Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

The Prophet - Ordinary Life

J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
emmerick wrote:
wootum wrote:
TheSoundOfHardstylez wrote:Waarom altijd al dat gehaat op The Prophet?
Misschien is het geen gehaat, maar gewoon een mening? Daar al eens aan gedacht? :)
Je kunt niet ontkennen dat er een hoop meelopers zijn die the prophet haten omdat dat ''stoer'' is om te doen :corn: . One moment vond ik wel leuk, en black anthem ging wel. Even afwachten hoe de aankomende tracks gaan zijn. En die kicks zijn waarschijnlijk idd kut vanwege de kwaliteit.
Hahahahaha. Nee.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Hahahahaha. Nee.
Synth deed pijn aan je oren idd maar was verder wel aardig vond ik :D
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Zijn vorige tracks vond ik nog wel prima, maar dit gaat te ver..
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
wat een vocals zeg :/
D
Hardtraxxer
150 posts member since 2011
last seen Sep 2014
verschikkelijk dit :thumbdown: klinkt erg saai en idd zoals iedereen zegt die vocals zijn egt afschuwlijk :(
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Dat deze man ooit recession maakte, waar is die tijd? :/
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
echt gewoon keihard wegwezen helemaal klaar met the prophet :thumbdown:
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Ik had iets veel ergers verwacht na al deze reacties.. ik vind m best oke, break wel te lang idd en de tekst gaat weer nergens over
S
Vincent_ wrote:
JEFSKIII wrote:Ik hoop dat dit een grap is...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
The father of hardstyle :$

:lol:
The Prophet kwam klaar een Hardstyle werd geboren :') Dana is de moeder ofwat? Zielige Mc Villain.
J
Als The Prophet de vader van Hardstyle is, dan raad ik hem aan meteen te stoppen en verder te leven van zijn kinderbijslag.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Wat heeft die gast nog te zoeken binnen de hardstyle behalve cashen ? Setjes zijn bagger, mixwerk is belabberd, je wordt doodgegooid met stuiterballen en het woord 'Remuxx' is z'n enige toevoeging aan de scene geweest het afgelopen jaar.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Lekker nummertje vind ik wel hoor! Denk dat de HQ nog wel gaat verrassen!
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Waarom? Ik vind het echt jammer dat een van de grootste pioniers in de hardstyle scene zulke troep maakt de laatste tijd. Ik bedoel, die break duurt eeuwig lang en het doet me denken aan 'Lose My Mind' in negatieve zin.
De vocals eromheen klinken wel leuk gedaan imo, maar de rest is gewoon pure bagger.
Ik denk dat het tijd is om te stoppen, zijn tijd is geweest.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Q-Dominic wrote:Ik had iets veel ergers verwacht na al deze reacties.. ik vind m best oke, break wel te lang idd en de tekst gaat weer nergens over
Ik ook, ik vind dat er een beetje teveel wordt overdreven hier. Het lijkt wel dat ''The Prophet'' al genoeg is voor een hele waslijst aan haatreacties en loze kreten als troep en waardeloos. En dan ook nog van die kinderachtige reacties af en toe er tussendoor, beetje triest als je het mij vraagt :'). Ik wil niet zeggen dat dit nou hoogstaand materiaal is of zo, maar kom met fatsoenlijke argumenten en begin niet over kinderbijslag, remuxxgezwets, hij doet het alleen voor het geld etc. Dat soort opmerkingen halen voor mij het niveau van dit forum nogal naar beneden terwijl dat helemaal niet nodig is.
Ik zeg ook heus niet dat jullie deze track leuk moeten vinden, want dat vind ik zelf namelijk ook niet. Wilde gewoon even een opmerking maken over de reacties die hier af en toe tussen staan.
inb4waslijstaanhaatreactiesopmij
M
Hardtraxxer
95 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Kwisniks wrote:Ik ook, ik vind dat er een beetje teveel wordt overdreven hier. Het lijkt wel dat ''The Prophet'' al genoeg is voor een hele waslijst aan haatreacties en loze kreten als troep en waardeloos. En dan ook nog van die kinderachtige reacties af en toe er tussendoor, beetje triest als je het mij vraagt :'). Ik wil niet zeggen dat dit nou hoogstaand materiaal is of zo, maar kom met fatsoenlijke argumenten en begin niet over kinderbijslag, remuxxgezwets, hij doet het alleen voor het geld etc. Dat soort opmerkingen halen voor mij het niveau van dit forum nogal naar beneden terwijl dat helemaal niet nodig is.
Ik zeg ook heus niet dat jullie deze track leuk moeten vinden, want dat vind ik zelf namelijk ook niet. Wilde gewoon even een opmerking maken over de reacties die hier af en toe tussen staan.
inb4waslijstaanhaatreactiesopmij
Eens, blijft het nogsteeds een afgrijselijke plaat (voor zover dat nu op te maken is).
Last edited by Mechanical on 16 Jun 2012 17:41, edited 1 time in total.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Kwisniks wrote:Ik wil niet zeggen dat dit nou hoogstaand materiaal is of zo, maar kom met fatsoenlijke argumenten en begin niet over kinderbijslag, remuxxgezwets, hij doet het alleen voor het geld etc.
Astu. :)
chicken wrote:Intro - lelijke kicks, verder niets mis mee.
Break - veel te lang, kutvocals, lekker cliche weer met verslaafd zijn aan muziek en uit ons bol gaan.
Melodie - Standaard, niet erg boeiend.
Climax - weer die lelijke kicks en standaard melodie.

