hahaha :') ,wrote:wrote:TU TUTU TU DUDUDU TU (ofzoiets)
wat een boutplaat van ''the Godfather''. zonde..
hahaha :') ,wrote:wrote:TU TUTU TU DUDUDU TU (ofzoiets)
als het goed is volgende week..
grtz
dov,
DJ THE PROPHET
wrote:laat maar snel komen deze meuk, des te sneller is bioweapon er:)!
dat is echt de slechtste track ooit uitgekomen op Scantraxx... direct gevolgd door The Summer of Hardstyle(nooit gedacht dat die laatste ooit overtroffen zou worden :O)wrote:My Religion klonk op 't begin wel lekker, toen die vocals. Trekt me niet echt iig.
Ik zou zeggen:
Put your middlevingers up in the air (for these tracks.)
waar bazeer je dat opwrote:Dit is dus digi only of?
wrote:waar bazeer je dat op
is gewoon een silver
En de vinyl is (nog) niet aangekondigd, dus digi only?wrote:Digitale release:als het goed is volgende week..
grtz
dov,
DJ THE PROPHET
hierna komt bioweapon hoorwrote:Dat wildstylez hier op moet wachten met Complex Situation, Reputation Game, Atrocious en Extraordinary Happiness
:')
wrote:hierna komt bioweapon hoorwrote:Dat wildstylez hier op moet wachten met Complex Situation, Reputation Game, Atrocious en Extraordinary Happiness
hoop het nietwrote:en ik zeg je dat er een vinyl komt
lekker puhhaha we zullen zien
Boeiend, dan moet ie toch nog langer wachten?wrote:hierna komt bioweapon hoorwrote:Dat wildstylez hier op moet wachten met Complex Situation, Reputation Game, Atrocious en Extraordinary Happiness
Waar haal je vandaan dat die release op Silver zijn opwachting maakt of dat ze uberhaupt uitkomen?wrote:Boeiend, dan moet ie toch nog langer wachten?wrote:hierna komt bioweapon hoorwrote:Dat wildstylez hier op moet wachten met Complex Situation, Reputation Game, Atrocious en Extraordinary Happiness