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
ja man..
Code: Select all
Niels Tilburgs ik dacht dat met die remuxxxes the prophet zijn dieptepunt al wel bereikt had... blijkbaar ni dus
2 uur geleden · Vind ik leuk · 7-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ah was jij dat. Heb dat bericht ook geliked jwzwrote:7 likes jwzCode: Select all
Niels Tilburgs ik dacht dat met die remuxxxes the prophet zijn dieptepunt al wel bereikt had... blijkbaar ni dus 2 uur geleden · Vind ik leuk · 7
Ik krijg een like van The Prophet om mijn negatieve comment of FB 
bij mij ook zie ik netwrote:Ik krijg een like van The Prophet om mijn negatieve comment of FB
Al deze reacties zeggen meer over de mensen die alleen maar lopen te zeiken om het zeiken op hardtraxx.
Punkz MF is niets mis mee. Gewoon een goed nummer. Boom is overigens wel slecht.
Punkz MF is niets mis mee. Gewoon een goed nummer. Boom is overigens wel slecht.
oO Ik heb dat topic 5x bekeken, en toen stond alleen de reactie er nog...wrote:Wil je daar een eerlijk antwoord op?wrote:Ben ik nu achterlijk of stond er eerder nog een plaatje van zijn facebook met negatieve comments in een van de 3 topics?![]()
The Prophet - BOOOM
Edit: Na nog een keer op die link geklikt te hebben:

Zal wel dezelfde bug zijn als met die smileys af en toe het niet doen...
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik kan er niet meer tegen! KILL ME!