Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

The Pitcher - We Got The Summer

E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Artiest:

The Pitcher

Track(s):

We Got The Summer

Sample/video:

View on YouTube
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Nee, helemaal niks dit.. :yawn:
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Intro is slaapverwekkend en krachteloos.
Vocals zijn kut.
Melodie is leuk, maar de lead is veel te dun waardoor het enorm leeg en saai klinkt.

Nee niks voor mij -.-
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
en wat een originele videoclip weer he POE

een reizende dj (auto / vliegveld)
feestende mensen met wat lekkere chicks erin lol

mijn god wat is het afgezaagd de laatste jaren
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Jay wrote:en wat een originele videoclip weer he POE

een reizende dj (auto / vliegveld)
feestende mensen met wat lekkere chicks erin lol

mijn god wat is het afgezaagd de laatste jaren
wat moet je anders? is toch prima zo.
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
mwah ik vind het inspiratieloos en ik zie gewoon steeds minder originaliteit en veel na-aap gedrag :)

dat vind ik zonde maar goed voor de een is het wel prima. voor de ander niet.

Voor mij dus niet want volgens mij kun je in een video wel degelijk originaliteit kwijt, net als in muziek maar het gebeurd te weinig meer.

Net als het getwitter / facebook voor op en na een feest van dj's. Elke feest is altijd de fockin bom en hoogtepunt van t jaar bla bla tot het volgende feest enz. enz
Ik lees nooit eens dat een feest eens een keer wat minder was enzo lol.

Ik vind het allemaal zo schaapjes achtig worden maar das een gevoel dat ik heb moeilijk uit te leggen, wil niet zeggen dat ik iedereen respecteer die het wel allemaal OK vind.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Jay wrote:mwah ik vind het inspiratieloos en ik zie gewoon steeds minder originaliteit en veel na-aap gedrag :)

Voor mij dus niet want volgens mij kun je in een video wel degelijk originaliteit kwijt, net als in muziek maar het gebeurd te weinig meer.

Net als het getwitter / facebook voor op en na een feest van dj's. Elke feest is altijd de fockin bom en hoogtepunt van t jaar bla bla tot het volgende feest enz. enz

Ik vind het allemaal zo schaapjes achtig worden maar das een gevoel dat ik heb moeilijk uit te leggen, wil niet zeggen dat ik iedereen respecteer die het wel allemaal OK vind.

dit is om de sfeer van een track goed tot z'n recht te laten komen. had je dan liever gehad dat het producen gefilmt werd? en dat je ziet dattie klaar is, dat de dag om is en dat ie gaat slapen en de volgende dag weer vrolijk verder gaat?

feestende mensen is toch veel beter :D

Over de track.
best leuk alleen vind ik de intro best saai en de break ook. daarna wordt het nog wel lekker zomers.
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Case Dj wrote:
Jay wrote:mwah ik vind het inspiratieloos en ik zie gewoon steeds minder originaliteit en veel na-aap gedrag :)

dit is om de sfeer van een track goed tot z'n recht te laten komen. had je dan liever gehad dat het producen gefilmt werd? en dat je ziet dattie klaar is, dat de dag om is en dat ie gaat slapen en de volgende dag weer vrolijk verder gaat?

feestende mensen is toch veel beter :D

Over de track.
best leuk alleen vind ik de intro best saai en de break ook. daarna wordt het nog wel lekker zomers.
Een videoclip als World Belongs To You vind ik erg origineel (wat hardstyle betreft) en weergeeft het verhaal en de sfeer van de track.
Daar kijk ik liever naar dan springende mensen en een kerel in een vliegtuig :D
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2012
last seen Dec 2013
Vind hem best wel lekker, alleen de vocals zijn een beetje mwoa...
Melo is baas :woot:
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Nee, doe mij maar Music To Keep Me Alive! :love:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Die gast heeft altijd zulke slappe kicks :surrender:
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Lekker introotje: strakke reverse, goed sounddesign op de schreeches en die harde kick die er in komt vormt een goede extra laag. (Een track puur hierop gebaseerd had ik echt gruwelijk gevonden maarja, afgezien van Wildstylez met z'n Feedback doet niemand dat.)

Melodietje en synth is wel grappig, maar niet veelzeggend. Maar dan de kicks in de climax :huh: wtf?

Die club in Polen ziet er wel erg vet uit!
J
Gaat Fusion voor alleen maar artiesten E.P's releasen? Zal deze wel gereleased worden met Music To Keep Me Alive en die JoS Remix

Overigens is het geen onaardig trackje, alleen die kicks mogen wel een stuk harder.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Nee, dit is niet de kwaliteit van z'n album. Vind dit tot nu toe nog helemaal niks. Saaie melodie, slappe kicks en verschrikkelijke vocals....
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Slechtste Pitcher-plaat in tijden ... :/
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Heel jammer dit. Reverse in de mid lijkt op een reeks scheten.

Zang is standaard (net als videoclip) en raakt me totaal niet. Lead deed me meteen aan Alive denken.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017