En dan denk je dat je van de break af bent en dan komt ie weer terug voor 30 seconden. Meh.
Ben het overigens wel met je eens dat wat beter beargumenteerde comments wel welkom zijn. :P
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Wat een lelijke kicks zeg :(
Hardtraxx Veteran
14695 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Dat time after time doet me aan een ander nummer denken, pop nummer geen hardstyle.
En over de hele track, tja, Amerika waardig.
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Blijkbaar kan The Prophet met een kant en klare samplebank van Audiofreq nog geen pakkende plaat maken. Jammer.
R
Hardtraxxer
157 posts member since 2012
last seen May 2018
klint idd wel veel audiofreq, verder zoals iedereen al zegt: te lange break, en hopelijk liggen de kicks aan de LQ maar zo kan je mij niet pakken
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
TheSoundOfHardstylez wrote:Waarom altijd al dat gehaat op The Prophet?
Ik vindt de laatste tijd zn plaatjes wel aardig goed.
Wie is het met mij eens?
Misschien komt het omdat hij werkelijk al 3 jaar lang geen fatsoenlijke plaat geproduceerd heeft? En dan doel ik nog niet eens op smaak. Kwalitatief zijn het gewoon stuk voor stuk kansloze nummers.
Ik vind dat mensen nog mild zijn. Dan lees je dat one moment of het black anthem leuke nummertjes waren.. Als dat al leuke nummertjes zijn zegt het genoeg over de kwaliteit van zijn andere platen. Pure troep
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2012
Parvuz wrote:Dat time after time doet me aan een ander nummer denken, pop nummer geen hardstyle.
View on YouTube
Dit? Daar doet het mij namelijk iedere keer weer aan denken
Last edited by Mechanical on 16 Jun 2012 19:46, edited 1 time in total.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Mechanical wrote:
Parvuz wrote:Dat time after time doet me aan een ander nummer denken, pop nummer geen hardstyle.
View on YouTube
Dit? Daar doet het mij namelijk iedere keer weer aan denken
Ik help je even. :)
View on YouTube
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2012
chicken wrote: Ik help je even. :)
View on YouTube
Danku, je kan dat dus niet doen als je hem op een bepaald tijdstip wil laten beginnen?
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Nee, dan moet je hem gewoon als link posten.