Ik snap ook niet wat er mee is.wrote:![]()
![]()
Snap nie watter mee iss
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ligt het aan mij of clippen de kicks nu? 
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
heb veel beter gehoord van the prophet dan dit
dit lijkt op nix..
dit lijkt op nix..
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
nogmaals, bron? Wie weet heeft the Anarchist die kicks gewoon zelf veranderd omdat hij ze niet goed vond passen?wrote:Prophet beslist blijkbaar ook over andere hoe zij moeten produceren. The Anarchist enzo.wrote:The Prophet produceert hardstyle zoals hij het zelf wil!
-
KHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
Ik vind hem vet
Wel raar, de meningen over deze track zijn zeer verdeeld!...
Wel raar, de meningen over deze track zijn zeer verdeeld!...
Ja dat vind ik ook vreemd. Ben benieuwd hoeveel tracks je wel niet exceptioneel vind als dit al vet iswrote:Wel raar, de meningen over deze track zijn zeer verdeeld!...
Idee achter de track is leuk.
Intro vind ik een beetje net niet.
Pluspunt voor een korte break.
Climax vind ik dan weer wel leuk. (Wat een pitchkick overigens, stoor me er niet aan maar deze valt heel erg op)
Outro is gewoon een rip off van Tonight remix.
En heb dit aan een maat van mij laten horen (dagjesmens). Zelfs hij vond hem slecht en de sounds te veel op Wake Up lijken
Intro vind ik een beetje net niet.
Pluspunt voor een korte break.
Climax vind ik dan weer wel leuk. (Wat een pitchkick overigens, stoor me er niet aan maar deze valt heel erg op)
Outro is gewoon een rip off van Tonight remix.
En heb dit aan een maat van mij laten horen (dagjesmens). Zelfs hij vond hem slecht en de sounds te veel op Wake Up lijken
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Ik zou achter die stem geen vrouw zoeken. ik weet niet wat wel, maar daar gaat het niet om.wrote:female vocals![]()
Wat een troep zeg! Die kick in de climax pitcht (zoals gewoonlijk) zo hoog dat de subwoofer geen enkele vorm van geluid produceert. Dov alstjeblieft stop.
Vind dat intro stuk waar de kicks er in komen nog wel lekker. Voor de rest vind ik het maar niks 
Ik vind die vocals van die meid in het begin kut. Maar verder best vette plaat, klapt denk ik ook wel lekker op een feestje
!
tjonge jonge al deden ze dit voor 0,05 euro in de verkoop dan was het nog te duur
DOV pls retire
DOV pls retire
wrote:heb veel beter gehoord van the prophet dan dit![]()
dit lijkt op nix..
Als Prophet hat0r moet ik zeggen dat de intro best wel lekker is. De rest is natuurlijk gewoon weer meuk. Waarom ook echt met van die standaard, in de hardstyle al gebruikte, vocals komen?
Was nog even hoopvol toen ik het begin hoorde. Maar toen... Het is net alsof de kick in de intro door een bassgitaar ingespeeld wordt... De rest vergeet ik even.
Idee was zo vet (die screech gaat nog net) maar dit had echt beter uitgewerkt moeten worden.
Idee was zo vet (die screech gaat nog net) maar dit had echt beter uitgewerkt moeten worden.
-
OHardtraxxer
- 52 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
Wat een vreselijke track. Maar let op mijn woorden, binnenkort op nummer 1 op hardstyle.com. True Story.
Denk dat onderbouwing niet eens nodig is?
Denk dat onderbouwing niet eens nodig is?
vind die climax wel hebben, dikke kick vooral
Op Thrillogy gehoord, toen wist ik al niet zo geod wat ik hiermee aan moest.. Hele matige plaat. Vrouwelijke vocal stoort me, screech is ontzettend matig en lelijk, zeker in de 2e climax, kick voelt ook nogal leegjes en hol aan.
Midintro is nog wel prima trouwens, maar dat werd toen op Thrillogy niet gedraaid.
Midintro is nog wel prima trouwens, maar dat werd toen op Thrillogy niet gedraaid.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Khadber: ik zie jou steeds vaker kritischer worden op tracks
OT: heb zelf ook totaal niks met deze plaat
Toen ik m op Thrillogy hoorde vond ik hem wel vet, maar heb hem paar dagen geleden ff gedownload en t klinkt echt amateuristisch. Ook hier besloten om hem niet te branden, heeft dus de CD map niet eens gehaald.wrote:Op Thrillogy gehoord, toen wist ik al niet zo geod wat ik hiermee aan moest.. Hele matige plaat. Vrouwelijke vocal stoort me, screech is ontzettend matig en lelijk, zeker in de 2e climax, kick voelt ook nogal leegjes en hol aan.
Kritischer is denk ik niet het juiste woord, want ik blijf vinden wat ik vind. Misschien reageer ik meer op platen die ik niets vind, dat kan het ook zijn. Maar goed, niet aan de orde hier.wrote:Khadber: ik zie jou steeds vaker kritischer worden op tracks![]()
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Ik vind 't niks, vocals vind ik niet klinken. Normaal niet zo'n last van pitchkicks maar zoals Lyst al zei, lijkt 't of ze clippen!
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Ditowrote:Ik vind 't niks, vocals vind ik niet klinken. Normaal niet zo'n last van pitchkicks maar zoals Lyst al zei, lijkt 't of ze clippen!
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
omg die vocals 
Dit was echt erg op XX Raw: alleeeeen maar bass