Ik vind ze allebei heerlijk 
Ja is misschien wat overdreven!wrote:Nou overdrijven is ook een vak!wrote:Met deze release is hij imo helemaal back.
Ja is misschien wat overdreven!wrote:Nou overdrijven is ook een vak!wrote:Met deze release is hij imo helemaal back.
Helemaal back is inderdaad overdreven, maar ben in ieder geval heel erg blij met deze release!wrote:Nou overdrijven is ook een vak!wrote:Met deze release is hij imo helemaal back.
Half september dus. Snel!
Af en toe moet er ook gewoon even een goeie niet-melodieuze plaat doorheen, om de balans een beetje in orde te houden.wrote:Ramt lekker door!, maar melodieus gezien vind ik het nog maar niks!
Ow zo gaat dat. Nu snap ik het.wrote:Af en toe moet er ook gewoon even een goeie niet-melodieuze plaat doorheen, om de balans een beetje in orde te houden.wrote:Ramt lekker door!, maar melodieus gezien vind ik het nog maar niks!
ok jij bent dus echt zo'n napraat pipo, iedereen vind het kwalitatief goede plaatjes en dan wou jij zeggen dat het gewoon weer dezelfde zooi is als dat bijvoorbeeld scope dj of een wasted penguinz uitbrengen.wrote:Dit zijn weer releases die precies goed gebruikt kunnen worden voor De Grote Scantraxx Show! Laat maar komen, die hitjesparades wat sommigen een dj-set noemen
wrote:Grapjas. Je verwacht toch meer bass van Dov. Plus minder lange breaks wat ie jaren geleden al beloofde.wrote:Deze klappen er aardig op,, dov is back
Houdt zich wederom niet aan z'n woord.
My Worship klinkt gigantisch veel op een oudere hardstyle plaat, kan er f niet opkomen.
Elites klinkt wel heel lekker maar ik mis nog wat extra herrie.
Niet echt ''THE PROPHET'' waardig.
Ik had een beetje hetzelfde idee.... valt gelukkig helemaal meewrote:Ik zie een release van de prophet, dacht eigelijk gelijk al aan een facepalm plaatje :')
maar ik kan hier zeer goed mee leven, Elites is lekker!