Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Proppy & Popr3b3l - So Wrong

Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Artiest: Proppy & Popr3b3l

Track(s): So Wrong

Sample/video: View on YouTube

Heeeeeerlijk
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
:') Mooie hard-house zo aan het eind! Topplaat! :')
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
MelodicArtDJ wrote:So Wrong
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
AAAH BAH KOTS. Zielige poging om ook op Slam FM te komen...
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ik hoop dat hij zijn doel bereikt en op de radio komt met dit nummer. Hij laat er in ieder geval geen gras over groeien.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Daveytl wrote:
MelodicArtDJ wrote:So, so Wrong
Prophet :')
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Zelfs de clip is goedkoop.

Maar nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik het laatste stukje wel vet vind klinken.
Als hij dat nu even had uitgewerkt en die hele bagger vocals en melodie in het midden had weg gelaten...
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Moet me eerst een half uur zo goed mogelijk voorbereiden om deze track te luisteren. Ik hou mijn hart vast.....
B
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2012
last seen Nov 2014
Haha, wat sneu.
Zelfs als 'slechte' track klinkt dit nog slecht.
J
Die clip :')
Vocals :')
Kicks :')
The Prophet :')
Popr3b3l :')

Kansloze meuk dit, flikker toch op Dov uit de hele scene en neem je slettevereniging van een Scantraxx mee :sick:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 13 days ago
En elke keer hoop ik toch maar weer dat hij de boel gewoon trolled, maar iets zegt me telkens weer dat hij hier 100% serieus mee bezig is.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
JEFSKIII wrote:Kansloze meuk dit, flikker toch op Dov uit de hele scene en neem je slettevereniging van een Scantraxx mee :sick:
Stoere praat man :/
J
tomac wrote:
JEFSKIII wrote:Kansloze meuk dit, flikker toch op Dov uit de hele scene en neem je slettevereniging van een Scantraxx mee :sick:
Stoere praat man :/
Ik ben ook een internethooli
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Ik kan zonder dollen geen 1 positief ding opnoemen uit dit nummer. Maar moet zeggen dat ik die clip wel leuk gedaan vind (al vind ik het nog steeds bar weinig toe voegen); in ieder geval niet zo beschamend als die van Everlasting of die van A-Lusion.
J
Release 25-2-13, kan denk verder bij releases dus
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Holy shit. Dit is echt slecht. Veel dieptepunten gekend maar dit is weer een nieuwe. Gatver, die Popr3b3l is vreselijk, die naam zelf al. Voor de rest is het ook helemaal niks. Enige wat voor mij voldoende scoort, is de clip. Maar dat heeft niks met de track te maken. Daarbij vind ik propje een van de meest commerciele HS artiesten, omdat hij keer op keer gewoon probeert om een popijopi HS track te maken die we vaak op de radio voorbij zullen horen. Maar hij mislukt daar steeds in (dat gevoel heb ik dan). Komop Prophet, kap er nou eens mee. Je hebt je tijd allang gehad. En al helemaal als je dit soort poep uitkotst. Snap ook echt niet waarom hij zo te zien voorrang krijgt met releasen t.o.v. Scope DJ en een paar anderen.
Conclusie: Zwaar triest.
J
SL8492 wrote:Holy shit. Dit is echt slecht. Veel dieptepunten gekend maar dit is weer een nieuwe. Gatver, die Popr3b3l is vreselijk, die naam zelf al. Voor de rest is het ook helemaal niks. Enige wat voor mij voldoende scoort, is de clip. Maar dat heeft niks met de track te maken. Daarbij vind ik propje een van de meest commerciele HS artiesten, omdat hij keer op keer gewoon probeert om een popijopi HS track te maken die we vaak op de radio voorbij zullen horen. Maar hij mislukt daar steeds in (dat gevoel heb ik dan). Komop Prophet, kap er nou eens mee. Je hebt je tijd allang gehad. En al helemaal als je dit soort poep uitkotst. Snap ook echt niet waarom hij zo te zien voorrang krijgt met releasen t.o.v. Scope DJ en een paar anderen.
Omdat de profeet de grote man van Scantraxx is
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
leuk liedje
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
JEFSKIII wrote:
SL8492 wrote:Holy shit. Dit is echt slecht. Veel dieptepunten gekend maar dit is weer een nieuwe. Gatver, die Popr3b3l is vreselijk, die naam zelf al. Voor de rest is het ook helemaal niks. Enige wat voor mij voldoende scoort, is de clip. Maar dat heeft niks met de track te maken. Daarbij vind ik propje een van de meest commerciele HS artiesten, omdat hij keer op keer gewoon probeert om een popijopi HS track te maken die we vaak op de radio voorbij zullen horen. Maar hij mislukt daar steeds in (dat gevoel heb ik dan). Komop Prophet, kap er nou eens mee. Je hebt je tijd allang gehad. En al helemaal als je dit soort poep uitkotst. Snap ook echt niet waarom hij zo te zien voorrang krijgt met releasen t.o.v. Scope DJ en een paar anderen.
Omdat de profeet de grote man van Scantraxx is
De grote man die het label van zeer laag niveau maakt ja. Het is sowieso al helemaal niks meer met scantraxx, maar hij haalt het niveau gigantisch nog verder naar beneden.
En trouwens, Coone is ook de 'grote' man van DWX, maar bij hem is dat veel en veel minder.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
JEFSKIII wrote:Release 25-2-13, kan denk verder bij releases dus
Is al een topic van, maar die is dicht.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
ThaBomba. wrote:Zielige poging om ook op Slam FM te komen...
Dit, wat een bagger plaat.. Snap niet waarom hij een plaat van zichzelf van enkele jaren geleden niet neerleg naast deze plaat en dan gaat vergelijken
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Dit. Dit is na jaren van HS luisteren mss wel de slechtste plaat ooit!
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 6 days ago
:/
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
HardstyleForEvah wrote: Dit. Dit is na jaren van HS luisteren mss wel de slechtste plaat ooit!
Leeftijd:14
Jaja xd
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
so wrong