75 en 76 zijn ook nog niet bekend, dus verwacht daar minstens 1 Barry.wrote:Nummer 78 zal weer een Barry-sampler worden neem ik aan?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
die pitchkicks op dat punt hebben een duidelijke reden, en zitten daar niet zomaar.wrote:@ 2:36
-
H
- 7 posts member since 2010
- last seen Feb 2012
wrote:@ 2:36
Als je The Prophet in de topictitel ziet staan kun je het topic ook gewoon niet openen. Over 13 in een dozijn gesproken. Ik ben er een voorstander van dat er een topic komt waar iedereen die af en toe stoom af moet blazen het woord pitchkick met een kotsmiley kan posten. Kan die einde- en hopeloze reactiestroom daar verder gaan.
Ik vind de kicks op 2:36 helemaal niet vervelend, eerder een redelijke overgang naar een break (waar overigens het hele nummer uit lijkt te bestaan). Vocal goed, melodie okay, langdradigheid minder.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
precies, die kicks zijn gewoon een overgang naar de break dus ze hebben een goede functie.wrote:wrote:@ 2:36
@ 16u21
Als je The Prophet in de topictitel ziet staan kun je het topic ook gewoon niet openen. Over 13 in een dozijn gesproken. Ik ben er een voorstander van dat er een topic komt waar iedereen die af en toe stoom af moet blazen het woord pitchkick met een kotsmiley kan posten. Kan die einde- en hopeloze reactiestroom daar verder gaan.
Ik vind de kicks op 2:36 helemaal niet vervelend, eerder een redelijke overgang naar een break (waar overigens het hele nummer uit lijkt te bestaan). Vocal goed, melodie okay, langdradigheid minder.
kan de functie wel goed zijn volgens jou maar vindt het alsnog lelijk!wrote:precies, die kicks zijn gewoon een overgang naar de break dus ze hebben een goede functie.wrote:wrote:@ 2:36
@ 16u21
moet dat echt zo in de hoogte springen voor die overgang?
Ben geen producer maar dat had vast anders gekunt!
Eensch! Mooi dat het een functie heeft, het klinkt echter totaal niet.wrote:
kan de functie wel goed zijn volgens jou maar vindt het alsnog lelijk!
moet dat echt zo in de hoogte springen voor die overgang?
Ben geen producer maar dat had vast anders gekunt!
Putjesscheppers hebben ook een functie, wil niet zeggen dat ik putjesschepper wil worden. 
dit duswrote:1 van de betere platen van Prophet sinds hele lange tijd
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
idd... mag tijd worden haha alleen de kicks konden nog wel wat beter...wrote:1 van de betere platen van Prophet sinds hele lange tijd
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Heerlijke plaat is dit zeg, vooral die vocals vind ik wel lekker. Track is helemaal lekkah in combinatie met de videoclip 
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
toch wordt je hetwrote:Putjesscheppers hebben ook een functie, wil niet zeggen dat ik putjesschepper wil worden.
Heh?wrote:toch wordt je hetwrote:Putjesscheppers hebben ook een functie, wil niet zeggen dat ik putjesschepper wil worden.
Ik vind dit nummer beter van de prophet. Die remuxxen doen mij niks.
Komt vaker voor bij posts van Emmerick..wrote:Heh?wrote:toch wordt je hetwrote:Putjesscheppers hebben ook een functie, wil niet zeggen dat ik putjesschepper wil worden.Geval van 'totaal nergens op slaan, toch zeggen'? Wat een niveau weer
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Releasedatum: 19-03-2012
http://www.djshop.de/Download-The%2BPro ... tails.html
Zal wel eerder op www.hardstyle.com te verkrijgen zijn
Zal wel eerder op www.hardstyle.com te verkrijgen zijn
Ik gok de 12e, want atmozfears staat daar voor 12e terwijl scantraxx.com 5e zegt.wrote:Releasedatum: 19-03-2012
Zal wel eerder op http://www.hardstyle.com te verkrijgen zijn
So truewrote: Komt vaker voor bij posts van Emmerick..
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
wil jij niet na 1 discussie met mij misschien overal over mij reageren, bedankt.wrote:So truewrote: Komt vaker voor bij posts van Emmerick..
Ik maak zelf wel uit waar ik wel of niet op reageer? bedankt.wrote:wil jij niet na 1 discussie met mij misschien overal over mij reageren, bedankt.wrote:So truewrote: Komt vaker voor bij posts van Emmerick..
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
reageer dan teminste ontopic.
On: slechte plaat, zijn kicks zijn echt heel slecht sinds Forget about it etc. Ik wil weer platen zoals Chubby
On: slechte plaat, zijn kicks zijn echt heel slecht sinds Forget about it etc. Ik wil weer platen zoals Chubby
-
MHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2012
- last seen Sep 2013
ik vind hem ook wel lekker klinken hoor
top 3
1 One Moment
2 My Style
3 Wake Up ft.Brennan Heart
top 3
1 One Moment
2 My Style
3 Wake Up ft.Brennan Heart
-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Mooie vocal en mooie melodie. De kick vind ik er niet echt bij passen. Beetje te lomp.
Ik vind deze wel lekker, had ik niet verwacht van meneer de profeet 
Kicks kunnen sterker. Break is fijn, maar de uitwerking van de melodie vind ik dan weer minder, zéker in combinatie met die fartsamples als kicks. Jammer; er had meer in kunnen zitten.
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Wat is dit dan weer voor schijt met die
kicks...