4 versies van Breaks?
Anyway, best benieuwd naar dit album.
Anyway, best benieuwd naar dit album.
Source: astralmusic.com
wrote:Stiekem best benieuwd naar dit album.
Amateuristisch ja? Ik denk dat het eerder je smaak niet is. Ik vind het een tof artwork.wrote:Amateuristische artwork, leuke tracknames.
wrote:wrote:Stiekem best benieuwd naar dit album.
Same, aan de teaser te horen kan dit nog wel eens heel dik worden!wrote:Stiekem best benieuwd naar dit album.
Omdat Scantraxx geen CD's drukt. De WEB versie zal ongetwijfeld wel een Scantraxx CATID hebbenwrote:vraag me dan af waarom het dan niet gewoon gereleased wordt op scantraxx, is toch zijn label?
Weet je uberhaupt wel iets van design? Dit is de kracht van een simpel design, dat rechtoe rechtaan tot zijn doel spreekt.wrote:Amateuristische artwork, leuke tracknames.
wrote:De indruk die ik er tot nu toe van krijg is best wel vet
Kan echt niet stoppen met lachen om deze opmerking, ook omdat het nog een beetje klopt ookwrote:Kinderfoto van Degos.wrote:Amateuristische artwork, leuke tracknames.
Hoe weet je dat die lekker is? Kan er nergens een preview van vinden?wrote:04. The Prophet & Noisecontrollers - Make Me Stay
wrote:Hoe weet je dat die lekker is?wrote:04. The Prophet & Noisecontrollers - Make Me Stay
04. The Prophet & Noisecontrollers - Make Me Stay
View on SoundCloudwrote:The Prophet & The Anarchist - Triple F (Fight For Freedom)
Zal dat ID - The Resistance zijn?
View on YouTube
Klinkt wel beetje naar The Prophet namelijk, vooral de Intro.
Edit: Dat staat 1 post hierboven ook al
Ditwrote:Ik ga mij ook eens laten verrassen, hopelijk worden sommige tracks niet te veel in podcasts etc gebruikt.