Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: The Prophet - My Religion
HS EP 3 tracks

The Prophet - My Religion (SSL009)

Label
Scantraxx Silver
Catalogue number
SSL009
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Just4Music wrote:@ Chukkels, leuke vocals >.< ?

Blijven meningen natuurlijk, maar deze vocals zijn wel heel erg
Nee, The B-Side is goed :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
jajaaj allemaal kut nummers ik kreeg toen ik my religion voor het eerst hoorde wel kippevel wat een lekker nummertje b1 is ook wel lekker alleen die white stripes hoeft er niet bij
S
My Religion klonk op 't begin wel lekker, toen die vocals >.<. Trekt me niet echt iig.

Ik zou zeggen:

Put your middlevingers up in the air (for these tracks :lol:.)
Last edited by stefaneke on 18 Mar 2010 17:05, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik vind black stripez juist wel vet maar het is een beetje een goedkoop om dat nummer te releasen.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Scantraxx gaat voor mijn gevoel steeds minder... allemaal zelfde inspiratieloze zooi!
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Stokbrood wrote:Scantraxx gaat voor mijn gevoel steeds minder... allemaal zelfde inspiratieloze zooi!
precies! tijd voor de nieuwe (orginele) labels... therarecords avio , heelmisschien TILLT!, eerst kijken wat daar allemaal uit kan komen
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
vond my religion sowieso al niks, b1 gaat nog wel... hoeft van mij ook niet
maar b2, wat een kut plaat.... zo slecht gewoon, prophet ga met pension!
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Zo te horen heeft ie bij My Relegion paar andere nootjes gebruikt dan de eerste x toen k 'm hoorde =)
A1 = :cool:
B1 = :/ ....2de climax kick = :D
B2 = :cool: maar wel vaker gehoord jammer dat die nu pas uitkomt
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
The Prophet is Poep!
W
Hardtraxxer
201 posts member since 2009
last seen Sep 2015
net als 'wan taim', is black stripez ook al meer dan een jaar oud.. je kunt wel zegge beter laat als nooit.. maja denk niet dat er veel mensen om staan te springen :/ ook al was ie live wel lache toen :')
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Wous1989 wrote:net als 'wan taim', is black stripez ook al meer dan een jaar oud.. je kunt wel zegge beter laat als nooit.. maja denk niet dat er veel mensen om staan te springen :/ ook al was ie live wel lache toen :')
Daar had ie m ook voor moeten bewaren, ik vind dit niet echt iets om uit te brengen, maar om af en toe 't er in te gooien.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Black Stripez is op zich wel een leuk nummertje om t publiek mee op te zwepen! Als de stemming er al een beetje inzit, en je knalt die plaat erin dan gaat iedereen echt wel los ;) Verder niet echt bijzonder dit vinyltje.. Had gehoopt dat The Prophet wel met wat beters op de proppen zou komen
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Mwa ik vind jullie allemaal wel erg negatief over deze vinyl. My religion is gewoon een lekkere feel-good plaat. Doet het goed op feesten en ligt easy in het gehoor. Don't touch me heeft strakke vocals en een coole melo. En Black stripez vind ik dan niks maar die 1e twee tracks zijn zekers goeie!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Gangsterdwerg wrote:Mwa ik vind jullie allemaal wel erg negatief over deze vinyl. My religion is gewoon een lekkere feel-good plaat. Doet het goed op feesten en ligt easy in het gehoor. Don't touch me heeft strakke vocals en een coole melo. En Black stripez vind ik dan niks maar die 1e twee tracks zijn zekers goeie!
Vet strak
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Dakpan wrote:
Gangsterdwerg wrote:Mwa ik vind jullie allemaal wel erg negatief over deze vinyl. My religion is gewoon een lekkere feel-good plaat. Doet het goed op feesten en ligt easy in het gehoor. Don't touch me heeft strakke vocals en een coole melo. En Black stripez vind ik dan niks maar die 1e twee tracks zijn zekers goeie!
Vet strak
haha ik dacht zo ongeveer hetzelfde dakpan xD
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Ravenwood wrote:
Dakpan wrote:
Vet strak
haha ik dacht zo ongeveer hetzelfde dakpan xD
:P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
In My Religion staan de vocals me echt niet aan, en werkt de melodie gewoon niet (aan het eind vooral), maar heeft het toch wel enigszins een 'lekker' gevoel. Is meer een plaat voor feesten, waar je met je zatte kop zelfs op Bleeding mee gaat zingen.

In Don't Touch Me vind ik de vocals maar zwak, de kicks soms raar, en de (uiteindelijke) climax synth maar klote vergeleken met de originele rocks versie. Verder vind ik het een lekkere plaat. Brengt me terug naar SWAT Outland 2009 (H). Is ook meer een plaat voor live denk.

Black Stripez -> waarom wordt dit gereleased? Is echt DJ tool materiaal. Klinkt opzich niet verkeerd, maar ik ga dit niet echt thuis luisteren ofzo.

Uiteindelijk denk ik dat dit gewoon echt geen thuisplaat is, maar wel redelijk goed dj materiaal. Het gaat vooral dagjespubliek aanspreken. Ik geef het een 5,5, omdat het te eenzijdig is, maar toch wel iets te bieden heeft.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Dakpan wrote:
Dakpan wrote:
Vet strak

:P
Vet slap. Krijg je is een keertje wat serieus commentaar tegen en dan reageer je er nog niet eens serieus op en ga je ''grappig'' liggen doen. :')
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Toevallig zit ik.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
.. :')

Fatsoenlijk reageren kun jij dus niet meer nadat iemand je een beetje tegen gas geeft. >.<
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Dennis Aka Mash wrote:.. :')

Fatsoenlijk reageren kun jij dus niet meer nadat iemand je een beetje tegen gas geeft. >.<
Oooh, wat knap van je dat je die conclusie zo kan trekken. Nou vertel me knulletje, waar wil je het over hebben"?
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Dakpan wrote:

Oooh, wat knap van je dat je die conclusie zo kan trekken. Nou vertel me knulletje, waar wil je het over hebben"?
Ik begin me er met elke post die ik van je lees steeds meer te verbazen over hoe een enorme kneus jij bent dakpan.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Gangsterdwerg wrote:
Dakpan wrote:

Ik begin me er met elke post die ik van je lees steeds meer te verbazen over hoe een enorme kneus jij bent dakpan.
Lekker met scheldwoorden blijven gooien op Youtube en Co, daar bereik je veel mee. :kiss:
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Gangsterdwerg wrote:
Dakpan wrote:

Hey wat praat jij jung. Onelove. Beste!!one111
Niet spotten met deze boii. Grote bek maar klein hartje jwt
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2010
last seen Apr 2012
Dakpan wrote:3 regelrechte kut tracks. :')

zijn zeker wel goeie tracks