Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

The Prophet - Mindkiller

E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Artiest:

The Prophet

Track(s):

Mindkiller

Sample/video:

View on YouTube
Last edited by emmerick on 30 Jul 2012 14:33, edited 3 times in total.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Mennes toe sosaajitie. Jezus wat een vocals weer. Er zit een goede drive in de intro, dat techniekje van de pitch in de introsynth omhoog en naar beneden doen (bekend van bijv de Tonight remix) kennen we inmiddels echter wel.
Vind het verder allemaal een beetje saai eerlijk gezegd.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Geen ontiegelijk hoge pitchkicks, een beetje verbetering van the prophet
maar nog steeds saai :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Vette track :worship:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Climax komt niet helemaal goed uit de verf ofzo, en toch klinkt het wel vet.
Van wie komt dat citaat?
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
JVDM wrote:Climax komt niet helemaal goed uit de verf ofzo, en toch klinkt het wel vet.
Van wie komt dat citaat?
Youtube top comment :')
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Matig nummertje, intro is wel vet maar climax doet me vrij weinig.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
emmerick wrote:
JVDM wrote:Climax komt niet helemaal goed uit de verf ofzo, en toch klinkt het wel vet.
Van wie komt dat citaat?
Youtube top comment :')
Vanwaar de :')? Dat filmpje staat niet voor niks in de OP toch?
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Hij doet zijn best! >.<
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Verbetering in vergelijking met z'n vorige tracks, maar het is hem nog net niet. Ook klinkt het niet zo lekker als alles ineens een stuk hoger gaat in de climax
K
Als hier een andere naam boven stond had iedereen het geweldig gevonden.

Dit is een gaaf idee, afwerking is naar mijn idee heel slecht omdat de overgaande geluiden slecht aansluiten.

Leuke plaat :O
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Dat stuk op 02.15 vind ik persoonlijk niet zo klinken (zeg maar die overgang). Rest vind ik wel prima. Beter als zijn afgelopen werk. Zo door blijven gaan! :D
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
kaboem wrote:Als hier een andere naam boven stond had iedereen het geweldig gevonden.
>.<
K
tomac wrote:
kaboem wrote:Als hier een andere naam boven stond had iedereen het geweldig gevonden.
>.<
Ja kan je wel dat posten, maar het zit hier vol met prophet haters, en daar hoor ik inderdaad ook bij.

Maar hier kan niets over gezegd worden.

Is er al bevestiging dat ie van hem is? Die kick is namelijk ver boven scantraxx :P.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Mensen gaan hier allemaal haten maar wel weer blij lopen doen bij de volgende adaro en ran-d meuk :')
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Aangenaam verrast door deze track, nu moet hij alleen deze lijn nog doortrekken. :)
mrazura wrote:Mensen gaan hier allemaal haten maar wel weer blij lopen doen bij de volgende adaro en ran-d meuk :')
Als je wat beter leest bij de reacties op G4H tracks zie je tegenwoordig zelden positieve reacties omdat het allemaal hetzelfde klinkt (op Bolivia na dan). Ben het er wel mee eens dat hier weer zo'n lading haatreacties overheen komt omdat het gemaakt is door de uitvinder van de Remuxxx. Let maar op.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Nee.

Over de plaat: ontiegelijk slappe kicks, nul sfeer in de track, nul drive, energie enzovoorts. Gelukkig zitten er geen spaceshuttlekicks in, en overall gezien vind ik het wel een verbetering van The Profite.
Wout1997 wrote:maar nog steeds saai :P
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
BuzzLightyear wrote:
Nee.

Over de plaat: ontiegelijk slappe kicks, nul sfeer in de track, nul drive, energie enzovoorts. Gelukkig zitten er geen spaceshuttlekicks in, en overall gezien vind ik het wel een verbetering van The Profite.
Wout1997 wrote:maar nog steeds saai :P
Had het niet beter kunnen verwoorden :D
Spaceshuttlekicks :lol:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
In en outro zijn lekker, main gedeelte vind ik een beetje saai, maar toch een leuke the prophet track.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat lelijk dit.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
BuzzLightyear wrote: Over de plaat: nul sfeer in de track, nul drive, energie enzovoorts.
Grapjas .. :P
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Vette plaat. Hoorde deze ook langskomen op Dominator, zou alleen niet meer weten tijdens welke set.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dan had er waarschijnlijk producers corner gestaan, want
kaboem wrote:afwerking is naar mijn idee heel slecht
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Ik vind dit ook een verbetering van The Prophet. Vind de vocals best vet eigenlijk, en de synth past er ook goed bij. De synth zet ook best wel een vet sfeertje neer.

Je hebt een hoop mensen die klagen hier dat hardstyle een standaard opbouw kent en dat er in de climax altijd een melodietje zit. Deze plaat wijkt daar dan wel vanaf maar dan zie ik daar geen reacties over? In de climax zit namenlijk geen melodie in deze track, en dat is best gewaagd.
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
emmerick wrote:Ik vind dit ook een verbetering van The Prophet. Vind de vocals best vet eigenlijk, en de synth past er ook goed bij. De synth zet ook best wel een vet sfeertje neer.

Je hebt een hoop mensen die klagen hier dat hardstyle een standaard opbouw kent en dat er in de climax altijd een melodietje zit. Deze plaat wijkt daar dan wel vanaf maar dan zie ik daar geen reacties over? In de climax zit namenlijk geen melodie in deze track, en dat is best gewaagd.
Ik zie ook niemand klagen over het idee van de track hier?
De uitwerking is gewoon slecht.