Ik vind Booom!!! eigenlijk wel leuk
Punk MF is wel heel erg saai...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Released EP 2 tracks
The Prophet - Punk MF/BOOOM!!! (SCAN096)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCAN096
- Punk MFYouTube
- BOOOM!!!YouTube
Source: youtube.com
Boom is best geinig! Alleen zo'n standaard jumpkick sample is dan weer een beetje jammer. Had 'ie er een kick ála Chubby onder gedaan was 't een dikke geweest 
-
N
Als The Prophet loopt te trollen dan is hij echt een geniale vent. Hij weet toch dat de scene al verpest is en dan kun je er het beste de spot mee drijven. Ik zelf vind het niet heel erg slecht, maar zeker ook niet goed na paar keer luisteren.
-
N
Wat vind je kwalitatief gezien van de platen als ik vragen mag?wrote:Lekker jumpy dit! Beetje back to the roots, beide platen
jammer dat het op scantraxx hoofdlabel komt
Waarom vinden zoveel mensen Punk MF op een jumptrack lijken!?
Het is gewoon een lege track waar weinig effecten en modulatie zijn toegepast, dat maakt het nog geen jump.
Het is gewoon een lege track waar weinig effecten en modulatie zijn toegepast, dat maakt het nog geen jump.
-
S
Die jumptrack is booom.wrote:Waarom vinden zoveel mensen Punk MF op een jumptrack lijken!?
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Klopt maar gek genoeg noemen sommige mensen Punk MF ook jump terwijl dat het duidelijk niet is.wrote:Die jumptrack is booom.wrote:Waarom vinden zoveel mensen Punk MF op een jumptrack lijken!?
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Punk MF is echt gaaf, heerlijke oldschool sound. Boom...tja, ik ben niet zo van de tek style. Alleen Punk MF wordt dus gekocht.
Anders knopen we Dov ff op aan de hoogste booom.
Ach, Scantraxx is toch al lachwekkend bezig, dit is niet zo heel veel slechter dan recent werk wat hier uit komt.
Ach, Scantraxx is toch al lachwekkend bezig, dit is niet zo heel veel slechter dan recent werk wat hier uit komt.
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Ben het hier niet mee eens, de twee releases hiervoor waren wel aardig. Deze daarentegen is net zo crap als de vorige release van The Prophetwrote:Anders knopen we Dov ff op aan de hoogste booom.
Mee eens. Idee van Punk MF vind ik heel vet, uitvoering redelijk. Zitten paar hele lekkere elementen in, maar ook een paar mindere. Hoop wel dat hij meer van dit soort platen gaat uitbrengen.wrote:Punk MF is echt gaaf, heerlijke oldschool sound. Boom...tja, ik ben niet zo van de tek style. Alleen Punk MF wordt dus gekocht.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
The Prophet
ok, my well-received releases are exclusively on hardstyle.com now..
whahaha!
Hij houd gewoon iedereen voor de gek
Ben benieuwd of dit in de top 10 van HS.com eindigt.
Zou me eigenlijk niks verbazen..
Nu als release:
Punk MF is gewoon een 'RawStyle' Wannabee track die ook nog eens amateuristisch klinkt.
Boom! is gewoon een jump plaat die super slecht is geript van Bitches & Ho's.
Oftewel:
The Profete -heelveel
Punk MF is gewoon een 'RawStyle' Wannabee track die ook nog eens amateuristisch klinkt.
Boom! is gewoon een jump plaat die super slecht is geript van Bitches & Ho's.
Oftewel:
The Profete -heelveel
-
S
Tof dat je dat aanhaalt, wisten we nog niet manwrote: Boom! is gewoon een jump plaat die super slecht is geript van Bitches & Ho's.
Super tof dat je dat nog even zegt, dat wist ik nog nietwrote:Tof dat je dat aanhaalt, wisten we nog niet manwrote: Boom! is gewoon een jump plaat die super slecht is geript van Bitches & Ho's.
Doe is niet zo kinderachtig man..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Niet helemaal mijn ding.
-
F
- 6 posts member since 2012
- last seen Oct 2016
BOOOM!!!
Wat een held, Rotterdam Tekno stylo 
Wat een faalhaas. Hij maakt zichzelf nog belachelijker zo.wrote:The Prophet
ok, my well-received releases are exclusively on hardstyle.com now..
whahaha!
Hij houd gewoon iedereen voor de gek
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Hij maakt zichzelf echt belachelijk inderdaad. Hoe groot moet je ego zijn om er nog grapjes over te maken... Oke, hij mag het zelf wel leuk vinden en er zelf achter staan, maar dat is ook niet alles. Wees gewoon een beetje serieuzer, dat scheelt al een hoop 
En pas op hoor.. Als je kritiek levert via twitter, blokkeert ie je gewoon. Zoals bij mij, terwijl ik gewoon nog netjes mijn mening over de tracks vertelde.. Slappe hap!
Wat ik nog veel vreemder vind, is dat ie begin vorige week previews online gooide, binnen 2 weken de release er was zonder hem ook maar een keer gedraaid te hebben. Ik dacht dat Scantraxx zich ging concentreren op de groentjes Atmozfears en Adrenalize? Tsja, komt ie er zelf ff tussendoor met een waardeloze release. En dan ook nog een fucking jump track. Heb er nu geen goed woord meer voor over, laat het allemaal maar lekker de klere krijgen..
En pas op hoor.. Als je kritiek levert via twitter, blokkeert ie je gewoon. Zoals bij mij, terwijl ik gewoon nog netjes mijn mening over de tracks vertelde.. Slappe hap!
Wat ik nog veel vreemder vind, is dat ie begin vorige week previews online gooide, binnen 2 weken de release er was zonder hem ook maar een keer gedraaid te hebben. Ik dacht dat Scantraxx zich ging concentreren op de groentjes Atmozfears en Adrenalize? Tsja, komt ie er zelf ff tussendoor met een waardeloze release. En dan ook nog een fucking jump track. Heb er nu geen goed woord meer voor over, laat het allemaal maar lekker de klere krijgen..